Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ikinä löytää parisuhdetta missä raha ei määrittäisi kaikkea

Vierailija
29.12.2015 |

Tuntuu että meillä raha on joka ikinen puheenaihe, aina toinen sanoo että milläs maksat vuokrasi jos et töissä ole ja milläs maksat ostoksesi ja muut ja ollaan ihan pilkun. tarkkoja rahasta jos sitä joutuu antamaan muille mutta sitten itse voi laittaa tajuttomia summia vaikka kaljaan tai tarjota kavereille kierroksen usealla satasella. Puhutaanko kaikissa suhteissa noin .

Kommentit (318)

Vierailija
241/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä vaikka siksi, että voisimme yrittää päätellä, ihanko oikeesti tapaamasi naiset ovat olleet hulluja rahan perään vonkuvia ahnimuksia

Eiköhän se, että molemmat alkoivat vaatimaan työssäkäyntiä ja kusivat siten muuten hyvin toimineen suhteen, puhu puolestaan.

Sinun kannaltasi hyvin toimineen suhteen. Koita nyt vähän päästä tuosta itsekeskeisyydestäsi irti. Naisen kannalta suhde, jossa joutuu elättäjäksi tai luopumaan itsekin työssäkäynnistä, ei välttämättä ole kovin toimiva suhde.

Edelleenkin, jeesustelu on tosi helppoa kun on itse saamapuolella.

Suhteen toimimisesta on tosiaankin paha sanoa mitään, kun sinusta ei ole tullut ilmi yhtään mitään sellaista, mikä houkuttelisi ketään täysjärkistä suhteeseen kanssasi.

Vierailija
242/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä vaikka siksi, että voisimme yrittää päätellä, ihanko oikeesti tapaamasi naiset ovat olleet hulluja rahan perään vonkuvia ahnimuksia

Eiköhän se, että molemmat alkoivat vaatimaan työssäkäyntiä ja kusivat siten muuten hyvin toimineen suhteen, puhu puolestaan.

Sinun kannaltasi hyvin toimineen suhteen. Koita nyt vähän päästä tuosta itsekeskeisyydestäsi irti. Naisen kannalta suhde, jossa joutuu elättäjäksi tai luopumaan itsekin työssäkäynnistä, ei välttämättä ole kovin toimiva suhde.

Kyllä kumpikin suhde toimi molempien kannalta erinomaisesti aina siihen asti kun alkoivat tekemään työstä ja rahastaa ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pummi on tänään tehnyt? Itse olen lomalla ja siivosin poikaystäväni luona, pesin pyykkiä, pelasin pleikkaria ja tein ruokaa.

No näkeehän tuon mitä se on tehnyt. Vetänyt sohvalla sossurahoilla ostettua pussikaljaa ja itkenyt netissä naisten ahneutta.

En ole kyllä juonut yhtään kaljaa tänään. Taitaa muutenkin aika harva kiskoa pussikaljaa sisätiloissa.

Onko sossurotilla muka varaa ostaa jotain muuta?

Vierailija
244/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pummi on tänään tehnyt? Itse olen lomalla ja siivosin poikaystäväni luona, pesin pyykkiä, pelasin pleikkaria ja tein ruokaa.

No näkeehän tuon mitä se on tehnyt. Vetänyt sohvalla sossurahoilla ostettua pussikaljaa ja itkenyt netissä naisten ahneutta.

En ole kyllä juonut yhtään kaljaa tänään. Taitaa muutenkin aika harva kiskoa pussikaljaa sisätiloissa.

Onko sossurotilla muka varaa ostaa jotain muuta?

Olet siis päättänyt, että olen dokannut koko päivän?

EIhän viina paljon sen kalliimmaksi tulisi kuin kalja. Mutta juon enemmin kaljaa.

Vierailija
245/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kumpikin suhde toimi molempien kannalta erinomaisesti aina siihen asti kun alkoivat tekemään työstä ja rahastaa ongelmaa.

Tutustuivat sinuun paremmin ja alkoivat päässään ynnäillä, ettei sinulla ole mitään niin erikoista tarjottavaa että siitä kannattaisi maksaa.  Boheemiutesi, hetkessä elämisesi ja hauska seurasi ei enää tuntunutkaan niin kiehtovalta, kun alkoi pohtia sitä yhteistä tulevaisuutta 5 tai vaikka 20 vuoden päästä.

Koittivat vielä pelastaa suhteen ehdottamalla kompromissia jossa elättäisit itse itsesi, mutta se ei sinulle kelvannut, koska työttömyys on sinulle rakkautta tärkeämpää.

Vierailija
246/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska työttömyys on sinulle rakkautta tärkeämpää.

Rakkauden pitää 100% ehdotonta molemmin puolin. Se ei voi olla sitä, että jos toinen alkaa esittämään vaatimuksia ja jättää kun niihin vaatimuksiin ei suostu.

Vierailija
247/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden pitää 100% ehdotonta molemmin puolin. Se ei voi olla sitä, että jos toinen alkaa esittämään vaatimuksia ja jättää kun niihin vaatimuksiin ei suostu.

Voi sinua... Elämä ei ole mitään Harlekiini-kirjaa tai teinidraamaa. Taisi vilahtaa uusi vihje suhteiden loppumisten syihin. Olisiko aikuistumisen paikka? 

Vierailija
248/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tuo töihin patistaminen on itseasiassa ollut naisille vain tekosyy ja kätevä keino päästä miehestä eroon tämän tunteita säästäen ja ne todelliset syyt ovat liittyneet siihen, että mies on rasittava, katkera, itsekeskeinen ja naisvihainen jankkaaja jonka maailmankatsomuksessa keskeisintä tuntuu olevan se, että kaikki pitäisi saada ilmaiseksi ja itse evääkään liikauttamatta. 

Vierailija
249/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tiedä rakkaudesta mitään.

Rakkaus on toisen huomioon ottamista, molemminpuolista joustamista, kompromisseja, molempia tyydyttävien yhteiselämää koskevien sääntöjen etsimistä ja niihin sitoutumista.

Sä et voi yksin päättää, miten haluat olla ja elää, jos aikomuksesi on elää parisuhteessa. Etkä sä edes halua tehdä niin, jos rakastat sitä toista. Sä rakstat vain itseäsi, jos pelkästään sun periaatteet ja säännöt on ne, mitä noudatetaan.

Vierailija
250/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tuo töihin patistaminen on itseasiassa ollut naisille vain tekosyy ja kätevä keino päästä miehestä eroon tämän tunteita säästäen ja ne todelliset syyt ovat liittyneet siihen, että mies on rasittava, katkera, itsekeskeinen ja naisvihainen jankkaaja jonka maailmankatsomuksessa keskeisintä tuntuu olevan se, että kaikki pitäisi saada ilmaiseksi ja itse evääkään liikauttamatta. 

Edelleenkään et tiedä netin perusteella millaisia ihmiset ovat irl, vaikka oletkin taitava repimaan olettamuksia perseestäsi.

Vierailija
251/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorrut taas siihen saamapuolella jeesusteluun. Suu ammollaan makupalaa odottavan linnunpoikasen on helppo rakastaa ehdottomasti, kun mamma kantaa matoja kitusiin. 

Sen lisäksi et edes itse rakasta ehdottomasti, vaan edellytät naisen joko maksavan elämisesi tai alkavan sossupummiksi itsekin. 

Vierailija
252/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään et tiedä netin perusteella millaisia ihmiset ovat irl, vaikka oletkin taitava repimaan olettamuksia perseestäsi.

En tosiaan tiedäkään minkälainen olet irl, joten analysoin sinua vain kirjoittelusi perusteella. Mikäli niistä välittyvä, yllä esittämäni kuva on täysin totuuden vastainen niin sinun kannattaisi ehkä hieman kehittää kirjallista ilmaisuasi.

Vierailija
253/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tiedäkään minkälainen olet irl, joten analysoin sinua vain kirjoittelusi perusteella. Mikäli niistä välittyvä, yllä esittämäni kuva on täysin totuuden vastainen niin sinun kannattaisi ehkä hieman kehittää kirjallista ilmaisuasi.

Rajattu aihe rajaa juttuja. Edelleenkin väitän, että yleissivistykseni taso on korkeampi kuin näiden topikkien naisilla, jotka ovat olevinansa niin älykkäitä.

Vierailija
254/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi et edes itse rakasta ehdottomasti, vaan edellytät naisen joko maksavan elämisesi tai alkavan sossupummiksi itsekin. 

Ehdoton rakkaus on sitä, että hyväksyy toisen sellaisena kuin toinen on.

Vierailija
255/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajattu aihe rajaa juttuja. Edelleenkin väitän, että yleissivistykseni taso on korkeampi kuin näiden topikkien naisilla, jotka ovat olevinansa niin älykkäitä.

No jos noin on, niin aivan h*lvetin hyvin sä peität sen. 😂

Vierailija
256/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton rakkaus on sitä, että hyväksyy toisen sellaisena kuin toinen on.

Eli et rakastanut niitä naisia. Et todellakaan hyväksynyt heitä sellaisina kuin he ovat.

Vierailija
257/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä rakstat vain itseäsi, jos pelkästään sun periaatteet ja säännöt on ne, mitä noudatetaan.

Mä en kyllä asettanut kummassakan suhteessa yhtäkään sääntöä, vaan hyväksyin naisen sellaisena kuin nainen on. Se hyväksyntä ei vaan ollut molemminpuoleista, vaan mulle yritettiin pakottaa sääntöjä jaj jätettiin kun ei onnistunut.

Vierailija
258/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä rakstat vain itseäsi, jos pelkästään sun periaatteet ja säännöt on ne, mitä noudatetaan.

Mä en kyllä asettanut kummassakan suhteessa yhtäkään sääntöä, vaan hyväksyin naisen sellaisena kuin nainen on. Se hyväksyntä ei vaan ollut molemminpuoleista, vaan mulle yritettiin pakottaa sääntöjä jaj jätettiin kun ei onnistunut.

Asetithan. Nainen joutui joko maksamaan sinunkin osuutesi tai luopumaan asioista. Et hyväksynyt sitä, että nainen haluaa tasavertaisen suhteen OMALLA tasollaan, ei sinun. Mitä muuta tuo on kuin äärimmäistä itserakkautta, vain sinun sääntöjesi noudattamista?

Vierailija
259/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asetithan. Nainen joutui joko maksamaan sinunkin osuutesi tai luopumaan asioista. Et hyväksynyt sitä, että nainen haluaa tasavertaisen suhteen OMALLA tasollaan, ei sinun. Mitä muuta tuo on kuin äärimmäistä itserakkautta, vain sinun sääntöjesi noudattamista?

Kerro nyt miten se on omien sääntöjen noudattamista, jos suostu naisen kaikkiin ahnesiin vaatimuksiin?

Vierailija
260/318 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä Suomessa raha määrittää aika paljon. Asuminen on kallista, ruoka on kallista, sähkö on kallista. Paras tilanne on silloin, kun tienaa puolisonsa kanssa suurinpiirtein yhtä paljon.... olipa se sitten paljon tai vähän. Tai kun toinen tienaa niin paljon, että toisen kulutus on kärpäsen kakka valtameressä. 

Suomessa pärjää tukitasolla aivan mainiosti. Joku"pärjääminen" on lähinnä tekosyy sille, että mieheltä vaaditaan työssäkäyntiä/työntekoa. Toki tuon taakse voi piilottaa sen, että miehen pitää mahdollistaa autot, omakotitalot, etelänmatkat, jne.

Tottakai pärjää. Minähän sanoinkin, että paras tilanne on silloin, kun tienaa puolisonsa kanssa suurinpiirtein yhtä paljon...olipa se sitten paljon tai vähän. 

No jaa, kyllä naiset yleensä patistaa miestä vain tienaamaan enemmän ja enemmän. Jos ei pyri tähän jatkuvaan taloudellisen aseman parantamiseen, joka mahdollistaa ne autot ja omakotitalot, mies menee nopeasti ennen pitkää vaihtoon.

Mua taas kiinnostais kyllä tietää, ketä nää naiset sitten oikeassa elämässä ovat, ketkä miehiään patistavat tienamaan enemmän? Kun en tunne yhtäkään sellaista naista, ja minä tunnen aika monta. Eikä kyse ole siitä, etteivätkö olisi uskaltaneet kertoa minulle. Tää on jotain miesten viljelemää propagandaa koko homma. Tai ootte kattoneet liikaa jenkkisoopaa, siellä niitä ehkä kiinnostaakin miehen lompakko eniten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme