Lue keskustelun säännöt.
Mitä me puhumme lapsenlapsillemme 40 vuoden päästä?
27.12.2015 |
Nasa ennustaa nykyisen sivilisaation tuhoutumista muutamissa vuosikymmenissä. Mitä kerromme lapsenlapsillemme, jotka joutuvat tappamaan, taistelemaan, uhrautumaan? "Silloin kun minä olin nuori, oli lunta, olimme iloisia, joulupöydässä oli kaikkea yltäkylläisesti, kenenlläkään ei ollut oikeasti nälkä, emme joutuneet taistelemaan elintilasta. Elimme onnellisia aikoja!"
Toivon etten tule raskaaksi, tuntuu riipaisevalta ajatella millaiseen maailmaan tulevat sukupolvet joutuvat.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"Me tuhosimme planeetan mukavuudenhalussamme. Ei kaduta. Kärsikää te seuraukset, minä tästä kuolen kohta elintasosairauteeni."