Olipa varsinainen uusivuosi tapailemani miehen luona.
Mies pyysi luokseen juhlimaan uuttavuotta đ. Olemme tapailleet vajaa 2kk. Kysyin voinko tuoda jotain, sanoi ettei tarvi hĂ€n hoitaa kaiken. Vein kuitenkin pullon kuohuvaa.
Ei raketteja, ei tinoja, ruoaksi pelkkiÀ nakkeja ja sinappia. KÀvimme saunassa ja nÀki mut ensi kertaa alasti ja sanoi vau. LÀhdin 01 taksilla kotiin vaikka tarkoitus oli jÀÀdÀ yöksi. Niin ja aivan unohtui, juomaksi vain olutta ja wiskiÀ.
Todellakin parempi vuosi tulossa ilman hÀntÀ.
Mukavaa uuttavuotta kaikille đ đ
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Todellako naiset nykyÀÀn kuvittelevat, ettÀ miehet hallitsevat herkullisen illallisen pyörÀyttÀmisen ja ettÀ muka olisi vielÀ tilannetajua? VÀhÀn realismia peliin. Tuo on sama kuin se, ettÀ mies menisi naisen luo, huomaisi ettÀ saunan lauteet falskaa ja homehtuu jÀttÀisi naisen siihen paikkaan, kun nainen ei itse ole lauderemppaa tehnyt.
Kaikkea saa nykyÀÀn valmiina. Samalla vaivalla, kun mies haki nakit kaupasta olisi hÀn voinut ostaa jotain muutakin. Toki rahaa olisi mennyt enemmÀn, mutta se tÀssÀ onkin pointti ettÀ miestÀ ei kiinnostanut naisen viihtyminen ja ilmeisesti itse tyytyy hyvin vÀhÀÀn. MyöskÀÀn jos olisin mies niin en tapailisi naista, joka ei vÀlittÀisi huolehtia kodistaan edes sen vertaa, ettÀ ei hometta kasva siellÀ sun tÀÀllÀ.
ps. EpÀilen kuitenkin uuvee provoa, koska leskimies.
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Miehet eivÀt mene naisten kanssa saunaan, ole naisten nÀhden alasti saati sano alastomasta naisesta, ettÀ "Vau".
MillĂ€s planeetalla sĂ€ elĂ€tđ
Joskus 27 v menin treffeille 42 v miehen luokse. Vaikka mies oli suomalainen, oli alkupaloina smetanaa, suolakurkkuja, vodkasnapsit. Sitten hÀn tarjosi kunnon illallisen paisteineen ja viineineineen pÀivineen. Baarikaappi oli tÀynnÀ ihania juomia. Aamulla oli eksoottisia hedelmiÀ ja ihan mitÀ vain. MiehellÀ oli kallis moottorisÀnky jonka sai eri toimintoihin ja vÀrinöihin. Seuraavana pÀivÀnÀ kÀytiin kahvilassa ja illalla intialaisessa. Mies oli eronnut ja hÀnellÀ oli 13v tytÀr ja mun lapseni oli 4v. Tapasin jopa tyttÀren kerran ja mentiin kaikki pizzalle. Mies oli myyntipÀÀllikkö hyvÀssÀ firmassa. MinÀ olin opiskeleva yh. JÀtin miehen vain koska ei sillÀ hetkellÀ jotenkin napannut. Myöhemmin olen tavannut paljon huonompia miehiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 27 v menin treffeille 42 v miehen luokse. Vaikka mies oli suomalainen, oli alkupaloina smetanaa, suolakurkkuja, vodkasnapsit. Sitten hÀn tarjosi kunnon illallisen paisteineen ja viineineineen pÀivineen. Baarikaappi oli tÀynnÀ ihania juomia. Aamulla oli eksoottisia hedelmiÀ ja ihan mitÀ vain. MiehellÀ oli kallis moottorisÀnky jonka sai eri toimintoihin ja vÀrinöihin. Seuraavana pÀivÀnÀ kÀytiin kahvilassa ja illalla intialaisessa. Mies oli eronnut ja hÀnellÀ oli 13v tytÀr ja mun lapseni oli 4v. Tapasin jopa tyttÀren kerran ja mentiin kaikki pizzalle. Mies oli myyntipÀÀllikkö hyvÀssÀ firmassa. MinÀ olin opiskeleva yh. JÀtin miehen vain koska ei sillÀ hetkellÀ jotenkin napannut. Myöhemmin olen tavannut paljon huonompia miehiÀ.
MÀ haluan tuon miehen! MissÀpÀin asuu? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ haluan tuon miehen! MissÀpÀin asuu? :D
Heh. SiitÀ on mennyt vuosia. MÀ olen nyt 38v ja tÀmÀ mies on sitten jo 53v. :D
TĂ€nne ilmeisesti kirjoittelee jotain tosi nuorta porukkaa, jos perunasalaatti on se, joka olisi nakkitarjoilun pelastanut.
Jos yökylÀÀn kutsutaan, niin nakkeja saa toki tarjota, mutta sen lisÀksi alkoholiton juomavaihtoehto alkoholillisen lisÀksi, oikeaa salaattia eikÀ mitÀÀn valmisperunasalaattia sekÀ leipÀÀ, levitteitÀ ja monenlaista naposteltavaa, ellei sitten mitenkÀÀn kykene lÀmmintÀ ruokaa tarjoamaan. Katkarapusalaatti olisi helppo, nopea ja tyylikÀs tarjottava skumpan kanssa. Myös jÀlkiruokapuolta voisi miettiÀ, uudeksi vuodeksi olisi sopinut kevyt annos marenkia ja marjoja pienen kermavaahtohuipun kera tai vastaavaa. Ei mitenkÀÀn vaikeita juttuja ja vieras voi kokata seuraksi jos kahden ollaan.
Ei tossa nyt mitkÀÀn puolustelut auta. Oon itse just tÀllÀinen perusjunttimies jonka harrastukset on lÀtkÀ ja lenkkeily, mutta kyllÀ se nyt on ihan selvÀ ettÀ jos vieraita tulee niin edes jotenkin yritetÀÀn panostaa tarjottaviin. PelkÀt nakit ja sinappi... ei helvetti.
No mieshÀn on umpijuntti, oikea umpijunttien kuningas.
Kuinka sÀ ap et ollut asiaa ennemmin havainnut, jos olit sitÀ jo kaksi kuukautta tapaillut?
Jospa se miehen edesmennyt vaimo tykkÀsi myös oluesta ja viskistÀ, eikÀ miehellÀ kÀynyt mielessÀkÀÀn, ettÀ juotavaa pitÀisi olla useampaa sorttia?
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nne ilmeisesti kirjoittelee jotain tosi nuorta porukkaa, jos perunasalaatti on se, joka olisi nakkitarjoilun pelastanut.
Jos yökylÀÀn kutsutaan, niin nakkeja saa toki tarjota, mutta sen lisÀksi alkoholiton juomavaihtoehto alkoholillisen lisÀksi, oikeaa salaattia eikÀ mitÀÀn valmisperunasalaattia sekÀ leipÀÀ, levitteitÀ ja monenlaista naposteltavaa, ellei sitten mitenkÀÀn kykene lÀmmintÀ ruokaa tarjoamaan. Katkarapusalaatti olisi helppo, nopea ja tyylikÀs tarjottava skumpan kanssa. Myös jÀlkiruokapuolta voisi miettiÀ, uudeksi vuodeksi olisi sopinut kevyt annos marenkia ja marjoja pienen kermavaahtohuipun kera tai vastaavaa. Ei mitenkÀÀn vaikeita juttuja ja vieras voi kokata seuraksi jos kahden ollaan.
Kuulostaa hyvÀltÀ, mutta ap:n mies luultavasti yökkisi noille sun ehdotuksille :))
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis ollut kolmenlaista salaattia, juustoja, nakkeja, punaviiniÀ ja kuohuvaa. Harmi vain kun ei ollut ketÀÀn naista uudenvuoden seuraksi.
Sinkkumies
MitÀ salaatteja ja juustoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiltÀ hÀn nÀytti alasti? Miksi et kerro oleellisinta? MitÀ vÀliÀ jollain ruualla on jos on muuten napakymppi?
Oli punainen kuin porsas. Normivartalo, ehkÀ 5 rintakarvaa. Koko kroppa pinkkinÀ kun suihkuun meni. Ei mitenkÀÀn haluttava nÀky.
Ap
TyypillisÀ akkojen juttuja: vÀhÀtellÀÀn miehen ulkonÀköÀ ja itse ollaan tietysti saunassakin mitÀ kiihottavin ja haluttavin nÀky selluliittiperseineen ja riipputisseineen. Ja akkojen vertaistuji on tÀllÀ palstalla taattu. Ei ihme, ettÀ mies ei innostunut. Toivottavasti löytÀÀ kunnon naisen vielÀ, kaikesta huolimatta.
M no 31
Vierailija kirjoitti:
No mieshÀn on umpijuntti, oikea umpijunttien kuningas.
Kuinka sÀ ap et ollut asiaa ennemmin havainnut, jos olit sitÀ jo kaksi kuukautta tapaillut?
NÀistÀ pheistÀ miehistÀ ei ole kuin vaivaa
tv
Pihin isÀn tytÀr
yhden pihin ex aviovaimo
yhden pihin ex tyttöystÀvÀ
Vierailija kirjoitti:
Ei se perunasalaatti olisi minusta mitÀÀn hienoa vierastarjottsvaa, mutta lÀhtötason huomioiden se olisi ollut lÀhempÀnÀ sitÀ, mitÀ ainakin olisi voinut kohtuudella odottaa.
Just. Mulle tuli vÀhÀn paha fiilis tÀstÀ. Reppana mies :(
Mua kans hieman sÀÀlittÀÀ mies. Jos hÀnkÀÀn ei paremmasta tiedÀ niin ei kai voi muuta odottaakaan. Ja tosiaan jos ei oo rahaa eikÀ juuri mielikuvituskaan riitÀ ohjelman jÀrjestÀmiseen tai kokkailuun niin eipÀ siitÀ sitten gourmeeta ja viihdykettÀ revitÀ. EnemmÀn kallistun siihen hieman reppanaan kuin vÀlinpitÀmÀttömÀÀn junttiin.
Oliko muna saunassa tanassa ?
Tarjoilut oli surkeat, mutta sen takia ei olisi hyvÀÀ panoa kannattanut jÀttÀÀ vÀliin.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin parempi vuosi tulossa ilman hÀntÀ.
Joo jatka sinÀ vain haaveittesi ajatustenlukijamiehen etsintÀÀ.
Se nyt on sukupuolesta riippumatta selvÀÀ, ettÀ termi "kaikki" lauseessa "hoidan kaiken" tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa. Jos ei halua pettymyksiÀ, kannattaa varmistaa, mitÀ juuri kulloisellakin lupaajalla siihen sisÀltyy. Ja muutenkin puhua vÀhÀn tÀsmÀllisemmin omista odotuksistaan ja toiveistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis ollut kolmenlaista salaattia, juustoja, nakkeja, punaviiniÀ ja kuohuvaa. Harmi vain kun ei ollut ketÀÀn naista uudenvuoden seuraksi.
SinkkumiesMitÀ salaatteja ja juustoja?
Perunasalaattia, tuoresalaattia ja coleslawia,itse tehtyjÀ tietenkin. Sinihomejuustoa ja pari kolme kovaa juustoa.
Sinkkumies
Totta. KÀvin eilen ehtoolla hÀtÀseen lÀhisiwassa, tarkoituksena ostaa nakkeja tÀydentÀmÀÀn illan naposteltavieni tarjontaa. HK:n aitonakit pieni paketti melkein vitosen ja kilohinta pitkÀlti toistakymppiÀ! Pakastelaariin jÀi ne nakit.