Olipa ikävä tapailukumppani
Mies liehitteli minua aikansa ja laittoi ihailevia viestejä ja herätteli kiinnostustani. Jos en rakastunut, niin ainakin ihastuin häneen. Okein mukava seuramies ja sai minut luottamaan itseensä täysin. Seksikin hyvää. Tapasimme kaikkiaan puolenkymmentä kertaa. Tuntui, että miehen enin kiinnostus hiipui parin tapaamisen jälkeen ja viestit harvenivat.Kyselin, eikö häntä enää kiinnosta, niin aina vastasi kiinnostavan. Oli vaan niin väsynyt ja paljon töitä jne. Lopulta yhteydet olivat aika yksipuolisia, tosin joskus laittoi taas hempeitä tekstiviestejä. Aloin voida huonosti epävarmuudessa ja taas kysyin, mikä on. Tulimme päätökseen, että ollaan vaan kavereita. Olemme vaihtaneet viestejä ja aika suoraa tekstiä olen monesti laittanut, sillä tilanne kaikkiaan inhottaa minua niin paljon. Tiedän, että pitäisi lopettaa hänen toiminnan arvostelu ja niin teenkin, kunhan sanainen arkkuni häntä kohtaan on tyhjä. Miksi pitäisi suostua kynnysmatoksi? Ensin kehutaan ja koukutetaan, sitten on pelkkää ilmaa. Viha on tunne, joka on häntä kohtaan nyt.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehen etunimen alkukirjain tai ikä.
Ettei olla deittaili samaa tapausta?
Tuskin on ainoa lajissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi ei miehen mielestä ollut hyvää?
En ole ap, mutta kiinnostaa tietää, voiko jonkun miehen kiinnostus todella lopahtaa tällaiseen?
En ole minäkään ap. Tietenkin voi. Joillekin on ihan sama mitä korvien välistä löytyy, kunhan saa sitä riemureikää joka kerta erilaisista raameista. Onneksi tarinan idiootti paljastui heti, ja ap jatkaa matkaansa.
Tyhmä ja munaton mies, ei ole kanttia sanoa suoraan. Mitättömyys suorastaan.
Tämähän jutun juuri onkin. Nainen menee tunteilla mukaan ja mies on player. Todennäköisesti useita naisia kierroksella yhtaikaa ja alkoi jo väsy tulla. Kyllä pettynyt saa olla katkera ja vihainen ja osoittaa tunteensa nimenomaan tuolle miehelle jonkin aikaa. Kyllä se siitä leppyy. Jos vielä kuukauden päästä päättymisestä viestittelee, pidän kyllä sitten häiriötilana.
Miksi pitää kostaa miehelle jolla vaan ei ollut tunteita sinua kohtaan tarpeeksi ? Jatkatko sinäkin suhdetta johonkin mieheen kun tunteesi lopahtavat ? Naisen logiikkaa taas..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin vastaavassa tilanteessa muutaman tekstiviestin tyyliin: Olen tottunut parempaan seksiin ja muutenkin älyllisempään seuraan.
Hih ! Miehen kiinnostuksen hiipuessa lähti minulta tekstiviesti, että valitettavasti en pystynyt olemaan kanssasi täysillä, sillä olit laastarisuhde ja on ole vielä unohtanut hyvää seksiä entiseni kanssa. Ja tuo oli kyllä ihan totta.
Aika paha.
Vierailija kirjoitti:
Mies liehitteli minua aikansa ja laittoi ihailevia viestejä ja herätteli kiinnostustani. Jos en rakastunut, niin ainakin ihastuin häneen. Okein mukava seuramies ja sai minut luottamaan itseensä täysin. Seksikin hyvää. Tapasimme kaikkiaan puolenkymmentä kertaa. Tuntui, että miehen enin kiinnostus hiipui parin tapaamisen jälkeen ja viestit harvenivat.Kyselin, eikö häntä enää kiinnosta, niin aina vastasi kiinnostavan. Oli vaan niin väsynyt ja paljon töitä jne. Lopulta yhteydet olivat aika yksipuolisia, tosin joskus laittoi taas hempeitä tekstiviestejä. Aloin voida huonosti epävarmuudessa ja taas kysyin, mikä on. Tulimme päätökseen, että ollaan vaan kavereita. Olemme vaihtaneet viestejä ja aika suoraa tekstiä olen monesti laittanut, sillä tilanne kaikkiaan inhottaa minua niin paljon. Tiedän, että pitäisi lopettaa hänen toiminnan arvostelu ja niin teenkin, kunhan sanainen arkkuni häntä kohtaan on tyhjä. Miksi pitäisi suostua kynnysmatoksi? Ensin kehutaan ja koukutetaan, sitten on pelkkää ilmaa. Viha on tunne, joka on häntä kohtaan nyt.
Toinen tai kolmas nainen, fakta homma.
Inhoan tuollaista. Kyllä nainen vaistoaa, jos miestä ei kiinnosta ja jos tästä kysyy mieheltä, miksi pitää teeskennellä kiinnostusta.Ehkä kiltti mies ei olevinaan halua loukata, mutta valehtelu just loukkaa.
Minusta kertomuksesi jotenkin kuulostaa siltä että olet aika äkkiä muuttunut itse aika vaativaksi ja hyökkääväksi. Entä jos mies on ollut oikeasti väsynyt ja kuormittuu lisää tuosta tenttaamisesta? Hirveän läheisriippuvaista käytöstä sinulta, koska nyt mies saa selkäänsä kun hylkäsi sinut vaikka ehkä itse tiedostamattasi karkoitit kauemmas? Miksi se vika on vain siinä toisessa? Toivon että pohdit myös tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan mieltään muuttaa. Pitäisikö sun hakeutua mt-puolen hoitoon, jos oletat että tapailukumppani on heti ensinnäkin varma loppuelämän yhdessäolostanne eikä tosiaankaan saata muuttaa mieltään jossain vaiheessa ennen sitä lupausta. Sähän olet kuin joku vankila. Ja ihan tiedoksi että mistä tahansa suhteesta saa siltikin lähteä. Sä olet pelottava.
Tiedän kyllä, että suhteet voivat loppua. Takana 15-vuotinen suhde ja sen loppumisesta ei jäänyt noin ikävä kokemus.
No ei varmasti jäänyt, jos et itse sitä tyyppiä enää halunnut pitää. Osaatko yhtään tulkita päätäsi, vai menetkö kuin jyrä kuten monet naiset menee, syytät ja kostat... Siis tottakai ihastunut kehuu toista, tai luulisin että useimmat tekevät niin. Miksei se muka olisi aitoa, miksi se muka olisi peliä. Jos sitten mieli kuitenkin tapailun myötä muuttuukin, niin mitä, pitäisikö jäädä vasten tahtoaan talutusnuoraan, koska muuten on luvassa viurahtanut kosto, kuten täälläkin jo neuvottiin? Miksi täällä heti haukutaan mies lyttyyn, ja vain jonkun yhden naishenkilön mahdollisesti melko tuulella käyvän todistelun pohjalta. En käsitä en. Get over it.
Itse ap:n tilanteessa en lähtenyt avautumaan tunteistani, vaan lopetin yhteydenpidon hiljaisuudessa? Kuukauden-parin jälkeen kyselin kuulumisia tavalla, joka antoi ymmärtää minun olevan vielä ihastunut. (Oikeasti en ollut) Mies vastasi tavalla, joka kertoi, että haluaisi uusintaa. En koskaan vastannut tuohon hempeilyviestiinsä, enkä sitä seuranneisiin muutamiin aiemman käytöksen anteeksipyytelyviesteihin. Tämä oli minun kostoni.
Niin naisethan eivät ole karkeria friendzonesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse ap:n tilanteessa en lähtenyt avautumaan tunteistani, vaan lopetin yhteydenpidon hiljaisuudessa? Kuukauden-parin jälkeen kyselin kuulumisia tavalla, joka antoi ymmärtää minun olevan vielä ihastunut. (Oikeasti en ollut) Mies vastasi tavalla, joka kertoi, että haluaisi uusintaa. En koskaan vastannut tuohon hempeilyviestiinsä, enkä sitä seuranneisiin muutamiin aiemman käytöksen anteeksipyytelyviesteihin. Tämä oli minun kostoni.
Kirjoitin muutaman päivän ajan aika monta viestiä, jossa mietin omaa osuuttani asioitten kulkuun ja myös siitä, mitä suunnitelmia on omalle elämälleni. Täysin neutraalia viestiä, ei mitään viitettä tunteisiin. Samanlainen kokemus oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kiinnostaa tietää, voiko jonkun miehen kiinnostus todella lopahtaa tällaiseen?
Ei. Miehiä ei kiinnosta seksin taso, vaan ainoastaan kassien tyhjektäminen mahd nopeasti. Jesus...
T. Mies
Se on tapailun idea, että katsotaan sovitaanko yhteen. Useimmat eivät sovi kuten ette tekään. Muutenhan ihan random ihmiset voisivat mennä naimisiin ensitapaamisella ja saada onnellisen avioliiton. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saan ainakin minä naisenakin jalat alle, jos seksi on huonoa. En oikein ymmärrä, miksi edes lähteä parisuhteeseen, jos seksi ei ole tärkeää, kaiken muun saa muista ihmissuhteista ja ottaa sitten vaikka kämppiksen, jos yksinasuminen on se ongelma.
Mies tutustui suhun paremmin ja totesi, ettet olekaan se ihminen, jonka kanssa haluaa jakaa arkensa. Sellaista sattuu. Onneksi huomasi sen jo nyt viiden tapaamisen aikana. Ajattelepa, jos olisi pyörinyt kuvioissa vaikkapa puolivuotta tai vuoden ja todennut sitten saman. Tätäkin nimittäin käy. Ihmiset ihastuvat hyvin helposti. Voi ihastua vaikka vastaan kävelevään ihmiseen, vaikkei vaihtaisi tämän kanssa sanaakaan. Vasta jonkin ajan kuluttua näkee osuvatko kemiat lainkaan kohdalleen. Nyt mies totesi, ettei osu.
Tyhmää mieheltä, ettei heti vastannut, ettei kiinnosta. Tyhmää sinulta, että takerrut noin kovasti. Tämä oli sinulle nyt yksi muutaman kerran treffi-/panoseura. Deal with it ja mene eteenpäin.
On se kyllä jännä jos toinen kerää luunsa paikalta kun parin tapaamisen jälkeen mietitään jo häiden väriteemaa ja haetaan vaatehuoneesta kettinkiä viriteltäväksi jalkaan, tai pohditaan lasten hankkimista, josko hankittais ja montako. Jos homous olisi valinnaista, luultavasti useampi mies olisi sitä, kun nyt katsoo ja tietää mitä naisten suhteen liian helposti on luvassa.
On se kyllä viisaalle Luojalle kiitos että olen itse vain bi (nainen), koska siedettävän naisen, jonka useimmat edesottamukset suostuisin edes jotakuinkin selvänä allekirjoittamaan lopun elämäni ajan samassa osoitteessa, on taatusti miltei mahdoton löytää. Eli onneksi on miehet.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kertomuksesi jotenkin kuulostaa siltä että olet aika äkkiä muuttunut itse aika vaativaksi ja hyökkääväksi. Entä jos mies on ollut oikeasti väsynyt ja kuormittuu lisää tuosta tenttaamisesta? Hirveän läheisriippuvaista käytöstä sinulta, koska nyt mies saa selkäänsä kun hylkäsi sinut vaikka ehkä itse tiedostamattasi karkoitit kauemmas? Miksi se vika on vain siinä toisessa? Toivon että pohdit myös tätä.
Olenkin pohtinut tätä paljon ja laittanut pitkän sähköpostin tästä miehelle. Ikävin asia tässä kuviossa on se, että mies ei aiemmin kertonut tunteitten väheyydestä, kun taas itselläni ne kasvoivat. Lisäksi mies sanoi aika alussa, ettei koskaan voinut kuvitellakaan minun kiinnostuvan hänestä. Onhan tämä pettymys, kun kerroin koko elämäni hänelle avoimemmin kuin koskaan kellekään.
Mulla on käynyt niin, että miespuolinen vastine ap:lle on alkanut raivoamaan, kun olen halunnut lopettaa tapailun. En mielestäni ansainnut hänen solvauksiaan, koska aina kuitenkin kohtelin häntä asiallisesti. Kyllä pitää ihmisellä olla oikeus lopettaa, jos ei kiinnosta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin vastaavassa tilanteessa muutaman tekstiviestin tyyliin: Olen tottunut parempaan seksiin ja muutenkin älyllisempään seuraan.
Hih ! Miehen kiinnostuksen hiipuessa lähti minulta tekstiviesti, että valitettavasti en pystynyt olemaan kanssasi täysillä, sillä olit laastarisuhde ja on ole vielä unohtanut hyvää seksiä entiseni kanssa. Ja tuo oli kyllä ihan totta.
Aika paha.
Ei ole. Tuollaisia on nähty ja niille nauretaan yhdessä kaverien kanssa. Ei tuollaisella pääse niskan päälle, osoittaa vain ettei ole oikein valmis aikuisten maailmaan.
En ole minäkään ap. Tietenkin voi. Joillekin on ihan sama mitä korvien välistä löytyy, kunhan saa sitä riemureikää joka kerta erilaisista raameista. Onneksi tarinan idiootti paljastui heti, ja ap jatkaa matkaansa.
Tyhmä ja munaton mies, ei ole kanttia sanoa suoraan. Mitättömyys suorastaan.