Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Olipa varsinainen uusivuosi tapailemani miehen luona.

Vierailija
01.01.2016 |

Mies pyysi luokseen juhlimaan uuttavuotta 🎆. Olemme tapailleet vajaa 2kk. Kysyin voinko tuoda jotain, sanoi ettei tarvi hĂ€n hoitaa kaiken. Vein kuitenkin pullon kuohuvaa.

Ei raketteja, ei tinoja, ruoaksi pelkkiÀ nakkeja ja sinappia. KÀvimme saunassa ja nÀki mut ensi kertaa alasti ja sanoi vau. LÀhdin 01 taksilla kotiin vaikka tarkoitus oli jÀÀdÀ yöksi. Niin ja aivan unohtui, juomaksi vain olutta ja wiskiÀ.

Todellakin parempi vuosi tulossa ilman hÀntÀ.

Mukavaa uuttavuotta kaikille 😊 🎆

Kommentit (231)

Vierailija
121/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MietippÀ asiaa tarjoilun suunnittelijan kannalta. Tarjolle jotain hyvÀÀ lihaa -> sori mut mÀ oon vegaani. Tarjolle kallista shampanjaa tai viiniÀ -> sori mut mÀ en tosiaankaan juo. Tarjolle hedelmiÀ ja mehua -> mitkÀs lastenkutsut tÀÀllÀ on, missÀs viina on? Tarjolle kasvisvaihtoehto -> eiks uutenavuonna syodÀ nakkeja. Tarjolle kaikkea mahdollista -> luuletko sÀ pÀÀsevÀsi sÀnkyyn kun noin paljon yritÀt.

Miehet ei ole ajatustenlukijoita, silti suurin osa yrittÀÀ kerta toisensa jĂ€lkeen.

Ajatusten lukemiselle on vaihtoehto: keskustelu. Totta kyllÀ on, ettÀ monet miehet yrittÀvÀt mieluummin sitÀ ajatusten lukemista kuin normaalia keskustelua, missÀ toista kuunnellaan.

Jos on tapailtu pari kuukautta, siinÀ ajassa on ihan varmasti tullut esille onko toinen absolutisti, vegaani, viiniharrastaja vai jotain muuta.

Vierailija
122/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sukulaiseni meni aikoinaan poikaystÀvÀlleen ekaa kertaa kylÀÀn ja poikkis oli luvannut tarjota aterian. Ateria oli pussikeittoa. Sen koommin mies ei olekaan mitÀÀn kokannut.

MenivÀt naimisiin. 4 lasta. Mies on menestyvÀ lakimies ja kÀyttÀvÀt runsaasti kodinhuoltopalveluja. Siis kodinhoitoa, ruuanlaittoa, siivousta, lastenhoitoa. Rouva on vaatimattomassa työssÀ puolipÀivÀisenÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

AP etsinee parempaa tarjoavan miehen. Se on edullista.

Vierailija
124/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Et ollut paremman vÀÀrti, kestÀ totuus!

Vierailija
125/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi kelvannut nuokin tarjottavat, mutta ei yleensÀ ole ollut senkÀÀn vertaa. Ja vaikka on jÀÀnyt yöksi niin seuraavana pÀivÀnÀkin mies on hakenut pelkÀstÀÀn itselleen ruokaa, kaapissa kun ei ole ollut mitÀÀn. SiinÀ sitten katsot suu auki ettÀ ai jahas, miehen mielestÀ sitten on vissiin aika lÀhteÀ kotio syömÀÀn.

SepÀ siinÀ onkin. Jos olet tyytyvÀinen tuollaiseen kohteluun, sellaista saat osaksesi. Kannattaa kasvattaa selkÀranka.

Mites nyt vaikkapa ensimmÀisillÀ treffeillÀ voisi olla tyytyvÀinen tai tyytymÀtön, ja kun sama tapahtuu kymmeniÀ kertoja, useiden miesten kanssa, niin en kyllÀ ymmÀrrÀ vÀlttÀmÀttÀ miten selkÀranka tÀssÀ auttaa. Paitsi ettÀ enÀÀ en treffaile yhtÀkÀÀn.

Olet jo alunperin liikkunut "huonossa" seurassa. Jos treffikaveri todellakin  hakee aamulla ruuat vain itselleen ja syö siinĂ€ kaikessa rauhassa vieraan katsellessa vierestĂ€ niin onhan tuollaisessa ihmisessĂ€ jotain perustavaa laatua olevaa vikaa. EihĂ€n mitenkÀÀn tĂ€ysillĂ€ kĂ€yvĂ€ ihminen tee noin vaan tajuaa tarjota toisellekin. Ja jos sinulle on sattunut vielĂ€ useampi tuollainen tollo, niin ei voi kun ihmetellĂ€. SinĂ€ ilmeisesti vedĂ€t puoleesi omituisia ihmisiĂ€. En minĂ€kÀÀn enÀÀ kĂ€visi treffeillĂ€ jos tuollaisia pettymyksiĂ€ olisi sattunut kymmeniĂ€ perĂ€kkĂ€in.

Vierailija
126/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni meni aikoinaan poikaystÀvÀlleen ekaa kertaa kylÀÀn ja poikkis oli luvannut tarjota aterian. Ateria oli pussikeittoa. Sen koommin mies ei olekaan mitÀÀn kokannut.

MenivÀt naimisiin. 4 lasta. Mies on menestyvÀ lakimies ja kÀyttÀvÀt runsaasti kodinhuoltopalveluja. Siis kodinhoitoa, ruuanlaittoa, siivousta, lastenhoitoa. Rouva on vaatimattomassa työssÀ puolipÀivÀisenÀ.

Jotenkin surkea tarina :(       Muuten vielĂ€ menisi, mutta tuo viimeinen lause on  alentava.

Vierailija
127/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin parempi vuosi tulossa ilman hÀntÀ.

Joo jatka sinÀ vain haaveittesi ajatustenlukijamiehen etsintÀÀ.

Se nyt on sukupuolesta riippumatta selvÀÀ, ettÀ termi "kaikki" lauseessa "hoidan kaiken" tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa. Jos ei halua pettymyksiÀ, kannattaa varmistaa, mitÀ juuri kulloisellakin lupaajalla siihen sisÀltyy. Ja muutenkin puhua vÀhÀn tÀsmÀllisemmin omista odotuksistaan ja toiveistaan.

Ei tĂ€ssĂ€ ole kyse mistÀÀn ajatuksenluku taidosta, koska kyllĂ€hĂ€n myös miehet kĂ€y ensitreffeillĂ€ naisten kotona ja ei siellĂ€ varmaan pelkkiĂ€ nakkeja ja sinappia tarjota.  Onko naiset sitten parempia lukemaan niitĂ€ ajatuksia vai mistĂ€ ne osaa sitĂ€ tarjottavaa keksiĂ€? Ja jos on tapailtu 2kk luulisi jo jonkin verran toista tuntevan, ettĂ€  tietÀÀ mitĂ€ voi ruokana olla.

Vierailija
128/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhliiko joku oikeesti uutta vuotta? YmmÀrtÀÀkseni ainoastaan teinit vetÀÀ silloin kÀnnit.

Mene sinÀ mummo jatkamaan niitÀ villasukkias

Vierailija
129/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos sanoo hoitavansa tarjottavat, kannattaa kysyÀ, mitÀ toinen haluaisi ja onko erikoisruokavalioita.

Toisinkin voi kĂ€ydĂ€. Olen toiselta ammatiltani kokki, ja minulta pyydettiin kynttilĂ€illanviettoa. Hankin hieman parempia raaka-aineita taloustilanteeni mukaan, kynttilĂ€t ostin, tunnelmavalaistus oli jo valmiiksi ja kĂ€nnykĂ€stĂ€ sai hyvin tunnelmallista musiikkia taustalle. Tilaisuuteen pukeuduin menneisyydestĂ€ muistoksi jÀÀneeseen armeijan kapiaisen juhlapukuuni (mittatilaustyönĂ€ tehty asu, joita nĂ€kee esimerkiksi Linnan juhlissa).

Kolme kuukautta kestĂ€neen suhteen pÀÀttymisen jĂ€lkeen sain kuulla, ettĂ€ nĂ€itĂ€ illanviettoja olisi pitĂ€nyt olla paljon useammin. Naiselle siis ei riittĂ€nyt se, ettĂ€ olin itse kokannut illallisen, panostanut tunnelmaan ja vielĂ€ pukeutunut asemaa ja turvallisuutta viestittĂ€vÀÀn asuun. Toisaalta eipĂ€ minulla olisi ollut rahaakaan moisia jĂ€rjestÀÀ esimerkiksi kerran viikossa.

Vierailija
130/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap tÀssÀ. Asiaa mietittyÀni minuakin alkoi hieman sÀÀlittÀÀ tuo mies. Jos hÀn ei vaan osaa. Vaimonsa kuolemasta on pian 5 vuotta ja kertoi, ettÀ olen ensimmÀinen nainen jonka on pyytÀnyt kotiinsa (asuivat siinÀ vaimon kanssa).

Raha asioistaan en ole kysellyt, talo kuitenkin on ja uudehko auto, vakityö.

MitÀ meidÀn tapailuun tulee niin olemme edenneet hyvin hitaasti 1-2x viikossa. Kerran mies kÀynyt luonani syömÀssÀ, minÀ hÀnen luonaan kahvilla. Muutoin olemme kÀyneet lÀhinnÀ kÀvelyllÀ ja kerran elokuvissa.

Raketti ihmettelijöille, uuteenvuoteeni on aina kuuluneet raketit ja tinat, ne ovat yhtÀlailla perinnettÀ kuin joulukuusi. IkÀÀ minulla on 31v.

Ap

Vierailija
131/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MietippÀ asiaa tarjoilun suunnittelijan kannalta. Tarjolle jotain hyvÀÀ lihaa -> sori mut mÀ oon vegaani. Tarjolle kallista shampanjaa tai viiniÀ -> sori mut mÀ en tosiaankaan juo. Tarjolle hedelmiÀ ja mehua -> mitkÀs lastenkutsut tÀÀllÀ on, missÀs viina on? Tarjolle kasvisvaihtoehto -> eiks uutenavuonna syodÀ nakkeja. Tarjolle kaikkea mahdollista -> luuletko sÀ pÀÀsevÀsi sÀnkyyn kun noin paljon yritÀt.

Miehet ei ole ajatustenlukijoita, silti suurin osa yrittÀÀ kerta toisensa jĂ€lkeen.

No, miten ne naiset sitten ymmĂ€rtÀÀ tarjota muutakin kuin nakkia ja sinappia?

Vierailija
132/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jo pari yhteistÀ kuukautta takana, etkÀ osannut haistaa, ettÀ mies on hieman jÀrjenköyhÀ jÀrjestelyissÀ.

Monelle kelpaa vaatimaton ja rehtimies.

Vierailija
133/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tÀssÀ. Asiaa mietittyÀni minuakin alkoi hieman sÀÀlittÀÀ tuo mies. Jos hÀn ei vaan osaa. Vaimonsa kuolemasta on pian 5 vuotta ja kertoi, ettÀ olen ensimmÀinen nainen jonka on pyytÀnyt kotiinsa (asuivat siinÀ vaimon kanssa).

MitÀ meidÀn tapailuun tulee niin olemme edenneet hyvin hitaasti 1-2x viikossa. Kerran mies kÀynyt luonani syömÀssÀ, minÀ hÀnen luonaan kahvilla. Muutoin olemme kÀyneet lÀhinnÀ kÀvelyllÀ ja kerran elokuvissa.

Raketti ihmettelijöille, uuteenvuoteeni on aina kuuluneet raketit ja tinat, ne ovat yhtÀlailla perinnettÀ kuin joulukuusi. IkÀÀ minulla on 31v.

Ap

Jos olette kuitenkin noin kauan tapailleet, niin kai siinÀ miehessÀ on jotain hyvÀÀkin, mikÀ on saanut sinut lÀhtemÀÀn toisille, kolmansille, jne treffeille? Kaatuuko homma nyt todella nakkeihin ja sinappiin?

Vierailija
134/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen oppinut tulkitsemaan oman arvoni naisen kÀytöksestÀ. MikÀli hÀn ei halua joustaa omista menoistaan yhtÀÀn ja yöpyessÀni hÀnen luonaan kokkailee aina vain itselleen, tulkitsen tÀllöin olevani pelkkÀ lyhytaikainen panopuu. Ja kohtelen tietysti hÀntÀkin samalla tavalla.

IÀn myötÀ tÀllaisia on alkanut kertyÀ, koska olen taloudellisesti paljon huonommassa jamassa kuin ikÀiseni keskimÀÀrin, ja fyysisesti paremmassa jamassa kuin ehkÀ 95% ikÀisistÀni keskimÀÀrin. MinÀ olen lyhytaikainen viihde, ja muut miehet ovat sitten parisuhdetta varten. Saman ovat huomanneet kaverini, joiden taloustilanne on samanlainen kuin omani.

Vierailija
135/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 27 v menin treffeille 42 v miehen luokse. Vaikka mies oli suomalainen, oli alkupaloina smetanaa, suolakurkkuja, vodkasnapsit. Sitten hÀn tarjosi kunnon illallisen paisteineen ja viineineineen pÀivineen. Baarikaappi oli tÀynnÀ ihania juomia. Aamulla oli eksoottisia hedelmiÀ ja ihan mitÀ vain. MiehellÀ oli kallis moottorisÀnky jonka sai eri toimintoihin ja vÀrinöihin. Seuraavana pÀivÀnÀ kÀytiin kahvilassa ja illalla intialaisessa. Mies oli eronnut ja hÀnellÀ oli 13v tytÀr ja mun lapseni oli 4v. Tapasin jopa tyttÀren kerran ja mentiin kaikki pizzalle. Mies oli myyntipÀÀllikkö hyvÀssÀ firmassa. MinÀ olin opiskeleva yh. JÀtin miehen vain koska ei sillÀ hetkellÀ jotenkin napannut. Myöhemmin olen tavannut paljon huonompia miehiÀ.

MÀ haluan tuon miehen! MissÀpÀin asuu? :D

Voi teitÀ naisia, olette kuin harakan ja munahaukan sekoituksia, kimaltelevan ja kyrvÀn perÀÀn vain.

No mitĂ€s kaksinaamaisia pellejĂ€ miehet sitten on? Valittavat ,ettĂ€ naiset on kyrvĂ€n perÀÀn ja kuitenkin miesten ainoa ajatus on saada sitĂ€ kyrpÀÀ naisille tyrkytyttyĂ€. Ja sitten jos naiset sitĂ€ huolii sekin on vÀÀrin.

Vierailija
136/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ei valita vaikka olosuhteet ei olisikaan ideaaliset joten nainen voi valkata tarjoilut liki miten haluaa ja mies teeskentelee ettÀ hyvin menee.

Naiset muutenkin toki miettii enemmÀn tarjoiluja, yms. yksityiskohtia. Eronnut tai leskeksi jÀÀnyt mies jolla on koko ikÀnsÀ joko Àiti tai myöhemmin vaimo miettinyt yksityiskohdat voi olla aika pihalla ekaa kertaa tarjoiluja miettiessÀÀn.

Vierailija
137/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos olette kuitenkin noin kauan tapailleet, niin kai siinÀ miehessÀ on jotain hyvÀÀkin, mikÀ on saanut sinut lÀhtemÀÀn toisille, kolmansille, jne treffeille? Kaatuuko homma nyt todella nakkeihin ja sinappiin?

Jaa-a, en tiedÀ. MielestÀni nuo tarjoilut tai niiden puutteet oikeastaan saivat oloni tuntumaan siltÀ ettei mies arvosta minua. Tuli jopa mieleen jos ei ole vielÀkÀÀn pÀÀssyt yli vaimonsa kuolemasta ja halusi sen nÀin osoittaa. Ristiriitaiset on tunteet.

Ap

Vierailija
138/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellako naiset nykyÀÀn kuvittelevat, ettĂ€ miehet hallitsevat herkullisen illallisen pyörĂ€yttĂ€misen ja ettĂ€ muka olisi vielĂ€ tilannetajua? VĂ€hĂ€n realismia peliin. Tuo on sama kuin se, ettĂ€ mies menisi naisen luo, huomaisi ettĂ€ saunan lauteet falskaa ja homehtuu jĂ€ttĂ€isi naisen siihen paikkaan, kun nainen ei itse ole lauderemppaa tehnyt.

KyllÀ ne miehet antaa odottaa moista! Ainakin omassa historiassani kiinnostuneet miehet ovat olleet parempia kodinhoitajia kuin minÀ, mutta ovat myös vaikuttaneet kovin perheenperustamishaluisilta niin on pitÀnyt passata :)

Vierailija
139/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoo hoitavansa tarjottavat, kannattaa kysyÀ, mitÀ toinen haluaisi ja onko erikoisruokavalioita.

Toisinkin voi kĂ€ydĂ€. Olen toiselta ammatiltani kokki, ja minulta pyydettiin kynttilĂ€illanviettoa. Hankin hieman parempia raaka-aineita taloustilanteeni mukaan, kynttilĂ€t ostin, tunnelmavalaistus oli jo valmiiksi ja kĂ€nnykĂ€stĂ€ sai hyvin tunnelmallista musiikkia taustalle. Tilaisuuteen pukeuduin menneisyydestĂ€ muistoksi jÀÀneeseen armeijan kapiaisen juhlapukuuni (mittatilaustyönĂ€ tehty asu, joita nĂ€kee esimerkiksi Linnan juhlissa).

Kolme kuukautta kestĂ€neen suhteen pÀÀttymisen jĂ€lkeen sain kuulla, ettĂ€ nĂ€itĂ€ illanviettoja olisi pitĂ€nyt olla paljon useammin. Naiselle siis ei riittĂ€nyt se, ettĂ€ olin itse kokannut illallisen, panostanut tunnelmaan ja vielĂ€ pukeutunut asemaa ja turvallisuutta viestittĂ€vÀÀn asuun. Toisaalta eipĂ€ minulla olisi ollut rahaakaan moisia jĂ€rjestÀÀ esimerkiksi kerran viikossa.

Oisko  tĂ€ssĂ€ ollut muustakin kysymys kuin siitĂ€,ettĂ€ kynttilĂ€illallisia olisi pitĂ€nyt olla joka viikko(?)  Ei kai kukaan jaksa jatkuvia "kynttilĂ€illallisia". Ei edes naiset. Ainahan sitĂ€ tĂ€ytyy yrittÀÀ jokin selitys keksiĂ€ kun haluaa toisesta eroon  eikĂ€ kehtaa sanoa todellista syytĂ€. Tai ei edes tiedĂ€ syytĂ€, toinen ei vaan "nappaa". Parempi erota  3kk kuluttua vaikka tekosyyllĂ€ kuin jatkaa suhteessa joka ei tyydytĂ€.

Vierailija
140/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ei valita vaikka olosuhteet ei olisikaan ideaaliset joten nainen voi valkata tarjoilut liki miten haluaa ja mies teeskentelee ettÀ hyvin menee.

Naiset muutenkin toki miettii enemmÀn tarjoiluja, yms. yksityiskohtia. Eronnut tai leskeksi jÀÀnyt mies jolla on koko ikÀnsÀ joko Àiti tai myöhemmin vaimo miettinyt yksityiskohdat voi olla aika pihalla ekaa kertaa tarjoiluja miettiessÀÀn.

Miehet siis teeskentelee???? Ja yksityiskohdat tarkoittaa enemmĂ€nkin kattausta , koristeita, pöydĂ€ssĂ€ olevia kukkalaitteita yms. jotka kyllĂ€ ymmĂ€rrĂ€n ,ettĂ€ naiset hallitsee paremmin. Mutta kyllĂ€ jos mies kutsuu toisen kylÀÀn (viettĂ€mÀÀn juhlaa) ja lupaa hommata tarjottavan (ruuan?) niin voihan siihen tollompikin mies enemmĂ€n panostaa kuin nakit ja sinappi. Kaupat on pullollaan  vaikka mitĂ€ tarjottavaa, vaikka ei mitÀÀn osaisi itse tehdĂ€. ( ois hakenut vaikka LidistĂ€ De Luxse vai mitĂ€ ne oli herkkuja;D  )

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan neljÀ kolme