Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ainoa mihin laitan rahaa Suomessa ovat palvelut.

Kommentit (16)

Vierailija

Ei joulun jälkeiset alet edes ole aleja. Ennen joulua nostetaan hintoja reilusti ja sitten joulun jälkeen myydään normaaliin hintaan "50% alella".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hienoa tämä suomen alasajo, taputa käsiäsi ja heitä kärryn pyöriä.

Kerroin juuri ostavani suomalaista palvelua mm. hierontaa, kampaajaa jne. Ne haluan ostaa paikallisena.

Vierailija

Mihin tarvitset kaikkea tuota? Kauanko noita tuotteita käytät? 

Ihan sama mihin rahasi ja aikasi käytät, ei ole minulta pois. Itse kartan myös aleja, hulluja päiviä yms. Netistä en ole ostanut kuin kirjoja ja leffoja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vittuakos ovat niin ahneita suomessa. Jos yhtä laadukkaan ulkomaalaisen tuotteen saa puolet halvemmalla kuin suomalaisen tuotteen, valitsen sen ulkomaalaisen tuotteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No voisithan sä ostaa palvelutkin ulkomailta, äkkiäkös käyt jossain muualla kampaajalla ja hieronnassa.

En halua. Arvostan suomalaista työtä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset kaikkea tuota? Kauanko noita tuotteita käytät? 

Ihan sama mihin rahasi ja aikasi käytät, ei ole minulta pois. Itse kartan myös aleja, hulluja päiviä yms. Netistä en ole ostanut kuin kirjoja ja leffoja. 

Ymmärrän pointtisi. Itsekin pyrin välttämään turhia ostoksia. Ostin vaatteita ja kosmetiikkaa. Vaatteita käytän kymmeniä vuosia ja kosmetiikan loppuun asti. Olen hillinnyt todella paljon "turhaa shoppailua".

Vierailija

Mä ostin cosilta ja zalandosta. Enemmän ostaisin suomalaisista verkkokaupoista jos olisivat korkeampitasoisia tuotteiltaan. Perinteisiin kauppohin ei tule enää nykyään paljon mentyä.

Vierailija

Harmittaa, Cosilta meni melkein saman tien pienet koot loppuun "perusvaatteista". Täytyy kytätä. Whistlesillä, Whyredillä ja Other Storiesilla on yleensä myös kivoja alejuttuja. 

Vierailija

Minäkin ostan yleensä ulkomailta, mutta mielestäni on kiva sovittaa vaatteita kaupassa. Ulkomaan tilauksia (vaikka ovat parempilaatuisia, halvempia ja tyylikkäämpiä) saa aina kavennella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vittuakos ovat niin ahneita suomessa. Jos yhtä laadukkaan ulkomaalaisen tuotteen saa puolet halvemmalla kuin suomalaisen tuotteen, valitsen sen ulkomaalaisen tuotteen.

Tarttisin taskulampun. Osaisiko joku neuvoa mistä ostaisin alusta loppuun Suomessa tehdyn sellaisen, vaikka sitten vähän kalliimmankin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat