Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aidonloiset pleijerit kuvittelee, että kaikki naiset rakastuu niihin

Vierailija
27.12.2015 |

Mä yleensä hyväksikäytän tätä olettamusta koska ajattelen miehistä aika lailla siten, että haluan vain seksiä ja läheisyyttä, ja vaihtelua. Olen havainnut, että sellaset sympatiaa keräävät "rankkoja kokeneet" on koomisimpia ja ovat luulleet että olen rakastunut niihin. Siis jos mies alkaa puhumaan näistä rankoista kokemuksista mulle tulee automaattsesti mieleen että se haluaa pillua ja hoivaa, että nainen hoitaa kaiken. Älä anna ulkoisen olemuksen hämätä mies, mä olen hyvin herkkä havaitsemaan juttuja ja mulla on paljon kavereita. Näen ja kuulen juttuja. Mä en halua mieshoroista muuta kuin seksiä. Ihmetyttää vain että nää "naistenmiehet" ei välttämättä ole edes hyviä sängyssä vaikka luulisi kokemuksen tuottavan tulosta. Mulla on itsellä usein ainakin pari miestä yhtä aikaa. Annan miesten kuvitella että ne ohjailee mua kuin lammasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, taidat olla mun nainen :3

Ps. en välittänyt susta koskaan, samaa paskaa peliä pelattiin

Vierailija
2/6 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Anna palaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille tylsämielisille pitäisi perustaa oma reservaatti minkä sisällä saisitte sekoilla ja sikailla. Sitten portit kiinni.

Vierailija
4/6 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, taidat olla mun nainen :3

Ps. en välittänyt susta koskaan, samaa paskaa peliä pelattiin

Sulla mitään naista ole muuta kuin äitis.

Vierailija
5/6 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, taidat olla mun nainen :3

Ps. en välittänyt susta koskaan, samaa paskaa peliä pelattiin

Sulla mitään naista ole muuta kuin äitis.

No eipä tuollaista hyväksikäyttävää horoa naiseksi kyllä viitsi sanoakkaan, oikeassa olet.

Vierailija
6/6 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat vain hyödykkeitä, ja kukaan ei ole korvaamaton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä