Vierailija

Ei osaa perustella miksi. Mielestäni hyvä ja kaunis suomalainen nimi. Ei kelpaa vaimolle vauvan toiseksi nimeksikään. Annatteko miehen vaikuttaa vauvan nimeen?

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En minäkään suostuisi. Minua on petetty Sanna-nimisen kanssa ja siksi nimestä ikävä mielleyhtymä. Nimiin saattaa liittyä paljon tunteita ja muistoja. Hyviä ja huonoja. Ehkä vaimollasi on omat syynsä?

Vierailija

"Annatteko miehen vaikuttaa vauvan nimeen?" Idioottimainen kysymys, tietysti nimi päätetään yhdessä. Jos toisen ehdotus on ehdoton no-no, sitä ei valita, oli se sitten äidin tai isän ehdotus.

Vierailija

Olen itse Sanna,ei taida olla nyt kovin trendi nimi vaimosi on joku hiton trendi pelle ja minä en halua kuulla mitä nimiä se on lapselleen laittamassa.
Hyvin olen tällä nimellä pärjännyt. Tunnen kymmeniä Päivejä ja Minnoja Sannoja taas ei koskaan ollut luokalla kuin minä.
Laita tyttösi nimeksi Mohammed, suvakkien takia lakia muutetaan että ei ole sukupuolisidonnaisia nimiä enää. Miksi ei siis työn nimeksi Mohammed kun on muutenkin masilman yleisin etunimi.

Vierailija

Mulla tulee ekana mieleen, että Sanna on sun joku nuoruuden ihastus tai eka tyttöystävä. Tai teidän luokan nätein tyttö, tai jotain muuta. Jos ihan rehellisesti Sanna-nimeen ei liity mitään tuollaisia muistoja, niin on Sanna kyllä ihan nätti nimi. Mutta se ei ole ajanmukainen nimi, joten sen käyttäminen vaatii kyllä jonkin verran avarakatseisuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En minäkään suostuisi. Minua on petetty Sanna-nimisen kanssa ja siksi nimestä ikävä mielleyhtymä. Nimiin saattaa liittyä paljon tunteita ja muistoja. Hyviä ja huonoja. Ehkä vaimollasi on omat syynsä?

Sun mies oli surkea sängyssä, t Sanna

Vierailija

Noh, jos kummallakin on veto-oikeus niin sitten pyörittelette niitä nimiä niin kauan että joku mätsää. Tuskin sinulle on mikään must että tyttö on Sanna? Et anna vaimon laittaa nimeä mistä et itse pidä ja vice versa.

Vierailija

Mun mielestä Sanna on ihana nimi. Samoin Susanna. Itse olen harkinnut Sanna nimen antamista, ennen kuin lapseni paljastuivat pojiksi ultrassa.

Erään Sannan tyttären tyttären...

Suomalainen nimi? On tainnut tulla Ruotsin kautta ties mistä, luullakseni Sanna tulee Susannasta, nimestä, joka on ollut käytössä eri versioina ainakin pari tuhatta vuotta (tosin sopiihan se suomalaiseenkin suuhun).

Onhan Sanna vaimosi mielestä liian arkinen?Vai tunteeko hän jonkun ei-niin-mukavan nimen kantajan tai sitten hän pahimmillaan epäilee sinun muistelevan jotain Sannaa?

Vierailija

Okei, vaimo ei suostu siihen, että tyttövauvasta tulee Sanna, joten sinä voit puolestasi ilmoittaa, että harrastuksesi vievät 4 iltaa viikossa ja kaikki viikonloput.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat