Löytyisipä vielä se 15-vuotias joka lähti koiransa kanssa :(
Minulla on se tyttö ollut mielessäni aina välillä koko joulun ajan. Mitäköhän siinä on taustalla.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt näitä muitakin kadonneita.
Esim. elokuussa Helsingissä kadonnutta 65-vuotiasta Birgitta Silanderia. Ihmisiä katoaa tuhkatiheään näin pienessä maassa täysin jäljettömiin ja näyttää siltä, ettei kukaan heitä ihmeemmin kaipaa. Pitää olla 27-vuotias, kaunis ja koulutettu kadonnut, että saa edes vähän palstatilaa roskalehdissä.
Nelan omaiset veivät asian heti julkisuuteen, Birgitan läheiset olleet hiljaa niin julkisuuttakaan ei ole ollut.
Niin, toivottavasti koira on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt näitä muitakin kadonneita.
Esim. elokuussa Helsingissä kadonnutta 65-vuotiasta Birgitta Silanderia. Ihmisiä katoaa tuhkatiheään näin pienessä maassa täysin jäljettömiin ja näyttää siltä, ettei kukaan heitä ihmeemmin kaipaa. Pitää olla 27-vuotias, kaunis ja koulutettu kadonnut, että saa edes vähän palstatilaa roskalehdissä.
Niin varmasti. Minä en ollut kuullutkaan tästä Birgitasta. Toivottavasti löytyy. Miten kamalaa omaisilla olla, tietämättömyys on varmasti pahinta. En tiedä.
Olen miettinyt näitä muitakin kadonneita.
Esim. elokuussa Helsingissä kadonnutta 65-vuotiasta Birgitta Silanderia. Ihmisiä katoaa tuhkatiheään näin pienessä maassa täysin jäljettömiin ja näyttää siltä, ettei kukaan heitä ihmeemmin kaipaa. Pitää olla 27-vuotias, kaunis ja koulutettu kadonnut, että saa edes vähän palstatilaa roskalehdissä.