Olipa varsinainen uusivuosi tapailemani miehen luona.
Mies pyysi luokseen juhlimaan uuttavuotta 🎆. Olemme tapailleet vajaa 2kk. Kysyin voinko tuoda jotain, sanoi ettei tarvi hän hoitaa kaiken. Vein kuitenkin pullon kuohuvaa.
Ei raketteja, ei tinoja, ruoaksi pelkkiä nakkeja ja sinappia. Kävimme saunassa ja näki mut ensi kertaa alasti ja sanoi vau. Lähdin 01 taksilla kotiin vaikka tarkoitus oli jäädä yöksi. Niin ja aivan unohtui, juomaksi vain olutta ja wiskiä.
Todellakin parempi vuosi tulossa ilman häntä.
Mukavaa uuttavuotta kaikille 😊 🎆
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Asiaa mietittyäni minuakin alkoi hieman säälittää tuo mies. Jos hän ei vaan osaa. Vaimonsa kuolemasta on pian 5 vuotta ja kertoi, että olen ensimmäinen nainen jonka on pyytänyt kotiinsa (asuivat siinä vaimon kanssa).
Raha asioistaan en ole kysellyt, talo kuitenkin on ja uudehko auto, vakityö.
Mitä meidän tapailuun tulee niin olemme edenneet hyvin hitaasti 1-2x viikossa. Kerran mies käynyt luonani syömässä, minä hänen luonaan kahvilla. Muutoin olemme käyneet lähinnä kävelyllä ja kerran elokuvissa.
Raketti ihmettelijöille, uuteenvuoteeni on aina kuuluneet raketit ja tinat, ne ovat yhtälailla perinnettä kuin joulukuusi. Ikää minulla on 31v.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Asiaa mietittyäni minuakin alkoi hieman säälittää tuo mies. Jos hän ei vaan osaa. Vaimonsa kuolemasta on pian 5 vuotta ja kertoi, että olen ensimmäinen nainen jonka on pyytänyt kotiinsa (asuivat siinä vaimon kanssa).
Mitä meidän tapailuun tulee niin olemme edenneet hyvin hitaasti 1-2x viikossa. Kerran mies käynyt luonani syömässä, minä hänen luonaan kahvilla. Muutoin olemme käyneet lähinnä kävelyllä ja kerran elokuvissa.
Raketti ihmettelijöille, uuteenvuoteeni on aina kuuluneet raketit ja tinat, ne ovat yhtälailla perinnettä kuin joulukuusi. Ikää minulla on 31v.
Ap
Niin, sinun uuteen vuoteen kuuluiu raketit, muttei jokaiseen . Itse ostan niitä vain lasten takia. Ennen lapsia emme ostettu mieheni kanssa kertaakaan.
Ja ruoaksi hän on aina valmistanut mulle Italian pataa. Nyt naimisissa 5 v ja onneks tein oikean valinnan sillä hän on paras mahdollinen aviomies ja isä, vaikka pussipataakin tehnyt mulle.
Nyt kokkaa härän sisäfilettä kun on kunnon juhla. Kyl mies kehittyy jos sitä oikein opastaa ja opetta ilman nöyryytystä. Kaikki ei ole syntynyt kokiksi. Ja mulle silloin seurustelun alkuvaiheessa tärkeintä oli miehen seura, sauna ja kaikki miehen tarjottavat .nukuttiin lattialla, hetekassa, joskus ei ollu rahaa ostaa edes hedelmiä ja venyttivät palkkaan asti. Ja nyt sitä sitten ollaan yhdessä:hyvinä ja huonoina hetkinä niin kuin luvattiin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin, sinun uuteen vuoteen kuuluiu raketit, muttei jokaiseen . Itse ostan niitä vain lasten takia. Ennen lapsia emme ostettu mieheni kanssa kertaakaan.
Ja ruoaksi hän on aina valmistanut mulle Italian pataa. Nyt naimisissa 5 v ja onneks tein oikean valinnan sillä hän on paras mahdollinen aviomies ja isä, vaikka pussipataakin tehnyt mulle.
Nyt kokkaa härän sisäfilettä kun on kunnon juhla. Kyl mies kehittyy jos sitä oikein opastaa ja opetta ilman nöyryytystä. Kaikki ei ole syntynyt kokiksi. Ja mulle silloin seurustelun alkuvaiheessa tärkeintä oli miehen seura, sauna ja kaikki miehen tarjottavat .nukuttiin lattialla, hetekassa, joskus ei ollu rahaa ostaa edes hedelmiä ja venyttivät palkkaan asti. Ja nyt sitä sitten ollaan yhdessä:hyvinä ja huonoina hetkinä niin kuin luvattiin joskus.
Olisi minullekin italianpata maistunut oikein mainiosti tai vaikka ranskanperunat uunissa niiden nakkien lisäksi 😊.
Nyt jäi vain sellainen ristiriitainen tunne, että joko mies ei halunnut panostaa tai sitten ei vain osannut.
Ap
Sano nätisti suoraan, että ensi kerralla haluat muutakin kuin nakkeja ja kerro sekin "osasyy", että saatoit lähteä jo yöllä pois orastavan nälän vuoksi :) Tuo vaikuttaa kuitenkin symppikseltä tyypiltä! N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mä en taas koskaan syö pussiruokia , mutta miehen takia olen valmis uhrautumaan. Sä tiedän paremmin ku kukaan muu onko miehessä potentiaalia
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt kokkaa härän sisäfilettä kun on kunnon juhla. Kyl mies kehittyy jos sitä oikein opastaa ja opetta ilman nöyryytystä. Kaikki ei ole syntynyt kokiksi. Ja mulle silloin seurustelun alkuvaiheessa tärkeintä oli miehen seura, sauna ja kaikki miehen tarjottavat .nukuttiin lattialla, hetekassa, joskus ei ollu rahaa ostaa edes hedelmiä ja venyttivät palkkaan asti. Ja nyt sitä sitten ollaan yhdessä:hyvinä ja huonoina hetkinä niin kuin luvattiin joskus.Olisi minullekin italianpata maistunut oikein mainiosti tai vaikka ranskanperunat uunissa niiden nakkien lisäksi 😊.
Nyt jäi vain sellainen ristiriitainen tunne, että joko mies ei halunnut panostaa tai sitten ei vain osannut.
Ap
Onhan tuota ikäeroa aikalailla. Oppiiko tuon ikäinen koira enää uusia temppuja jos on tottunut makkara ja kaljalinjastolla elämään?
En jaksa koko kirjoitusta lukea. Ihmetyttää vaan, että ap laitta rovaniemeläiselle miehelle vaatimuksia kokkaustaidoista etc. Hei haloo. Eikö sielläpäin miehet lähde metsälle ja tuo saaliin pöytään. Ehkä Helsingissä voisit odottaa, että on Hakaniemen hallista käyty jotain speciaalia hakemassa ja Ruoka Gloriasta reseptin tynkää katsottu.
mies Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
En jaksa koko kirjoitusta lukea. Ihmetyttää vaan, että ap laitta rovaniemeläiselle miehelle vaatimuksia kokkaustaidoista etc. Hei haloo. Eikö sielläpäin miehet lähde metsälle ja tuo saaliin pöytään. Ehkä Helsingissä voisit odottaa, että on Hakaniemen hallista käyty jotain speciaalia hakemassa ja Ruoka Gloriasta reseptin tynkää katsottu.
mies Helsingistä
Eivät näköjään. Näköjään eivät tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
mies Helsingistä
Jos kriteereitä mietitään, niin arvostan suuresti miehiä jotka kalastavat ja metsästävät, poromiehiä myös. Mutta ikävä kyllä ne alkavat olemaan harvassa sellaiset miehet 😐
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies Helsingistä
Eivät näköjään. Näköjään eivät tee mitään.
Naisten tarpeiden täyttämistä kun ei koulussa opeteta, eikä Tekniikan Maailmassakaan ole aiheeseen liittyvää palstaa.
mies Helsingistä
Laitoin hänelle viestiä: Kiitos mukavasta seurasta. Minulla tuli huono olo, koska en saata syödä nakkeja kovinkaan monta joten lähdin kotiin. Olisi varmaan pitänyt tämä heti sanoa mutten kehdannut. Hyvää vuodenalkua!
Oliko paha?
Ap
Vähän säälittää tuo mies. Mä olisin itse naisena juuri niin urvelo että olettaisin että nakit ja ranskalaiset kelpaisi, sekä saunakalja. Toki olisin ostanut jotain kuohariakin keskiyöksi. Onneksi oon hoitaja ja aina töissä niin ei tarvitse mokata itseään tarjoamalla nakkeja ja kaljaa :)
Oliko Lordi, aika yksinkertainen on hänkin ?
Nyt vastas 😃 "olisit sanonut, olisi ollut sipsejäkin".
Aikalailla vetää sanattomaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vähän säälittää tuo mies. Mä olisin itse naisena juuri niin urvelo että olettaisin että nakit ja ranskalaiset kelpaisi, sekä saunakalja. Toki olisin ostanut jotain kuohariakin keskiyöksi. Onneksi oon hoitaja ja aina töissä niin ei tarvitse mokata itseään tarjoamalla nakkeja ja kaljaa :)
Eiköhän sitä kuvitteellistä miestä olisi kiinnostanut enemmän ihminen kuin pöydän antimet.
Mutta silloin haukkuisitte että vain seksin perään.
Ehkä sinun kannata kaikkea tekstiviestittelyä täällä kertoa. Jos nämä juttusi ovat totta ne varmasti kulkeutuvat miehenkin korviin, ennemmin tai myöhemmin, ja silloin olet loukannut häntä todella moukkamaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 27 v menin treffeille 42 v miehen luokse. Vaikka mies oli suomalainen, oli alkupaloina smetanaa, suolakurkkuja, vodkasnapsit. Sitten hän tarjosi kunnon illallisen paisteineen ja viineineineen päivineen. Baarikaappi oli täynnä ihania juomia. Aamulla oli eksoottisia hedelmiä ja ihan mitä vain. Miehellä oli kallis moottorisänky jonka sai eri toimintoihin ja värinöihin. Seuraavana päivänä käytiin kahvilassa ja illalla intialaisessa. Mies oli eronnut ja hänellä oli 13v tytär ja mun lapseni oli 4v. Tapasin jopa tyttären kerran ja mentiin kaikki pizzalle. Mies oli myyntipäällikkö hyvässä firmassa. Minä olin opiskeleva yh. Jätin miehen vain koska ei sillä hetkellä jotenkin napannut. Myöhemmin olen tavannut paljon huonompia miehiä.
Jos 27v nainen lähtee tonikäisen pantavaksi tuntuu tarjoilu naurettavalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus 27 v menin treffeille 42 v miehen luokse. Vaikka mies oli suomalainen, oli alkupaloina smetanaa, suolakurkkuja, vodkasnapsit. Sitten hän tarjosi kunnon illallisen paisteineen ja viineineineen päivineen. Baarikaappi oli täynnä ihania juomia. Aamulla oli eksoottisia hedelmiä ja ihan mitä vain. Miehellä oli kallis moottorisänky jonka sai eri toimintoihin ja värinöihin. Seuraavana päivänä käytiin kahvilassa ja illalla intialaisessa. Mies oli eronnut ja hänellä oli 13v tytär ja mun lapseni oli 4v. Tapasin jopa tyttären kerran ja mentiin kaikki pizzalle. Mies oli myyntipäällikkö hyvässä firmassa. Minä olin opiskeleva yh. Jätin miehen vain koska ei sillä hetkellä jotenkin napannut. Myöhemmin olen tavannut paljon huonompia miehiä.
Nainen vaatii, että eka treffeillä mies maksaa ja paljon täytyy nykyään maksaakin, myös työttömälle yh:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaatii, että eka treffeillä mies maksaa ja paljon täytyy nykyään maksaakin, myös työttömälle yh:lle.
Lähtee pantavaksi? Ehkä oltiin jo tapailtu. Ehkä en ollut työtön vaan välillä töissäkäyvä ja gradua tekevä hki yo:ssa opiskeleva aika ok nainen. Eikä mieskään ollut loser vaan dippainssi. Mun oma ongelma oli että en ollut tarpeeksi ihastunut jatkamaan. Eikö ole kuitenkin hienoa että osasin arvostaa miehen panostusta? Toi mulle myös parfyymia ja paidan työmatkaltaan vain viikon tuntemisen jälkeen.
Juu, näköjään pitää kouluun ottaa uusi aine pojille: naistietous.
Ensimmäisellä oppitunnilla aloitetaan suurista linjoista kuten naisen perustarpeet, "nainen on ihminen, nainenkin tarvitsee lepoa, ravintoa ja juomaa" jne...
Seuraavilla oppitunneilla voitaisiin sitten edetä hieman vaikeammille tasoille, kuten "Yksinkertainen keskustelu naisen kanssa", "Naisellakin on tunteet, peruskurssi", "Naisen keho, peruskurssi", jne..
Just.
Ap on lompakkoloisija.