Miksi mies pettää vaimoaan vaikka vaimo on kaunis kuin missi?
Mikä sellaiselle miehelle oikein riittää? Ystävänä kyseessä.
Kommentit (62)
Voi kun ei se kauneus taida määrittää parisuhteen laatua.
Rakastelemisessa ei ulkonäöllä ole merkitystä.
Syitä voi olla lukemattomia. Top2:ssa
- vaimo on huono/rajoittunut sängyssä
- vaimo ei anna
- mies pitää vaihtelusta
Koska kauneudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa ;)
Ja koska aina ruoho on vihreämpää aidan tuolla puolen.
Kyse on vain pettävästä tyypistä. Ei se muuksi muutu vaikka olisi kuinka kaunis vaimo. Sellainen kannattaa ehdottomasti jättää. On myös miehiä, jotka ei petä, vaikka nainen ei ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Koska kauneudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa ;)
Sillä ei tosiaankaan ole mitään tekemistä asian kanssa.
Missithän ei muuten ole kauniita!
Miksi Pamela Anderssonin piti muinoin erikseen kieltää miestään pomppimasta strippibaareissa?
Pettämisessä ei ole kyse puolisosta! Vaimo/mies voi olla kaunis/komea, kiva,fiksu ja seksikäs ym ym.
Mutta se vaan ei riitä kun pitää saada vaihtelua,jännitystä ja egobuustia elämään.
Petturi pettää aina kun voi ihan vaan omaksi ilokseen kun tulee tilaisuus vaikka puoliso olisi mikä ihananuus.
Vierailija kirjoitti:
Missityyppisiltä saa usein huonoa seksiä kun luulevat että se pelkkä hyvä ulkonäkö riittää miehen tyytyväisenä pitämiseen
Minkä takia pitää syyllistää naista siitä että mies on pettänyt? En voi käsittää.
Voi olla patologinen pettäjä, ja vaikka olisi kaunis kuin missi niin ei se poissulje mahdollisia ongelmia pedissä. Mutta tuli eka mieleen toi patologinen pettäjä, sellasia on paljon jotka pettää vaan koska voi, näillä on usein muitakin ongelmia elämässä. Itse en millään ymmärrä miten joku hakeutuu parisuhteeseen jossa saa pitää toisen täysin mutta sitten haluaa itse niittää selän takana muitakin peltoja, tuollaisilla tapauksilla taas on useimmiten naisen alistamisen tarve joka käytöksen selittää. :)
Joo sellaisia miehet on. Kokemuksesta tiedän.
Suurin osa miehistä on ja olisi, jos mahdollista, seksin suurkuluttajia.
Naisten pitäisi ottaa esimerkkiä. Siinäpä se suuri mutta....
Minä olen suunnitellut toimivani miehisen mallin mukaan, kunhan tästä pääsen matkalle ja näen hänet :)
No tietysti pupu tulee pöksyyn. Mutta aina voi haaveilla ja suunnitella ja toteuttaa, jos tilanne on sellainen, että pystyn. :)
Elämää ei pirä ottaa liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla lukemattomia. Top2:ssa
- vaimo on huono/rajoittunut sängyssä
- vaimo ei anna
- mies pitää vaihtelusta
Eiköhän se tärkein syy löydy sieltä miehen omien korvien välistä eli petturista itsestään. Ei vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ei se kauneus taida määrittää parisuhteen laatua.
No miksi ei voi sitten rehellisesti erota vaan täytyy pettää?
Uusi kaunis seksikumppani on monille miehille tehokkaimpia tapoja pönkittää huonoa itsetuntoa. Kaunista naista petetään usein, koska kauniin naisen kanssa päätyy usein yhteen mies, joka on huomannut jo aiemmin saavansa baarista seuraa ja jäänyt koukkuun sen tuomaan egoboostiin.
T. m24, kokemusta on
Ei ne kaikki miehetkään samanlaisia ole vaikka suuri osa oliskin.
Yleensä mies saa lisää itsetuntoa kauniista kumppanista, ja sitähän pitää hyödyntää panemalla kaikkea mikä liikkuu. Myös naiset kiinnostuu enemmän miehestä jolla on kaunis kumppani.
Luulen että joissakin tapauksissa voi olla kyse miehen mustasukkaisuudesta, kateudesta ja halusta alistaa naista. Tiedän pariskunnan jossa mies on ruma kuin saapas ja nainen kuin missi. Tämä nainen on tottunut kehuihin ja siihen että hänet huomataan. Hän ei itse siis kerjää huomiota tai erityisemmin nauti siitä. Silti mies syyllistää naista ja välillä saattaa haukkua jopa huoraksi jne. Mies itse yrittää flirttailla muille ja varmasti pettäisi jos saisi tilaisuuden. Miehen itsetunto ei varmaan kestä sitä että hänen tyttöystävänsä on häntä tasokkaampi ja saisi kenet vain jos älyäisi ansaitsevansa parempaa. Ja luonteeltaan tämä nainen on todella vaatimaton ja vähättelee itsekkin koko ajan ulkonäköään.
Missityyppisiltä saa usein huonoa seksiä kun luulevat että se pelkkä hyvä ulkonäkö riittää miehen tyytyväisenä pitämiseen