Olipa ikävä tapailukumppani
Mies liehitteli minua aikansa ja laittoi ihailevia viestejä ja herätteli kiinnostustani. Jos en rakastunut, niin ainakin ihastuin häneen. Okein mukava seuramies ja sai minut luottamaan itseensä täysin. Seksikin hyvää. Tapasimme kaikkiaan puolenkymmentä kertaa. Tuntui, että miehen enin kiinnostus hiipui parin tapaamisen jälkeen ja viestit harvenivat.Kyselin, eikö häntä enää kiinnosta, niin aina vastasi kiinnostavan. Oli vaan niin väsynyt ja paljon töitä jne. Lopulta yhteydet olivat aika yksipuolisia, tosin joskus laittoi taas hempeitä tekstiviestejä. Aloin voida huonosti epävarmuudessa ja taas kysyin, mikä on. Tulimme päätökseen, että ollaan vaan kavereita. Olemme vaihtaneet viestejä ja aika suoraa tekstiä olen monesti laittanut, sillä tilanne kaikkiaan inhottaa minua niin paljon. Tiedän, että pitäisi lopettaa hänen toiminnan arvostelu ja niin teenkin, kunhan sanainen arkkuni häntä kohtaan on tyhjä. Miksi pitäisi suostua kynnysmatoksi? Ensin kehutaan ja koukutetaan, sitten on pelkkää ilmaa. Viha on tunne, joka on häntä kohtaan nyt.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi ei miehen mielestä ollut hyvää?
En ole ap, mutta kiinnostaa tietää, voiko jonkun miehen kiinnostus todella lopahtaa tällaiseen?
Ei. Miehiä ei kiinnosta seksin taso, vaan ainoastaan kassien tyhjektäminen mahd nopeasti. Jesus...
T. Mies
Naisen kanssa ne harvoin tyhjenee.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies kuulostaa minun exältäni. Olemme eronneet 3 kk sitten ja kuulin miehen ystävän vaimolta, että miehellä on kaksi naista kierroksessa samaan aikaan. On kuulemma ylpeillyt (ystävän vaimo oli nähnyt viestit), että on täysi työ, kun pitää keksiä valheita, miksi ei voi tavata juuri nyt ja sitten vielä sekin, että naiset eivät kohtaa toisiaan missään julkisella paikalla. Miehellä ikää 47-v, että mistään teinipojasta ei todellakaan ole kyse.
Kuulostaa tutulta. Tämäkin mies 47v ja halusi pitää suhteen salassa.
Ap, parempi mies odottaa jossain. Ei enää mitään puheluita tai viestejä tukemaan miehen narsistisia taipumuksia. Siitähän tuossa on kyse.
Ei kannata jatkaa suhdetta toisiinsa.
Huonoin mitä tässä tilanteessa voi tehdä on jäädä roikkumaan omiin negatiivisiin tunteisiin ja pettymykseen kiinni ja pommittaa tuota miestä viesteillä joissa näitä tunteita heijastellaan. Oikeesti, harvemmin miehiä kiinnostaa mikään vuodatus jälkikäteen, varsinkin kun kyseessä ei ole edes kunnon suhde. Ap, take the higher road . Nyt vähän ylpeyttä kehiin, unohda tuo mies ja koko juttu. Ja lopeta se viestittely miehelle välittömästi!