Vierailija

Perheeseen kuuluu minä, mies ja 3-vuotias tyttö. Ostin myös siskolleni, veljelleni ja äidilleni jokaiselle ässäarvat.

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siellä oli varmaan joku vähän kalliimpi juttu mukana? Itse ostin omalle perheelle (mies, 2 lasta), sisaruksilleni (4 kpl), vanhemmille ja kummilapsille (2 kpl) ja sisarusten lapset (2 kpl) ja meni noin 450 euroa. Hyödynsin tarjoukset ja outletit hyvin tehokkaasti.

Vierailija

Mulla meni 15 euroa. Alueellamme toimii hyvin aktiivinen fb seura. Otin syksyllä lähes 100 tavarasta kuvat ja tein vaihtoilmoituksen. Tiesin mitä halusin antaa.
Vaihdoin tavaroitani, sain lahjoja ja annoin ne.
Vaihdoin myös varastoon matonkuteitam villalankaa ja kynttilöitä.
Ensi vuonna taas aion antaa lahjaksi matonkuteista virkattuja koppia, säärystimiä, pipoja ja sukkia ja teen joulukynttilät. Eli virkkaan puuvillalankaa, annan sen liota steariinissä, sulatan kynttilät ja kaadan ne fairypulloihin. Saan näitä työpaikan ruokalasta.
Hyvin suunniteltu säästää rahaa.

Vierailija

Isällä meni monta kertaa enemmän. Sellainen materialisti. Osti läppärit ja iPadit lapsille. Vaikka lapset sanoivat, etteivät tarvitse vaan ostavat itse kun saavat opiskelija-alennuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Isällä meni monta kertaa enemmän. Sellainen materialisti. Osti läppärit ja iPadit lapsille. Vaikka lapset sanoivat, etteivät tarvitse vaan ostavat itse kun saavat opiskelija-alennuksia.

Tosi kiittämätön nulikka olet!
Isäsi saa ostaa lapsenlapsilleen mitä lystää, hittoako sen sinulta siihen lupaa tarvitse kysyä!
Toivottavasti et saanut itse siltä mitään.
Että semmonen sosialisti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Perheeseen kuuluu minä, mies ja 3-vuotias tyttö. Ostin myös siskolleni, veljelleni ja äidilleni jokaiselle ässäarvat.

Minulla meni myös. Varmaan enemmänkin. Ostin lahjoja:
Isälleni, veljelleni sekä hänen lapsilleen,
Miehelleni, miehen siskolle lapsineen,
Omille lapsilleni, miehen isälle, omalle kummitädilleni, lasten kummeille, ystäville ja heidän lapsilleen, opettajille, työkavereille ja harrastusohjaajille.
En toki kaikkia ostoksia tehnyt viimetipassa.

Vierailija

Meillä meni max. 150 €. Kaksi omaa lasta, pari muuta lasta (kaikki alle kouluikäisiä) ja yksi aikuinen pariskunta.

Lisäksi päälle lasten päiväkoteihin hoitajille yhteensä n. 60 €:lla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat