Olipa varsinainen uusivuosi tapailemani miehen luona.
Mies pyysi luokseen juhlimaan uuttavuotta đ. Olemme tapailleet vajaa 2kk. Kysyin voinko tuoda jotain, sanoi ettei tarvi hĂ€n hoitaa kaiken. Vein kuitenkin pullon kuohuvaa.
Ei raketteja, ei tinoja, ruoaksi pelkkiÀ nakkeja ja sinappia. KÀvimme saunassa ja nÀki mut ensi kertaa alasti ja sanoi vau. LÀhdin 01 taksilla kotiin vaikka tarkoitus oli jÀÀdÀ yöksi. Niin ja aivan unohtui, juomaksi vain olutta ja wiskiÀ.
Todellakin parempi vuosi tulossa ilman hÀntÀ.
Mukavaa uuttavuotta kaikille đ đ
Kommentit (231)
Tarjoilut oli kyllÀ huonot, mutta mulle toi wau olisi kyllÀ ollut kohteliaisuus. En kyllÀ ole mikÀÀn missi.
Vierailija kirjoitti:
Mies pyysi luokseen juhlimaan uuttavuotta đ. Olemme tapailleet vajaa 2kk. Kysyin voinko tuoda jotain, sanoi ettei tarvi hĂ€n hoitaa kaiken. Vein kuitenkin pullon kuohuvaa.
Ei raketteja, ei tinoja, ruoaksi pelkkiÀ nakkeja ja sinappia. KÀvimme saunassa ja nÀki mut ensi kertaa alasti ja sanoi vau. LÀhdin 01 taksilla kotiin vaikka tarkoitus oli jÀÀdÀ yöksi. Niin ja aivan unohtui, juomaksi vain olutta ja wiskiÀ.
Todellakin parempi vuosi tulossa ilman hÀntÀ.
Mukavaa uuttavuotta kaikille đ đ
No ootko jotenki ite tÀydellinen nakki pillu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus 27 v menin treffeille 42 v miehen luokse. Vaikka mies oli suomalainen, oli alkupaloina smetanaa, suolakurkkuja, vodkasnapsit. Sitten hÀn tarjosi kunnon illallisen paisteineen ja viineineineen pÀivineen. Baarikaappi oli tÀynnÀ ihania juomia. Aamulla oli eksoottisia hedelmiÀ ja ihan mitÀ vain. MiehellÀ oli kallis moottorisÀnky jonka sai eri toimintoihin ja vÀrinöihin. Seuraavana pÀivÀnÀ kÀytiin kahvilassa ja illalla intialaisessa. Mies oli eronnut ja hÀnellÀ oli 13v tytÀr ja mun lapseni oli 4v. Tapasin jopa tyttÀren kerran ja mentiin kaikki pizzalle. Mies oli myyntipÀÀllikkö hyvÀssÀ firmassa. MinÀ olin opiskeleva yh. JÀtin miehen vain koska ei sillÀ hetkellÀ jotenkin napannut. Myöhemmin olen tavannut paljon huonompia miehiÀ.
MÀ haluan tuon miehen! MissÀpÀin asuu? :D
Voi teitÀ naisia, olette kuin harakan ja munahaukan sekoituksia, kimaltelevan ja kyrvÀn perÀÀn vain.
Ja olkaa onnellisia, hyvÀt miesihmiset, ettÀ naiset ymmÀrtÀvÀt hyvÀn pÀÀlle. EihÀn hyvÀn ruoan ja hyvÀn seksin tarjoamisen luulisi olevan kenellekÀÀn terveelle ja tÀysipÀiselle suomalaiselle miehelle ylivoimaista.
MietippÀ asiaa tarjoilun suunnittelijan kannalta. Tarjolle jotain hyvÀÀ lihaa -> sori mut mÀ oon vegaani. Tarjolle kallista shampanjaa tai viiniÀ -> sori mut mÀ en tosiaankaan juo. Tarjolle hedelmiÀ ja mehua -> mitkÀs lastenkutsut tÀÀllÀ on, missÀs viina on? Tarjolle kasvisvaihtoehto -> eiks uutenavuonna syodÀ nakkeja. Tarjolle kaikkea mahdollista -> luuletko sÀ pÀÀsevÀsi sÀnkyyn kun noin paljon yritÀt.
Miehet ei ole ajatustenlukijoita, silti suurin osa yrittÀÀ kerta toisensa jÀlkeen.
Vierailija kirjoitti:
MietippÀ asiaa tarjoilun suunnittelijan kannalta. Tarjolle jotain hyvÀÀ lihaa -> sori mut mÀ oon vegaani. Tarjolle kallista shampanjaa tai viiniÀ -> sori mut mÀ en tosiaankaan juo. Tarjolle hedelmiÀ ja mehua -> mitkÀs lastenkutsut tÀÀllÀ on, missÀs viina on? Tarjolle kasvisvaihtoehto -> eiks uutenavuonna syodÀ nakkeja. Tarjolle kaikkea mahdollista -> luuletko sÀ pÀÀsevÀsi sÀnkyyn kun noin paljon yritÀt.
Miehet ei ole ajatustenlukijoita, silti suurin osa yrittÀÀ kerta toisensa jÀlkeen.
ĂlĂ€ viiti. Ei tuossa ollut edes yritystĂ€.
Voi vittu mikÀ ketju. Ei mulla muuta.
Paitsi joo, miten tarjoili ne nakit?
Raketteja ja tinoja :) Ei meillÀ ole ollut koskaan ja mainosti sujuu :D
Te ette ilmeisesti puhu keskenÀnne juuri mitÀÀn, jos juotavat ja syötÀvÀt tulivat yllÀtyksenÀ.
Mihin aikaan menit, kun vasta noin myöhÀÀn lÀhdit pois?
Mun mielestÀ pitÀis kyllÀ aikuisella ihmisellÀ olla sen verran tajua ettÀ tietÀÀ mitÀ vierailulle tulevalle henkilölle tulee tarjota. Ja jos tietÀÀ ettÀ toinen on yötÀ niin hankkii tarvittavat vÀrkit aamupalalle. KyllÀ pitÀÀ olla toope jos lupaa huolehtia tarjoiluista mutta ostaakin vain itselleen syötÀvÀÀ.
En puhu naisista enkÀ miehistÀ vaan ihmisistÀ yleisesti. Kymmenen vuotta leskenÀ ollut yli 5kymppinen isÀnikin osaa pistÀÀ kunnon tarjoilut vieraille. Miksi kutsua ketÀÀn paikalle jos ei kiinnosta panostaa yhtÀÀn!
Vierailija kirjoitti:
Se mies yuskin tekisi sen enempÀÀ kotitöitÀ, jos ap muuttaisi yhteen hÀnen kanssaan, hyvÀ ettÀ palastui ajoissa.Jos ei ekana iktana viitsi enempÀÀ panostaa, niin homma olisi selvÀ minullekin.
Vrt kun menin ekaa kertaa mieheni luo aikoibaan yöksi, hÀn oli siivonnut, hoitanut lapsiaan yh-isÀnÀ vuoden ja tehnyt ruuaksi kanapihvejÀ kaikkine lisukkeineen ja kattanut pöydÀn kynttilöineen. Nyt naimisissakin hÀn tekee oma-aloitteisesti 50% kotitöistÀ.
. Niin , perheenisÀn on vÀhÀn pakko osata
Vierailija kirjoitti:
MinÀpÀ mietin sitÀ miten sulle voi olla noin vaikeaa kysyÀ vierailtasi onko heillÀ ruokarajoitteita. Puhelin kÀteen, kysyt ja ei tarvitse sitten enÀÀ sen jÀlkeen miettiÀ sopiiko tÀmÀ ja tÀmÀ vieraille. Ap:n tapauksessa mies ei kysynyt ap:lta mitÀÀn vaan sanoi hoitavansa tarjoilut. Joita ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nne ilmeisesti kirjoittelee jotain tosi nuorta porukkaa, jos perunasalaatti on se, joka olisi nakkitarjoilun pelastanut.
Jos yökylÀÀn kutsutaan, niin nakkeja saa toki tarjota, mutta sen lisÀksi alkoholiton juomavaihtoehto alkoholillisen lisÀksi, oikeaa salaattia eikÀ mitÀÀn valmisperunasalaattia sekÀ leipÀÀ, levitteitÀ ja monenlaista naposteltavaa, ellei sitten mitenkÀÀn kykene lÀmmintÀ ruokaa tarjoamaan. Katkarapusalaatti olisi helppo, nopea ja tyylikÀs tarjottava skumpan kanssa. Myös jÀlkiruokapuolta voisi miettiÀ, uudeksi vuodeksi olisi sopinut kevyt annos marenkia ja marjoja pienen kermavaahtohuipun kera tai vastaavaa. Ei mitenkÀÀn vaikeita juttuja ja vieras voi kokata seuraksi jos kahden ollaan.
Katkarapusalaatti on ehkÀ kamalin tarjottava mitÀ voi olla olemassa. Muuten kyllÀ kuulostaa hyvÀltÀ tarjottavasi.
Mies kehitti naiselle romanttista iltaa kahden kesken, mutta eipÀ tarjonta prinsessalle kelvannut. Kehottaisin katsomaan nakkeja ja perusalaattia syvemmÀlle, sinne sydÀmeen. HyvÀ ettÀ lÀhdit.
Vierailija kirjoitti:
LisÀÀn vielÀ ettÀ mies 42v työssÀkÀyvÀ
Ap
Ja silti oltava raketteja ja tinaa, vaikkei lapsi kyseessÀ...........? o_O
KÀÀk! TyössÀkÀyvÀ 42-vuotias mies. Leskimies, eli ollut naimisissa. Jotain elÀmÀnkokemusta naisista siis ja lisÀksi edes jotain rahaa ja silti ei tajua ettÀ nainen on ihmisolento, jonka pitÀisi saada syödÀkseen ettÀ 24 h ei pelkillÀ parilla nakilla ja lasillisella viskiÀ elÀ. SittenpÀ vielÀ ÀijÀ kutsunut ap:n "juhlimaan uutta vuotta"! EnpÀ haluaisi nÀhdÀ millaiset tarjoamukset herralla on arkena...
Ja toiset palstalla puolustavat tÀtÀ reppanaa. Anna mun kaikki kestÀÀ.
Itseriittoinen tyyppi, joka on tod. nÀk. jatkossa aina valmis halveksimaan sinun panostasi vaikka itse ei kykene mihinkÀÀn. Eroon tollasesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ viiti. Ei tuossa ollut edes yritystĂ€.
ĂlĂ€ nyt itse viitsi. SelkeĂ€ trollihan tuo avaus oli.
2kk tavattu eikÀ pÀÀsty vaatteiden poiston asteelle. Tai ilmeisesti edes tavattu kotioloissa. LisÀksi ap olisi halunnut raketteja ja tinoja. Kuka hemmetin tÀysikasvuinen varaa treffeille raketteja ja tinoja. Ruoka- ja juomapuoli oli tietysti ÀÀripelkistetty kuten trolliin kuuluu sekÀ se ettÀ moisesta "törkeÀstÀ" kohtelusta suuttuneena ap heitti homman sikseen ja lÀhti kesken illan pois kirjoittamaan avausta tÀnne.
Voi teitÀ naisia, olette kuin harakan ja munahaukan sekoituksia, kimaltelevan ja kyrvÀn perÀÀn vain.