Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Olipa varsinainen uusivuosi tapailemani miehen luona.

Vierailija
01.01.2016 |

Mies pyysi luokseen juhlimaan uuttavuotta 🎆. Olemme tapailleet vajaa 2kk. Kysyin voinko tuoda jotain, sanoi ettei tarvi hĂ€n hoitaa kaiken. Vein kuitenkin pullon kuohuvaa.

Ei raketteja, ei tinoja, ruoaksi pelkkiÀ nakkeja ja sinappia. KÀvimme saunassa ja nÀki mut ensi kertaa alasti ja sanoi vau. LÀhdin 01 taksilla kotiin vaikka tarkoitus oli jÀÀdÀ yöksi. Niin ja aivan unohtui, juomaksi vain olutta ja wiskiÀ.

Todellakin parempi vuosi tulossa ilman hÀntÀ.

Mukavaa uuttavuotta kaikille 😊 🎆

Kommentit (231)

Vierailija
81/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut ihan kohtuullista ettÀ mies olisi hankkinut oikeaa ruokaa tarjottavaksi ja jotain muutakin juomista kuin olutta...

Oliko mies köyhÀ? Mietin vain ettÀ jos hÀnellÀ ei ollutkaan rahaa kunnollisiin tarjottaviin ja ei uskaltanut kertoa siitÀ. Nakit on kuitenkin varmaan halvinta roskamÀttöÀ mitÀ löytyy.

Jos ei ollut rahasta kiinni, niin mies oli kyllÀ kunnon ÀÀliö. Ei uutta vuotta nakeilla juhlita. Rakettien ja tinojen puuttumisen kyllÀ ymmÀrrÀn, ei kaikki aikuiset tykkÀÀ harrastaa sellaisia.

Nakit paljaaltaan tuskin ovat sitĂ€ halvinta, kun lisukkeeksi voisi olla jotain muutakin vielĂ€ halvempaa

Totta. KĂ€vin eilen ehtoolla hĂ€tĂ€seen lĂ€hisiwassa, tarkoituksena ostaa nakkeja tĂ€ydentĂ€mÀÀn illan naposteltavieni tarjontaa. HK:n aitonakit pieni paketti melkein vitosen ja kilohinta pitkĂ€lti toistakymppiĂ€! Pakastelaariin jĂ€i ne nakit.

Vierailija
82/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellako naiset nykyÀÀn kuvittelevat, ettĂ€ miehet hallitsevat herkullisen illallisen pyörĂ€yttĂ€misen ja ettĂ€ muka olisi vielĂ€ tilannetajua? VĂ€hĂ€n realismia peliin. Tuo on sama kuin se, ettĂ€ mies menisi naisen luo, huomaisi ettĂ€ saunan lauteet falskaa ja homehtuu jĂ€ttĂ€isi naisen siihen paikkaan, kun nainen ei itse ole lauderemppaa tehnyt.

Kaikkea saa nykyÀÀn valmiina. Samalla vaivalla, kun mies haki nakit kaupasta olisi hĂ€n voinut ostaa jotain muutakin. Toki rahaa olisi mennyt enemmĂ€n, mutta se tĂ€ssĂ€ onkin pointti ettĂ€ miestĂ€ ei kiinnostanut naisen viihtyminen ja ilmeisesti itse tyytyy hyvin vĂ€hÀÀn. MyöskÀÀn jos olisin mies niin en tapailisi naista, joka ei vĂ€littĂ€isi huolehtia kodistaan edes sen vertaa, ettĂ€ ei hometta kasva siellĂ€ sun tÀÀllĂ€.

ps. EpĂ€ilen kuitenkin uuvee provoa, koska leskimies. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli. Miehet eivÀt mene naisten kanssa saunaan, ole naisten nÀhden alasti saati sano alastomasta naisesta, ettÀ "Vau".

MillĂ€s planeetalla sĂ€ elĂ€t😅

Vierailija
84/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joskus 27 v menin treffeille 42 v miehen luokse. Vaikka mies oli suomalainen, oli alkupaloina smetanaa, suolakurkkuja, vodkasnapsit. Sitten hÀn tarjosi kunnon illallisen paisteineen ja viineineineen pÀivineen. Baarikaappi oli tÀynnÀ ihania juomia. Aamulla oli eksoottisia hedelmiÀ ja ihan mitÀ vain. MiehellÀ oli kallis moottorisÀnky jonka sai eri toimintoihin ja vÀrinöihin. Seuraavana pÀivÀnÀ kÀytiin kahvilassa ja illalla intialaisessa. Mies oli eronnut ja hÀnellÀ oli 13v tytÀr ja mun lapseni oli 4v. Tapasin jopa tyttÀren kerran ja mentiin kaikki pizzalle. Mies oli myyntipÀÀllikkö hyvÀssÀ firmassa. MinÀ olin opiskeleva yh. JÀtin miehen vain koska ei sillÀ hetkellÀ jotenkin napannut. Myöhemmin olen tavannut paljon huonompia miehiÀ.

