Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat kuulemanne huhut?

Vierailija
03.01.2016 |

Itselleni kävi vähän aikaa sitten niin, että miehen uusi työkaveri oli entinen lukiotuttuni. No, tämä tuttu kysyi sitten mieheltäni, että kai hän tietää että olin huumeidenkäyttäjä nuorenpana... ihan kiva, mutta kun en ole ikinä edes ollut humalassa. Kai se laihuus ja unettomuuden aiheuttama poissaoleva olemus kääntyivät joidenkin päässä varmoiksi huumeidenkäyttäjän merkeiksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä samassa kaupungissa asui vielä pari vuotta sitten ihminen, joka näytti ihan täysin samalta kuin minä.

Kaksoisolentoni vietti aika railakasta ja juhlivaa elämäntyyliä ja mä sitten jouduin tästä kärsimään, kun sivulliset näkivät sen kloonin kaatuilemassa perskännissä hameenhelmat korvissa, tappelemassa nakkikioskilla tai iskemässä uusia miehiä lähes joka viikonloppu. :D

Kyllä sitä aika moni, sukulaiset myös, päivitteli että miten se kyllikki- irmeli nyt tuolleen, onko sillä kaikki ihan hyvin, mitä on tapahtunut. :D

Vierailija
22/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut sellainen huhu, että olisin ollut suljetulla, koittanut tappaa itseni monta kertaa ja sen lisäksi koittanut tappaa jonku ihmisen. 

En ole koskaan ollut missään osastoilla, en ole ikinä edes käynyt mt-toimistossa tai muuallakaan ammattiauttajilla juttelemassa tai ylipäätänsä en kärsi mistään mielenterveysongelmista, eikä sellasia ole koskaan ollutkaan. Enkä ole uhannut tappaa ketään, enkä ole koskaan yrittänyt itsaria millään tavalla.

Asuin todella pienellä paikkakunnalla ja huhut levisivät kuin rutto. Oveani kolkuteltiin ja ovikelloa rimputeltiin, sain ihmeellisiä puheluita. Tein rikosilmoituksen, joka ei johtanut mihinkään. Muutin hyvin pian kauas pois, toiselle paikkakunnalle ja vaihdoin numeronikin varalta. Muuton jälkeen sain olla rauhassa.

Tästä on aikaa 6vuotta, enkä koskaan saanut tietää, kuka tälläisen huhun on lähtenyt levittämään. Mua on aina koulussa kiusattu, joten uskon sen olevan eräs kiusaajistani. En ole kuitenkaan lähtenyt asiaa selvittämään sen kummemmin, mutta todella paha mieli tästä on jäänyt :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huhun mukaan homo. Epäilen huhun alkusyyksi sitä, että en hylkäsin pari seksitarjousta lähibaarissa. Miespuolisen työkaverin kanssa olin liikkeellä molemmilla kerroilla, enkä halunnut pettää vaimoani.

Vierailija
24/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä tuppukylässä asutaan, jossa huhut leviävät tosiaankin kuin rutto. Eräs kylän rouvista tuli minulle pahoittelemaan, kun mieheni on löytänyt uuden naisen. Keskustellessa tämän kylän rouvan kanssa hän oli siis nähnyt mieheni jonkun pitkätukkaisen blondin kanssa kahvilassa.

Miehen kanssa juttelin asiasta ja hän pamahti saman tien nauramaan vedet silmissä, eikä meinannut saada sanoja suustansa. Kyseinen blondi "nainen" oli siis miehen lapsuuden ystävä ( mies, jolla on pitkät vaaleat hiukset), joka oli tullut kotona käymään vanhempiensa tervehtimään, olivat siis mieheni kanssa sattumalta törmänneet ja siitä päättäneet mennä kahville. Mies vielä näytti kuvankin hänestä fb kautta, ja todella, hänellä oli tuuheammat ja blondimmat hiukset, kuin suurimmalla osalla kylän naisista 😂 Tyyliä Olli Hermann.

Vierailija
25/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ihmetteli vauvaani aikoinaan, kun ei keksinyt keneen vauva olisi ulkonäöltään tullut. Vähän myöhemmin tapasi sattumalta mun miespuolisen esimiehen ja oikein riemastui ja iloisena mulle kertoi, että nyt tietää kenen näköinen lapsi on!!

Olin siis ihan onnellisesti naimisissa lapseni isän kanssa. Joka EI todellakaan ollut esimieheni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä