Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla on se tyttö ollut mielessäni aina välillä koko joulun ajan. Mitäköhän siinä on taustalla.

Kommentit (4)

Vierailija

Olen miettinyt näitä muitakin kadonneita.

Esim. elokuussa Helsingissä kadonnutta 65-vuotiasta Birgitta Silanderia.  Ihmisiä katoaa tuhkatiheään näin pienessä maassa täysin jäljettömiin ja näyttää siltä, ettei kukaan heitä ihmeemmin kaipaa.  Pitää olla 27-vuotias, kaunis ja koulutettu kadonnut, että saa edes vähän palstatilaa roskalehdissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Esim. elokuussa Helsingissä kadonnutta 65-vuotiasta Birgitta Silanderia.  Ihmisiä katoaa tuhkatiheään näin pienessä maassa täysin jäljettömiin ja näyttää siltä, ettei kukaan heitä ihmeemmin kaipaa.  Pitää olla 27-vuotias, kaunis ja koulutettu kadonnut, että saa edes vähän palstatilaa roskalehdissä.

Nelan omaiset veivät asian heti julkisuuteen, Birgitan läheiset olleet hiljaa niin julkisuuttakaan ei ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti. Minä en ollut kuullutkaan tästä Birgitasta. Toivottavasti löytyy. Miten kamalaa omaisilla olla, tietämättömyys on varmasti pahinta. En tiedä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat