Vierailija

?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Joidenkin mielestä ainoa oikea tapa toimia ja elää on heidän tapansa, ja jos et osu yksiin heidän kanssaan, alkaa kura lentää. "Minä en oo koskaan meikannu. Tuo tuossa yrittää olla parempi kuin muut, ja selvästi yrittää noita miehiä vikitellä tuolla maalinaamalla."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Riippuu kyllä ihan meikin määrästä minun arvostukseni. Blondi tai musta tukka, ripsien pidennykset ja pari senttiä meikkivoidetta.... No pakostakin tulee mieleen että ihminen on Bimbo.

Itse en kyllä lähtisi töihin täysin meikittömänä. Kevyt meikki tekee kyllä ainakin minusta huomattavasti pirteämmän näköisen.

Vierailija

Ainoat ihmiset, joiden olen kuullut moittivan toisten meikkaamista, ovat kasvaneet ympäristössä, jossa meikkaaminen oli enemmän tai vähemmän huonon naisen merkki. Vanhemmissa sukulaisissani on näitä miehiä ja naisia. Jotkut sitten eivät kiinnostu kosmetiikasta ollenkaan, mutta he eivät yleensä paheksu muita. Ai niin, yksi poikaystävä ihastui meikattuun minuun, mutta heti kuviteltuaan vakiinnuttaneensa asemansa alkoi kitistä meikkaamisesta, joka olikin yhtäkkiä muuttunut muiden miesten vikittelyksi. On olemassa monia syitä.

Minulle on ihan sama, ajatteleeko joku pahasti minun meikeistäni. Sitä en kuitenkaan jaksaisi enää kuulla, että "iho säilyy paljon parempana, kun ei meikkaa". Ehkä olen sitten poikkeus, mutta minun ihoni on hehkeä ja kuulas sekä meikattuna että ilman meikkiä.

Vierailija

En halveksi, mutta keskellä arkipäivää viimeisen päälle tehty överi juhlameikki kyllä pistää silmään. Tähän kun lisää hamppumaiseksi vaalennetun muhkean tukan ja minihameen korkokenkien kanssa, niin tulee mieleen, onko ilta venähtänyt pitkäksi. Jos sama ihminen tulee joka kerta samannäköisenä vastaan, niin ymmärrän kyllä, että hän nyt sattuu pitämään siitä tyylistä.

Vierailija

Ajankäytön tehostamista voisi alkaa harkitsemaan siinä vaiheessa, kun Tikkurilan värikartta on päivittäin levitetty naamalle. Olisi syytä keskittää energiavarojaan. Kannattaisi panostaa aikaansa johonki paljon käytännöllisempään ja hyödyllisempään aiheeseen. Niitä löytyy, jos vaan viitsii katsoa ympärilleen, eikä jatkuvasti tuijottaa omaan napaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska he ovat rumia tyhmiä huoria, jotka eivät osaa/jaksa/halua panostaa ulkonääköönsä millään tavoin.

Lisäksi vielä jotain lestadiolaisia.

Vierailija

Mun mielestä tota harrastavat enemmänkin miehet. Joopa, ensin kuola valuen ihailevat viimeisen päälle meikattuja (ja leikeltyjä ja photoshopattuja) naisia jossain lehdissä, mutta haluavat silti puhtoisen elovena-naisen rinnalleen. Mutta kaunis pitää silti olla. Miehet ei vissiin tajua, että näillä ihailemillaan seksipommeillakin voi olla näppyjä, raskausarpia, selluliittia, silmäpussit, pottunenä, pullaposket yms. kun ovat niin hyvin meikattuja kuviin. Luulevat, että naiset voi oikeesti olla superkaunottaria ilman meikinhäivääkään.

En pidä meikkaavia naisia bimboina, kunhan ei mene överiksi. Bimboina pidän naisia, jotka tiedän tyhmiksi ja jotka yrittää jotenkin edetä elämässään ulkonäkönsä avulla, kun ei muitakaan avuja ole tai niitä ei viitsitä kehittää. En myöskään tunne yhtään naista, joka pitäisi normaalisti meikkaavia naisia bimboina.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Huonosti meikkaavia pidetään bimboina! Onhan siinä nyt paljon eroa, näyttääkö tältä:

http://snookinicole.com/wp-content/uploads/2015/04/08/Nicole-Snooki-Poli...

Vaiko tältä:

http://kuvapilvi.fi/k/yUWF.jpg[/quote]

En nyt kyllä hirvesti näe eroa tuossa meikissä.. Aika sutturainen meininki, mutta ihan kukin tyylillään. Ehkä mielikuva tulee vahvempana siitä, että jo muutenkin olettaa olevan tuon ensimmäisen bimbo..

Vierailija

Jotkut luulevat että se tekee heidät itsensä älykkäämmän oloisiksi kun he haukkuvat laittautuvia naisia. Heillä on rajoittunut sekä mustavalkoinen ajattelutapa, luullaan että meikkaavaa naista ei kiinnosta mikään muu kuin ulkonäkö eikä heillä voi olla muita harrastuksia. 

Vierailija

Miehet kelpaavat naisille ja työelämään sellaisenaan, luonnollisina. Vastustan sitä ajattelua ja käytäntöä, että naisilta odotetaan/edellytetään ulkonäkönsä "parantelua" keinoaineiden avulla. Naiset, kasvattakaa sellainen itsetunto, ettei hyväksytte ja kelpuutatte itsenne sellaisena kuin olette!
Tämä on se pääasia.
Sivutuotteena säästyy roppakaupalla aikaa, rahaa, hermoja, luonnonvaroja...
Tehdään yhteinen uudenvuodenlupaus: Ensi vuonna en meikkaa/värjää hiuksia lainkaan! Katson peiliin ja pidän näkemästäni. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotkut luulevat että se tekee heidät itsensä älykkäämmän oloisiksi kun he haukkuvat laittautuvia naisia. Heillä on rajoittunut sekä mustavalkoinen ajattelutapa, luullaan että meikkaavaa naista ei kiinnosta mikään muu kuin ulkonäkö eikä heillä voi olla muita harrastuksia. 
Kuinka moni nainen sinut on haukkunut?

Vierailija

Minusta nainen on tyhjäpää, kun ei tajua miten se lärvin ehostus ja ulkonäön ihannointi vaikuttaa yhteiskuntaan ja erityisesti naisten asemaan. Luonnollisia naisia pidetään rumiluksina, kun bimbot yrittävät niin kovasti näyttää muotilehtien enkeleiltä, ja ulkonäköpaineet vahvistuvat päivä päivältä. Tytöt voivat huonosti ja monella tuo huono itsetunto jatkuu läpi elämän, vaikka kuinka uskotellaan, että "ulkonäköön panostus" eli sotamaalaus ja toppaukset viestivät älystä ja itsevarmuudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen sinut on haukkunut?

Ei luultavemmin kukaan tuon perusteella, mutta tuttavistani ne, ketkä kyräilevät laittautuvien naisten selän takana ovat niitä ketkä samassa tilanteessa (ja muutoinkin) yrittävät tuoda omaa älykkyyttään esille. Eivät tosin kovin älykkäitä ole mutta he luulevat että kauneus on vastakohta älylle. En tiedä mikä oikeastaan taustalla, ehkä katkeruus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta nainen on tyhjäpää, kun ei tajua miten se lärvin ehostus ja ulkonäön ihannointi vaikuttaa yhteiskuntaan ja erityisesti naisten asemaan. Luonnollisia naisia pidetään rumiluksina, kun bimbot yrittävät niin kovasti näyttää muotilehtien enkeleiltä, ja ulkonäköpaineet vahvistuvat päivä päivältä. Tytöt voivat huonosti ja monella tuo huono itsetunto jatkuu läpi elämän, vaikka kuinka uskotellaan, että "ulkonäköön panostus" eli sotamaalaus ja toppaukset viestivät älystä ja itsevarmuudesta.
HöpöHöpö. Naisten asemaan vaikuttaa se, ettei voida tukea toisia naisia, vaan jopa meikkaamista pidetään tekosyynä piikittelyyn. Parannatko itse bimbottelulla tyttöjen itsetuntoa?

meikkiä kohtuudella

Vastaan vaan omasta puolestani, itse pidän sellaisia naisia bimboina, jotka käyttäytyvät kuin bimbot, sellanen perus pissis touhu ei anna kyllä henkilöstä kauheen vakuuttavaa kuvaa...

Eikä meikissä sinällään ole mitään pahaa, mutta kyllä mua silti naurattaa sellaiset daamit, joilla on sitä pakkelia naamassa niin paljon, että jos takaraivoon iskee niin puolet irtoaa laattoina... sellaisia kyllä harvemmin näkee.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat