Voiko ikinä löytää parisuhdetta missä raha ei määrittäisi kaikkea
Tuntuu että meillä raha on joka ikinen puheenaihe, aina toinen sanoo että milläs maksat vuokrasi jos et töissä ole ja milläs maksat ostoksesi ja muut ja ollaan ihan pilkun. tarkkoja rahasta jos sitä joutuu antamaan muille mutta sitten itse voi laittaa tajuttomia summia vaikka kaljaan tai tarjota kavereille kierroksen usealla satasella. Puhutaanko kaikissa suhteissa noin .
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmiset täällä ovat aivan helvetin tyhmiä. Töitäei ole kaikille niin on aivan äärettömän typerää huudella mene töihin. kukapa olisi työttömänä huvikseen? itse jäin työttömäksi jakun jää kaikkien laskujen ja ruuan jälkeen n. 20-50e ylimääräistä niin elämähän on ihanaa loisimista...
Se ei haittaa jos jää työttömäksi ja etsii töitä, mutta nuo jotka ovat työttömiä koska työ on tylsää ja nainen tahtoo vain taloudellista hyötyä länkyttäjät eivät ymmärrä, että kukaan tuskin haluaa elättää laiskuria.
Ja höpöhöpö. Se raha on nimenomaan kaikista tärkeintä, ei laiskuudella ole hevonvitun väliä. Rikas mies kelpaa vaikka olisi kuinka laiska ja jos tekisit hyväntekeväisyystöitä ilman palkkaa vaikka kuinka ahkerasti, niin ei silti kelpaa naiselle.
Sä et tee edes hyväntekeväisyystyötä. Etkä suostu edes kotitöitä tekemään, jos nainen elättäisi sut.
Ihan samapa se on mitä minä teen, kun keksitte kuitenkin jonkun tekosyyn peittelemään rahan ahneuttanne.
En muuten kirjoittanut tuotakaan viestiä, vaikka palstan virallinen kanta onkin näköjään se, että kirjoitin sen.
Jos joku vastaa sinulle osoitettuun kysymykseen esiintyen sinuna, etkä reagoi siihen mitenkään (ennen kuin vasta jossain tällaisessa puolustautumisviestissä), miten kuvittelet meidän pystyvän päätelemään ettet se ollut sinä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta käytännössä et siis koskaan ole auttanut ketään.
Taas yksi perseestä revitty olettamus, jota et voi millään tietää näyttöpäätteesi takaa.
Vierailija kirjoitti:
miten kuvittelet meidän pystyvän päätelemään ettet se ollut sinä?
Ehkä kyse on siitä, että on hivenen naurettavaa olettaa, että kirjoitan topikin kaikki miespuolisilta tulevat viestit. Ihan kirjoitusasusta huomaa, että täällä kirjoittaa samantyylisiä viestejä mun lisäksi ainakin 2-3 muuta henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen jälkeen katsottiin leffa koko perheen voimin. Kas näin, eipä ollut päiväkirjaan merkittävää mutta edes jotain tuli tehtyä.
Sohvalla makoilu on siis siinä tapauksessa ok, jos sä makoilet sohvalla?
Ei kai kukaan voi oikeesti olla NOIN tyhmä, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki mitä on saatu tekemisistäsi irti on pussikaljan juonti kaverien kanssa ja netissä naisten mollaaminen. Ei kuulosta kovinkaan houkuttelevalta.
Kerrotko vielä miksi mun pitäisi alkaa selittämään sulle omia tekemisiäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyse on siitä, että on hivenen naurettavaa olettaa, että kirjoitan topikin kaikki miespuolisilta tulevat viestit. Ihan kirjoitusasusta huomaa, että täällä kirjoittaa samantyylisiä viestejä mun lisäksi ainakin 2-3 muuta henkilöä.
Vielä naurettavampaa on olettaa, että kaikki miespuolisten kirjoittamat viestit komppaisivat sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta käytännössä et siis koskaan ole auttanut ketään.
Taas yksi perseestä revitty olettamus, jota et voi millään tietää näyttöpäätteesi takaa.
No mikset sitten voi kertoa, että "kyllä, olen tehnyt vapaaehtoistyötä ja auttanut naapurin mummoa pihan kolaamisessa". Siitä edestä vain kiertelyä ja väistelyä, mitä se kertoo?
Vieläkö tämäkin trollaus roikkuu täällä?
Äijä vedättää ja nauttii kun ihmiset ottavat tosissaan, eikö se ole jo mennyt perille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki mitä on saatu tekemisistäsi irti on pussikaljan juonti kaverien kanssa ja netissä naisten mollaaminen. Ei kuulosta kovinkaan houkuttelevalta.
Kerrotko vielä miksi mun pitäisi alkaa selittämään sulle omia tekemisiäni?
No ehkä vaikka siksi, että voisimme yrittää päätellä, ihanko oikeesti tapaamasi naiset ovat olleet hulluja rahan perään vonkuvia ahnimuksia ja sä oletkin oikeesti ahkera, miellyttävä, hyväsydäminen ja tunteellinen kultakimpale mieheksi, kuten yrität täällä uskotella. Asiahan tuntuu olevan sinulle äärimmäisen tärkeä, kun siitä suu vaahdossa jauhat jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Äijä vedättää ja nauttii kun ihmiset ottavat tosissaan, eikö se ole jo mennyt perille...
Mistä päättelet että täällä kukaan ottaa jotain tosissaan? Kai tämä höttöpää trolli on jo nähty sataan kertaan, mutta kiva sitä on aina välillä nau'uttaa. 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet että täällä kukaan ottaa jotain tosissaan? Kai tämä höttöpää trolli on jo nähty sataan kertaan, mutta kiva sitä on aina välillä nau'uttaa. 😙
No huvinsa kullakin sitten. Anna palaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä naurettavampaa on olettaa, että kaikki miespuolisten kirjoittamat viestit komppaisivat sinua.
En oleta tällaista. Juurihan tässäkin topikissa joku ahne ukko yritti selittää ahneuttaan muuksi ja hyvin samanlaisilla tekosyillä kuin naisetkin.
Mitä pummi on tänään tehnyt? Itse olen lomalla ja siivosin poikaystäväni luona, pesin pyykkiä, pelasin pleikkaria ja tein ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä vaikka siksi, että voisimme yrittää päätellä, ihanko oikeesti tapaamasi naiset ovat olleet hulluja rahan perään vonkuvia ahnimuksia
Eiköhän se, että molemmat alkoivat vaatimaan työssäkäyntiä ja kusivat siten muuten hyvin toimineen suhteen, puhu puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oleta tällaista. Juurihan tässäkin topikissa joku ahne ukko yritti selittää ahneuttaan muuksi ja hyvin samanlaisilla tekosyillä kuin naisetkin.
Lue edellinen viestisi ajatuksella uudestaan. Sanot, että on naurettavaa olettavaa, että kaikki miespuolisilta tulevat viestit ovat sinun kirjoittamiasi. Kukaan tuskin olettaa kanssasi eri mieltä olevien viestien olevan sinun kirjoittamiasi (vaikka näitäkin itsekseen väitteleviä on kyllä nähty) joten tulet nimenomaan olettaneeksi että kaikki miespuoliset ovat samaa mieltä kanssasi.
Ei siinä mitään, onhan tuo asenteesi nähty aiemminkin, kanssasi erimieltä olevat ovat lähtökohtaisesti mielestäsi naisia. Seksismikään ei muuten ole erityisen viehättävä piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pummi on tänään tehnyt? Itse olen lomalla ja siivosin poikaystäväni luona, pesin pyykkiä, pelasin pleikkaria ja tein ruokaa.
No näkeehän tuon mitä se on tehnyt. Vetänyt sohvalla sossurahoilla ostettua pussikaljaa ja itkenyt netissä naisten ahneutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä vaikka siksi, että voisimme yrittää päätellä, ihanko oikeesti tapaamasi naiset ovat olleet hulluja rahan perään vonkuvia ahnimuksia
Eiköhän se, että molemmat alkoivat vaatimaan työssäkäyntiä ja kusivat siten muuten hyvin toimineen suhteen, puhu puolestaan.
Sinun kannaltasi hyvin toimineen suhteen. Koita nyt vähän päästä tuosta itsekeskeisyydestäsi irti. Naisen kannalta suhde, jossa joutuu elättäjäksi tai luopumaan itsekin työssäkäynnistä, ei välttämättä ole kovin toimiva suhde.
Edelleenkin, jeesustelu on tosi helppoa kun on itse saamapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään, onhan tuo asenteesi nähty aiemminkin, kanssasi erimieltä olevat ovat lähtökohtaisesti mielestäsi naisia.
Kyllä suurin osa todennäköisesti on. Naisvaltainen palsta ja lisäksi, tuskimpa kovin moni mies jaksaa alkaa mun kanssa vääntämään täallaisesta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näkeehän tuon mitä se on tehnyt. Vetänyt sohvalla sossurahoilla ostettua pussikaljaa ja itkenyt netissä naisten ahneutta.
En ole kyllä juonut yhtään kaljaa tänään. Taitaa muutenkin aika harva kiskoa pussikaljaa sisätiloissa.
Mutta käytännössä et siis koskaan ole auttanut ketään. Niiden taustojen selvittäminenhän voi olla aika TYÖlästä. Se siitä vapaaehtoistyöstä.