Vierailija

Miten minun pitäisi toimia? Koko joulun pyhät (ei töitä) on mennyt taas pelkästään stressaamiseen ja itkemiseen. En ole ollut koskaan elämässäni (nyt 32v.) näin rakastunut kehenkään mieheen. Olemme töissä samassa firmassa, mutta emme aivan päivittäin törmää - silti kuitenkin usein.

Meillä on ollut kesästä asti jokaisissa firman pippaloissa (tai työkavereiden järjestämissä illanistujaisissa) tilanne, jolloin mies on tullut kertomaan tunteistaan minulle. Hän kertoo tällöin aina yksityiskohtaisia tilanteita, joissa hän on ajatellut, että tuon naisen haluan itselleni, tuo on minulle juuri oikea... (esim. "silloin 3 viikkoa sitten, kun leikkasti työpaikkaruokalassa patonkia ja nauroit samalla Tiinan juttua, sydämeni meinasi pakahtua".) eli hän puhuu tilanteista, joita en edes voisi kuvitella hänen huomanneen.

Olemme juovuksissamme suudelleet, mutta emme kuitenkaan meneet sänkyyn, ennen kuin vasta lähiaikoina. Kesän lopussa mies sanoi minulle, että pitää minusta, mutta ei pysty mihinkään vakavaan vanhojen haavojensa takia. Ei kuitenkaan halunnut myöskään siis säätää kanssani, koska hänellä on minua kohtaan tunteita.

Emme pitäneet mitään yhteyttä pariin kuukauteen, kunnes vahingossa törmäsimme kuppilassa ja päädyimme sänkyyn. Seuraavana päivänä meillä oli aivan ihanaa ja hän sanoikin minulle, että hänellä on minua kohtaan voinakkaita tunteita. Näimme tämän jälkeen pari kertaa (kävimme syömässä), kunnes mies sanoi jälleen samat sanat kuin kesän päätteeksi - hän ei pysty mihinkään vakavaan eikä siis halua edes säätää kanssani, ettei kumpikaan vaan loukkaannu.

Lopetin yhteydenpidon täysin ja yhtäkkiä mies alkoi pommittamaan minua. Aloin kuitenkin tapailemaan muita, sillä vaikka olinkin täysin rakastunut mieheen, en kestänyt tuota edestakaista soutamista enää. Firman pikkujouluissa alkoi taas samat puheet "minulla on ollut niin ikävä, olet juuri se nainen kenet haluan..." Ja sen jälkeen lomaan asti näimme päivittäin ja hän vaikutti rakastuneelta.

Nyt olemme lomilla. Mies sanoi, että toiselle pitää kertoa, jos löytää jonkun muun. Mutta että tilivelvollisuutta ei ole.

Miten pääsen hänestä eroon? Tiedän itsekin heti tämän tekstin luettuani, että olen vain varalla. Silti rakastan häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan.

Kommentit (3)

Vierailija

Jatka muiden tapailua. Kyllä sieltä jonkun kanssa kolahtaa tai sitten tunteesi kehittyvät vähitellen. Ja haalistuvat tuohon peluriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat