Tämä palstan pomppiminen on aivan saatanasta, saako sen jollain selaimella kuriin?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella ihan mahdotonta.
yli 70 % palstan naisista istuukin koneella kaiket päivät.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat pomppimisella?
En ole ap, mutta luultavasti sitä, kun painaa nuolta, sivu hyppää loppuun.
En pysty edes kuvittelemaan, millaiset ihmiset päivystää täällä jokaikinen päivä hakkaamassa ilmoita asiattomaksi nappia. Oletan heidän olevan lähinnä naisia, koska tuolla ylilaudalla ei ole murto-osaakaan tästä sekoilusta ja siellä valtaosa on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella ihan mahdotonta.
Jollain android paskalla varmaan onkin. iPhonella ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
En pysty edes kuvittelemaan, millaiset ihmiset päivystää täällä jokaikinen päivä hakkaamassa ilmoita asiattomaksi nappia. Oletan heidän olevan lähinnä naisia, koska tuolla ylilaudalla ei ole murto-osaakaan tästä sekoilusta ja siellä valtaosa on miehiä.
Hyppii kun peukuttaa, mitä väliä ei tämä mun maailmaa kaada. Kuumuusko tekee, monta aloitusta täällä päivystäviltä, täällä päivystäville. Toinen kiihottava aihe, kuinka lapset ovat ihan perseestä? Aika onnetonta!
Puhelimella ihan mahdotonta.