Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Olipa varsinainen uusivuosi tapailemani miehen luona.

Vierailija
01.01.2016 |

Mies pyysi luokseen juhlimaan uuttavuotta 🎆. Olemme tapailleet vajaa 2kk. Kysyin voinko tuoda jotain, sanoi ettei tarvi hĂ€n hoitaa kaiken. Vein kuitenkin pullon kuohuvaa.

Ei raketteja, ei tinoja, ruoaksi pelkkiÀ nakkeja ja sinappia. KÀvimme saunassa ja nÀki mut ensi kertaa alasti ja sanoi vau. LÀhdin 01 taksilla kotiin vaikka tarkoitus oli jÀÀdÀ yöksi. Niin ja aivan unohtui, juomaksi vain olutta ja wiskiÀ.

Todellakin parempi vuosi tulossa ilman hÀntÀ.

Mukavaa uuttavuotta kaikille 😊 🎆

Kommentit (231)

Vierailija
141/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse panin pvc-asun pÀÀlle kun jÀrkkÀsin muijalle jouluaterian. Oli kinkkua, kalkkunaa, laatikot ja rosollit. Akka sanoi kun tuli et se ei syö lihaa ja on allergikko. Niin jÀi porkkana ja lanttu siltÀ syömÀttÀ. Itse söin senkin edestÀ ja kun oli se kortsupuku pÀÀllÀ niin kÀvi olo aika tiukaksi. Ratkesi perhama reisistÀ se puku ja vetokeju sivusta hajos.

Hemmerin hikinen ilta oli ja alko joku pyörittÀÀn mahassa eikÀ vessaan mitÀÀn asiaa. EnÀÀ me ei tapailla, en tiiÀ miksi.

Vierailija
142/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 27 v menin treffeille 42 v miehen luokse. Vaikka mies oli suomalainen, oli alkupaloina smetanaa, suolakurkkuja, vodkasnapsit. Sitten hÀn tarjosi kunnon illallisen paisteineen ja viineineineen pÀivineen. Baarikaappi oli tÀynnÀ ihania juomia. Aamulla oli eksoottisia hedelmiÀ ja ihan mitÀ vain. MiehellÀ oli kallis moottorisÀnky jonka sai eri toimintoihin ja vÀrinöihin. Seuraavana pÀivÀnÀ kÀytiin kahvilassa ja illalla intialaisessa. Mies oli eronnut ja hÀnellÀ oli 13v tytÀr ja mun lapseni oli 4v. Tapasin jopa tyttÀren kerran ja mentiin kaikki pizzalle. Mies oli myyntipÀÀllikkö hyvÀssÀ firmassa. MinÀ olin opiskeleva yh. JÀtin miehen vain koska ei sillÀ hetkellÀ jotenkin napannut. Myöhemmin olen tavannut paljon huonompia miehiÀ.

MÀ haluan tuon miehen! MissÀpÀin asuu? :D

Heh. SiitÀ on mennyt vuosia. MÀ olen nyt 38v ja tÀmÀ mies on sitten jo 53v. :D

Mulle kelpaa! Olen 45v.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut tulkitsemaan oman arvoni naisen kÀytöksestÀ. MikÀli hÀn ei halua joustaa omista menoistaan yhtÀÀn ja yöpyessÀni hÀnen luonaan kokkailee aina vain itselleen, tulkitsen tÀllöin olevani pelkkÀ lyhytaikainen panopuu. Ja kohtelen tietysti hÀntÀkin samalla tavalla.

IÀn myötÀ tÀllaisia on alkanut kertyÀ, koska olen taloudellisesti paljon huonommassa jamassa kuin ikÀiseni keskimÀÀrin, ja fyysisesti paremmassa jamassa kuin ehkÀ 95% ikÀisistÀni keskimÀÀrin. MinÀ olen lyhytaikainen viihde, ja muut miehet ovat sitten parisuhdetta varten. Saman ovat huomanneet kaverini, joiden taloustilanne on samanlainen kuin omani.

Vaikutat omahyvĂ€iseltĂ€ ja sÀÀlittĂ€vĂ€ltĂ€ :(

Vierailija
144/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tÀssÀ. Asiaa mietittyÀni minuakin alkoi hieman sÀÀlittÀÀ tuo mies. Jos hÀn ei vaan osaa. Vaimonsa kuolemasta on pian 5 vuotta ja kertoi, ettÀ olen ensimmÀinen nainen jonka on pyytÀnyt kotiinsa (asuivat siinÀ vaimon kanssa).

Raha asioistaan en ole kysellyt, talo kuitenkin on ja uudehko auto, vakityö.

MitÀ meidÀn tapailuun tulee niin olemme edenneet hyvin hitaasti 1-2x viikossa. Kerran mies kÀynyt luonani syömÀssÀ, minÀ hÀnen luonaan kahvilla. Muutoin olemme kÀyneet lÀhinnÀ kÀvelyllÀ ja kerran elokuvissa.

Raketti ihmettelijöille, uuteenvuoteeni on aina kuuluneet raketit ja tinat, ne ovat yhtÀlailla perinnettÀ kuin joulukuusi. IkÀÀ minulla on 31v.

Ap

HyvÀ, ap, ettÀ pohdit vielÀ asiaa! EpÀonnistunut juomatarjoilu ja -ohjelma ei mielestÀni ole sellainen anteeksiantamaton virhe, minkÀ vuoksi mies pitÀisi lempata. Anna nyt leskimiehelle hieman armoa. EhkÀ hÀn on alkanut seurustella edesmenneen vaimonsa kanssa jo teininÀ eikÀ ole koskaan opetellut aikuisten tapailukuvioita. EhkÀ tilanne jÀnnitti ja ostettu perunasalaatti unohtui jÀÀkaappiin, kenellÀ meistÀ ei joskus joku ruokalaji juhlissa sinne kaappiin unohdu, minulla ainakin (pitÀÀ pitÀÀ luetteloa ettÀ muistaa laittaa kaikki pöytÀÀn esim lasten synttÀreillÀ). EhkÀ vaimo ja suvun naiset tykkÀÀvÀt oluesta ja viskistÀ, ei kaikki naiset ole siiderin ja viinin lipittÀjiÀ. Ja kaikki miehet ja naisetkaan eivÀt ole kovin vieraanvaraisia tarjoiluissa, paljon riipouu siitÀ, mikÀ on kodin perinne ollut. Tinat kuuluvat harvojen uv-perinteeseen nykyisin, meillÀ valettiin viimeksi 20 v sitten ja sitÀ ennen 70-luvulla. EhkÀ raketteja oli tarkoitus mennÀ katsomaan, monet aikuiset miehet eivÀt ole vÀlttÀmÀttÀ itsepaukuttelusta innostuneita. Ei ainakaan vaikuta pelimieheltÀ!

Vierailija
145/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikka on talot ja autot niin voipi olla myös rutosti velkaa. Mutta jos nÀin niin miksi mies ei olisi voinut sanoa kun kerran kysyttiin, ettÀ jos haluat salaattia tai muuta nakkien kanssa niin voi tuoda?

Vierailija
146/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse panin pvc-asun pÀÀlle kun jÀrkkÀsin muijalle jouluaterian. Oli kinkkua, kalkkunaa, laatikot ja rosollit. Akka sanoi kun tuli et se ei syö lihaa ja on allergikko. Niin jÀi porkkana ja lanttu siltÀ syömÀttÀ. Itse söin senkin edestÀ ja kun oli se kortsupuku pÀÀllÀ niin kÀvi olo aika tiukaksi. Ratkesi perhama reisistÀ se puku ja vetokeju sivusta hajos.

Hemmerin hikinen ilta oli ja alko joku pyörittÀÀn mahassa eikÀ vessaan mitÀÀn asiaa. EnÀÀ me ei tapailla, en tiiÀ miksi.

Muuten kiva tarina, mutta aina kun naisesta kĂ€ytetÀÀn nimiĂ€ akka ja muija, menee jotenkin maku tarinan kertojaan. Tulee vĂ€kisin mieleen,ettĂ€ kertoja on ihminen joka ei osaa arvostaa kauniimpaa sukupuolta tai yleensĂ€ toista ihmistĂ€.

Vierailija
147/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap, oletko ollut yhteydessÀ tÀhÀn mieheen nyt U:n jÀlkeen? Sano hÀnelle ystÀvÀllisesti mutta rehellisesti, ettÀ ilta ei ihan vastannut odotuksiasi ja ettÀ jouduit lÀhtemÀÀn kotiin syömÀÀn kun pelkistÀ nakeista jÀi nÀlkÀ. MielestÀni miehen reaktio tÀhÀn keskusteluun ratkaisee kannattaako juttua jatkaa. Kukaan ei vaadi samppanjaa ja kaviaaria, mutta ymmÀrtÀÀkö hÀn, ettÀ ihmissuhteisiin ja teidÀn yhteiseen juhlailtaan hiukan voisi myös panostaa? Kuinka ankeaa teillÀ tulee olemaan jatkossa, jos hÀnestÀ seksi ja nakit on ihan riittÀvÀt?

Vierailija
148/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko ollut yhteydessÀ tÀhÀn mieheen nyt U:n jÀlkeen? Sano hÀnelle ystÀvÀllisesti mutta rehellisesti, ettÀ ilta ei ihan vastannut odotuksiasi ja ettÀ jouduit lÀhtemÀÀn kotiin syömÀÀn kun pelkistÀ nakeista jÀi nÀlkÀ. MielestÀni miehen reaktio tÀhÀn keskusteluun ratkaisee kannattaako juttua jatkaa. Kukaan ei vaadi samppanjaa ja kaviaaria, mutta ymmÀrtÀÀkö hÀn, ettÀ ihmissuhteisiin ja teidÀn yhteiseen juhlailtaan hiukan voisi myös panostaa? Kuinka ankeaa teillÀ tulee olemaan jatkossa, jos hÀnestÀ seksi ja nakit on ihan riittÀvÀt?

Niin en tiedÀ pitÀisikö tuosta sanoa, en haluaisi loukata. Laittoi hÀn jo eilen illalla viestiÀ ettÀ mikÀ on vointi. Syyksi lÀhdölleni sanoin ettÀ on huono olo ja haluan omaan kotio sairastamaan...

Ap

Vierailija
149/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta...onko mies mistÀpÀin suomea...?

RovaniemelÀinen herrasmies kyseessÀ

Ap

Tuo selittÀÀkin jo paljon. Kas kun ei tarjonnut kiljua ja pontikkaa.

Vierailija
150/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoo hoitavansa tarjottavat, kannattaa kysyÀ, mitÀ toinen haluaisi ja onko erikoisruokavalioita.

Toisinkin voi kĂ€ydĂ€. Olen toiselta ammatiltani kokki, ja minulta pyydettiin kynttilĂ€illanviettoa. Hankin hieman parempia raaka-aineita taloustilanteeni mukaan, kynttilĂ€t ostin, tunnelmavalaistus oli jo valmiiksi ja kĂ€nnykĂ€stĂ€ sai hyvin tunnelmallista musiikkia taustalle. Tilaisuuteen pukeuduin menneisyydestĂ€ muistoksi jÀÀneeseen armeijan kapiaisen juhlapukuuni (mittatilaustyönĂ€ tehty asu, joita nĂ€kee esimerkiksi Linnan juhlissa).

Kolme kuukautta kestĂ€neen suhteen pÀÀttymisen jĂ€lkeen sain kuulla, ettĂ€ nĂ€itĂ€ illanviettoja olisi pitĂ€nyt olla paljon useammin. Naiselle siis ei riittĂ€nyt se, ettĂ€ olin itse kokannut illallisen, panostanut tunnelmaan ja vielĂ€ pukeutunut asemaa ja turvallisuutta viestittĂ€vÀÀn asuun. Toisaalta eipĂ€ minulla olisi ollut rahaakaan moisia jĂ€rjestÀÀ esimerkiksi kerran viikossa.

"Asemaa ja turvallisuutta viestittÀvÀ asu?" Milloin tÀmÀ tapahtui, 50-luvulla?

Vierailija
151/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en tiedÀ pitÀisikö tuosta sanoa, en haluaisi loukata. Laittoi hÀn jo eilen illalla viestiÀ ettÀ mikÀ on vointi. Syyksi lÀhdölleni sanoin ettÀ on huono olo ja haluan omaan kotio sairastamaan...

Ap

Minusta sinun pitÀÀ sanoa miehelle mistÀ kiikastaa! Jos vaan lopetat yhteydenpidon vÀhitellen, mies loukkaantuu ja pettyy joka tapauksessa. Jos hÀn loukkaantuu kun huomautat huonosta illasta ja pitÀÀ sinua liian vaativana, niin mitÀ sitten? Silloin molemmille on selvÀÀ miksi ette sovi toisillenne, koska parisuhdeodotukset ovat tÀysin erilaiset.

Vierailija
152/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos haluat jatkaa tapailua, niin totta kai sun tĂ€ytyy olla rehellinen. EihĂ€n mies voi muuten tietÀÀ, ettĂ€ mielestĂ€si hĂ€n on toiminut vÀÀrin. MieshĂ€n saattaisi ottaa opikseen ja jĂ€rjestÀÀ jatkossa kunnon tarjoilut. Jos taas et aio jatkaa tapailua, niin mitĂ€ haittaa, vaikka olisitkin rehellinen. Antaisit miehelle mahdollisuuden olla ajattelevaisempi seuraavan treffikumppanin kohdalla. Eli totta kai sanot. Ei ilkeĂ€sti tai tahallaan nolaten, mutta kuitenkin suoraan.

Vierailija
153/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minusta sinun pitÀÀ sanoa miehelle mistÀ kiikastaa! Jos vaan lopetat yhteydenpidon vÀhitellen, mies loukkaantuu ja pettyy joka tapauksessa. Jos hÀn loukkaantuu kun huomautat huonosta illasta ja pitÀÀ sinua liian vaativana, niin mitÀ sitten? Silloin molemmille on selvÀÀ miksi ette sovi toisillenne, koska parisuhdeodotukset ovat tÀysin erilaiset.

En tiedÀ miksi se tuntuu niin vaikealta jo ajatuksena, ettÀ sanoisin asiasta. EhkÀ se on kotikasvatus joka meillÀ oli, kaikesta pitÀÀ kiittÀÀ eikÀ saa valittaa.

Miten tommoisen asian voisi sanoa loukkaamatta?

Ap

Vierailija
154/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laita tekstari vaikka jotenkin nÀin: "Moi Matti, kiitos vielÀ mukavasta seurasta uutena vuonna. Olet kiva ja kunnollisen oloinen mies ja haluaisin jatkaa tapailua kanssasi. Viime kertana jÀi kuitenkin vaivaamaan se, ettÀ minusta tuntui ettet oikein ollut ajatellut tarjoiluja naisnÀkökulmasta. MinÀ nautin kovasti hyvÀstÀ ruuasta ja olisi varmaankin pitÀnyt keskustella tarkemmin siitÀ, mitÀ syödÀÀn ja juodaan. Toivottavasti et loukkaannu, kun sanon nÀin suoraan! Tulisitko tÀnÀÀn vaikka iltateelle luokseni?" .

NÀin minÀ tekisin, mielestÀni liian monet lupaavatkin ihmissuhteet kaatuvat siihen, ettei saada keskusteltua tai sanottua jos joku asia hiertÀÀ. Mun mielestÀ tÀmÀ oli mieheltÀ jotenkin liikuttava moka, vaikka toki harmittavakin. On varmaan treffailutaidot pÀÀsseet ruostumaan, tai ei tosiaan ole edes aikuisena deittaillut kuin edesmennyttÀ vaimoaan. Antaisin vielÀ toisen mahdollisuuden, jos muuten on kiva ja kultainen tyyppi.

Vierailija
155/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedÀ miksi se tuntuu niin vaikealta jo ajatuksena, ettÀ sanoisin asiasta. EhkÀ se on kotikasvatus joka meillÀ oli, kaikesta pitÀÀ kiittÀÀ eikÀ saa valittaa.

Ap

Oikeesti, mua hĂ€mmentÀÀ todella paljon tuon miehen tarjoilut ja muu ketjussa kuvattu. Mutta lĂ€hes yhtĂ€ paljon hĂ€mmentÀÀ se, ettĂ€ et ap reagoinut siihen ilmeisesti mitenkÀÀn! MikĂ€ hitto ihmisiĂ€ riivaa? Itse en ois voinut olla repeĂ€mĂ€ttĂ€ nauruun ne nakit nĂ€hdessĂ€ni. Olisin vĂ€littömĂ€sti sanonut jotain tyyliin: "Oikeesti? TĂ€ssĂ€kö on sun uudenvuoden tarjoilut? Et oo hyvĂ€ mies tosissas! Ja sanoit vielĂ€ hoitavasi kaiken, kun tarjouduin tuomaan jotain!" Sitten oltaisiin mahdollisuuksista riippuen lĂ€hdetty vaikka ulos syömÀÀn (tosin asun HelsingissĂ€, en tiedĂ€ olisiko RovaniemellĂ€ ollut mikÀÀn paikka auki).

Miehen reaktiosta kommentteihini olisi sitten riippunut se, kiinnostaako minua tapailla vielÀ. Jos hÀn olisi ottanut itseensÀ liian pahasti, olisin todennut ettÀ ei kannata. Jos niinkin pienestÀ asiasta kuin tarjoilukriisistÀ ei pÀÀstÀ sovussa eteenpÀin, ei ole juurikaan toivoa ettÀ isompia ongelmia saataisiin ratkaistua rakentavasti. Ja niitÀhÀn tulee jokaisessa suhteessa vastaan.

Mutta hyvÀ tavaton sentÀÀn, jos ette edes yritÀ kohdata ja kÀsitellÀ ristiriitoja nÀiden deittienne kanssa, niin mitÀ jÀrkeÀ on edes tapailla ketÀÀn? Sen ymmÀrrÀn, ettÀ jos tavoitteena on puhtaasti pelkkÀ seksi, niin ihmissuhdepuolen voi jÀttÀÀ vÀhemmÀlle. Mutta ilmeisesti ap kuitenkin on hakemassa ihan elÀmÀnkumppania.

Parisuhteessa molemmat ovat vastuussa siitÀ, mitÀ tapahtuu.

Vierailija
156/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi kelvannut nuokin tarjottavat, mutta ei yleensÀ ole ollut senkÀÀn vertaa. Ja vaikka on jÀÀnyt yöksi niin seuraavana pÀivÀnÀkin mies on hakenut pelkÀstÀÀn itselleen ruokaa, kaapissa kun ei ole ollut mitÀÀn. SiinÀ sitten katsot suu auki ettÀ ai jahas, miehen mielestÀ sitten on vissiin aika lÀhteÀ kotio syömÀÀn.

SepÀ siinÀ onkin. Jos olet tyytyvÀinen tuollaiseen kohteluun, sellaista saat osaksesi. Kannattaa kasvattaa selkÀranka.

Mites nyt vaikkapa ensimmÀisillÀ treffeillÀ voisi olla tyytyvÀinen tai tyytymÀtön, ja kun sama tapahtuu kymmeniÀ kertoja, useiden miesten kanssa, niin en kyllÀ ymmÀrrÀ vÀlttÀmÀttÀ miten selkÀranka tÀssÀ auttaa. Paitsi ettÀ enÀÀ en treffaile yhtÀkÀÀn.

TÀmÀn vuoksi ei kannata niitÀ haarojaan levitellÀ turhan aikaisessa vaiheessa. Se kun kuitenkin on fakta ettÀ suurin osa miehistÀ on vain sitÀ pimperoa vailla.

Vierailija
157/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sanot vaikka, ettÀ et tarkoita loukata ja ettÀ tuntuu hieman nololta edes mainita, mutta heikotus ja huonovointisuutesi johtui oikeasti siitÀ, ettÀ jÀit nÀlkÀiseksi nakkien jÀlkeen, sillÀ olit odottanut hieman ruokaisampaa tarjoilua. Voit ehdottaa samalla uutta tapaamista ja vaikka, ettÀ kokkaisitte yhdessÀ :)

Vierailija
158/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap, minua hieman nolottaa puolestasi..olen itsekin alunperin lÀhtöisin RovaniemeltÀ ja tiedÀn, ettei paikka nyt niin suuri ole, etteikö noilla koordinaateilla voisi miestÀ tunnistaa, mitÀ kirjoitat:

Rovaniemi+42v+leskimies+5v leskenÀ+asumismuoto

EhkÀ olet muuttanut tietoja kun kirjoitit tÀnne, toivottavasti!

Vierailija
159/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tÀssÀ. Asiaa mietittyÀni minuakin alkoi hieman sÀÀlittÀÀ tuo mies. Jos hÀn ei vaan osaa. Vaimonsa kuolemasta on pian 5 vuotta ja kertoi, ettÀ olen ensimmÀinen nainen jonka on pyytÀnyt kotiinsa (asuivat siinÀ vaimon kanssa).

Raha asioistaan en ole kysellyt, talo kuitenkin on ja uudehko auto, vakityö.

MitÀ meidÀn tapailuun tulee niin olemme edenneet hyvin hitaasti 1-2x viikossa. Kerran mies kÀynyt luonani syömÀssÀ, minÀ hÀnen luonaan kahvilla. Muutoin olemme kÀyneet lÀhinnÀ kÀvelyllÀ ja kerran elokuvissa.

Raketti ihmettelijöille, uuteenvuoteeni on aina kuuluneet raketit ja tinat, ne ovat yhtÀlailla perinnettÀ kuin joulukuusi. IkÀÀ minulla on 31v.

Ap

Niin, sinun uuteen vuoteen kuuluiu raketit, muttei jokaiseen . Itse ostan niitÀ vain lasten takia. Ennen lapsia emme ostettu mieheni kanssa kertaakaan.

Ja ruoaksi hÀn on aina valmistanut mulle Italian pataa. Nyt naimisissa 5 v ja onneks tein oikean valinnan sillÀ hÀn on paras mahdollinen aviomies ja isÀ, vaikka pussipataakin tehnyt mulle.

Vierailija
160/231 |
02.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sanot vaikka, ettÀ et tarkoita loukata ja ettÀ tuntuu hieman nololta edes mainita, mutta heikotus ja huonovointisuutesi johtui oikeasti siitÀ, ettÀ jÀit nÀlkÀiseksi nakkien jÀlkeen, sillÀ olit odottanut hieman ruokaisampaa tarjoilua. Voit ehdottaa samalla uutta tapaamista ja vaikka, ettÀ kokkaisitte yhdessÀ :)

MinÀpÀ kokeilen jotain tÀmmöistÀ. Kiitos.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kolme kaksi