Vierailija
85/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 27 v menin treffeille 42 v miehen luokse. Vaikka mies oli suomalainen, oli alkupaloina smetanaa, suolakurkkuja, vodkasnapsit. Sitten hÀn tarjosi kunnon illallisen paisteineen ja viineineineen pÀivineen. Baarikaappi oli tÀynnÀ ihania juomia. Aamulla oli eksoottisia hedelmiÀ ja ihan mitÀ vain. MiehellÀ oli kallis moottorisÀnky jonka sai eri toimintoihin ja vÀrinöihin. Seuraavana pÀivÀnÀ kÀytiin kahvilassa ja illalla intialaisessa. Mies oli eronnut ja hÀnellÀ oli 13v tytÀr ja mun lapseni oli 4v. Tapasin jopa tyttÀren kerran ja mentiin kaikki pizzalle. Mies oli myyntipÀÀllikkö hyvÀssÀ firmassa. MinÀ olin opiskeleva yh. JÀtin miehen vain koska ei sillÀ hetkellÀ jotenkin napannut. Myöhemmin olen tavannut paljon huonompia miehiÀ.

MÀ haluan tuon miehen! MissÀpÀin asuu? :D

Vierailija
86/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ haluan tuon miehen! MissÀpÀin asuu? :D

Heh. SiitÀ on mennyt vuosia. MÀ olen nyt 38v ja tÀmÀ mies on sitten jo 53v. :D

Vierailija
87/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€nne ilmeisesti kirjoittelee jotain tosi nuorta porukkaa, jos perunasalaatti on se, joka olisi nakkitarjoilun pelastanut.

Jos yökylÀÀn kutsutaan, niin nakkeja saa toki tarjota, mutta sen lisÀksi alkoholiton juomavaihtoehto alkoholillisen lisÀksi, oikeaa salaattia eikÀ mitÀÀn valmisperunasalaattia sekÀ leipÀÀ, levitteitÀ ja monenlaista naposteltavaa, ellei sitten mitenkÀÀn kykene lÀmmintÀ ruokaa tarjoamaan. Katkarapusalaatti olisi helppo, nopea ja tyylikÀs tarjottava skumpan kanssa. Myös jÀlkiruokapuolta voisi miettiÀ, uudeksi vuodeksi olisi sopinut kevyt annos marenkia ja marjoja pienen kermavaahtohuipun kera tai vastaavaa. Ei mitenkÀÀn vaikeita juttuja ja vieras voi kokata seuraksi jos kahden ollaan.

Vierailija
88/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei tossa nyt mitkÀÀn puolustelut auta. Oon itse just tĂ€llĂ€inen perusjunttimies jonka harrastukset on lĂ€tkĂ€ ja lenkkeily, mutta kyllĂ€ se nyt on ihan selvĂ€ ettĂ€ jos vieraita tulee niin edes jotenkin yritetÀÀn panostaa tarjottaviin. PelkĂ€t nakit ja sinappi... ei helvetti. 

Vierailija
89/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No mieshÀn on umpijuntti, oikea umpijunttien kuningas.

Kuinka sÀ ap et ollut asiaa ennemmin havainnut, jos olit sitÀ jo kaksi kuukautta tapaillut?

Vierailija
90/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jospa se miehen edesmennyt vaimo tykkÀsi myös oluesta ja viskistÀ, eikÀ miehellÀ kÀynyt mielessÀkÀÀn, ettÀ juotavaa pitÀisi olla useampaa sorttia?

Vierailija
91/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€nne ilmeisesti kirjoittelee jotain tosi nuorta porukkaa, jos perunasalaatti on se, joka olisi nakkitarjoilun pelastanut.

Jos yökylÀÀn kutsutaan, niin nakkeja saa toki tarjota, mutta sen lisÀksi alkoholiton juomavaihtoehto alkoholillisen lisÀksi, oikeaa salaattia eikÀ mitÀÀn valmisperunasalaattia sekÀ leipÀÀ, levitteitÀ ja monenlaista naposteltavaa, ellei sitten mitenkÀÀn kykene lÀmmintÀ ruokaa tarjoamaan. Katkarapusalaatti olisi helppo, nopea ja tyylikÀs tarjottava skumpan kanssa. Myös jÀlkiruokapuolta voisi miettiÀ, uudeksi vuodeksi olisi sopinut kevyt annos marenkia ja marjoja pienen kermavaahtohuipun kera tai vastaavaa. Ei mitenkÀÀn vaikeita juttuja ja vieras voi kokata seuraksi jos kahden ollaan.

Kuulostaa hyvÀltÀ, mutta ap:n mies luultavasti yökkisi noille sun ehdotuksille :))

Vierailija
92/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis ollut kolmenlaista salaattia, juustoja, nakkeja, punaviiniÀ ja kuohuvaa. Harmi vain kun ei ollut ketÀÀn naista uudenvuoden seuraksi.

Sinkkumies

MitÀ salaatteja ja juustoja?

Vierailija
93/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiltÀ hÀn nÀytti alasti? Miksi et kerro oleellisinta? MitÀ vÀliÀ jollain ruualla on jos on muuten napakymppi?

Oli punainen kuin porsas. Normivartalo, ehkÀ 5 rintakarvaa. Koko kroppa pinkkinÀ kun suihkuun meni. Ei mitenkÀÀn haluttava nÀky.

Ap

TyypillisĂ€ akkojen juttuja: vĂ€hĂ€tellÀÀn miehen ulkonĂ€köÀ ja itse ollaan tietysti saunassakin mitĂ€ kiihottavin ja haluttavin nĂ€ky selluliittiperseineen ja riipputisseineen. Ja akkojen vertaistuji on tĂ€llĂ€ palstalla taattu. Ei ihme, ettĂ€ mies ei innostunut. Toivottavasti löytÀÀ kunnon naisen vielĂ€, kaikesta huolimatta.

M no 31

Vierailija
94/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieshÀn on umpijuntti, oikea umpijunttien kuningas.

Kuinka sÀ ap et ollut asiaa ennemmin havainnut, jos olit sitÀ jo kaksi kuukautta tapaillut?

NÀistÀ pheistÀ miehistÀ ei ole kuin vaivaa

tv

Pihin isÀn tytÀr

yhden pihin ex aviovaimo

yhden pihin ex tyttöystÀvÀ

Vierailija
95/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se perunasalaatti olisi minusta mitÀÀn hienoa vierastarjottsvaa, mutta lÀhtötason huomioiden se olisi ollut lÀhempÀnÀ sitÀ, mitÀ ainakin olisi voinut kohtuudella odottaa.

Vierailija
96/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Just. Mulle tuli vÀhÀn paha fiilis tÀstÀ. Reppana mies :(

Vierailija
97/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mua kans hieman sÀÀlittÀÀ mies. Jos hÀnkÀÀn ei paremmasta tiedÀ niin ei kai voi muuta odottaakaan. Ja tosiaan jos ei oo rahaa eikÀ juuri mielikuvituskaan riitÀ ohjelman jÀrjestÀmiseen tai kokkailuun niin eipÀ siitÀ sitten gourmeeta ja viihdykettÀ revitÀ. EnemmÀn kallistun siihen hieman reppanaan kuin vÀlinpitÀmÀttömÀÀn junttiin.

Vierailija
98/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oliko muna saunassa tanassa ?

Tarjoilut oli surkeat, mutta sen takia ei olisi hyvÀÀ panoa kannattanut jÀttÀÀ vÀliin.

Vierailija
99/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin parempi vuosi tulossa ilman hÀntÀ.

Joo jatka sinÀ vain haaveittesi ajatustenlukijamiehen etsintÀÀ.

Se nyt on sukupuolesta riippumatta selvÀÀ, ettÀ termi "kaikki" lauseessa "hoidan kaiken" tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa. Jos ei halua pettymyksiÀ, kannattaa varmistaa, mitÀ juuri kulloisellakin lupaajalla siihen sisÀltyy. Ja muutenkin puhua vÀhÀn tÀsmÀllisemmin omista odotuksistaan ja toiveistaan.

Vierailija
100/231 |
01.01.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis ollut kolmenlaista salaattia, juustoja, nakkeja, punaviiniÀ ja kuohuvaa. Harmi vain kun ei ollut ketÀÀn naista uudenvuoden seuraksi.

Sinkkumies

MitÀ salaatteja ja juustoja?

Perunasalaattia, tuoresalaattia ja coleslawia,itse tehtyjÀ tietenkin. Sinihomejuustoa ja pari kolme kovaa juustoa.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn yksi kaksi