Vierailija

Mä yleensä hyväksikäytän tätä olettamusta koska ajattelen miehistä aika lailla siten, että haluan vain seksiä ja läheisyyttä, ja vaihtelua. Olen havainnut, että sellaset sympatiaa keräävät "rankkoja kokeneet" on koomisimpia ja ovat luulleet että olen rakastunut niihin. Siis jos mies alkaa puhumaan näistä rankoista kokemuksista mulle tulee automaattsesti mieleen että se haluaa pillua ja hoivaa, että nainen hoitaa kaiken. Älä anna ulkoisen olemuksen hämätä mies, mä olen hyvin herkkä havaitsemaan juttuja ja mulla on paljon kavereita. Näen ja kuulen juttuja. Mä en halua mieshoroista muuta kuin seksiä. Ihmetyttää vain että nää "naistenmiehet" ei välttämättä ole edes hyviä sängyssä vaikka luulisi kokemuksen tuottavan tulosta. Mulla on itsellä usein ainakin pari miestä yhtä aikaa. Annan miesten kuvitella että ne ohjailee mua kuin lammasta.

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Teille tylsämielisille pitäisi perustaa oma reservaatti minkä sisällä saisitte sekoilla ja sikailla. Sitten portit kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moi, taidat olla mun nainen :3

Ps. en välittänyt susta koskaan, samaa paskaa peliä pelattiin

Sulla mitään naista ole muuta kuin äitis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi, taidat olla mun nainen :3

Ps. en välittänyt susta koskaan, samaa paskaa peliä pelattiin

Sulla mitään naista ole muuta kuin äitis.

No eipä tuollaista hyväksikäyttävää horoa naiseksi kyllä viitsi sanoakkaan, oikeassa olet.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat