Vierailija

Vihjaili joka ruuan kohdalla, että olisin laihdutuskuurilla ja sanoi, että minä en varmaan halua enempää. Minulla nyt sattuu olemaan 50 kg ylipainoa ja pidän ruuasta, mitä sitten? Jäi sitä ruokaa muillekin. Mulla on omia suklaarasioita ja pipareita matkalaukussa, käyn siellä syömässä salaa.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No voi hyvänen aika. Olen tietysti pahoillani siitä, että olet yksinäinen ja elämäsi on tylsää, mutta voisit kääntää kohtalosi. Käytä yksinäisyyttä ja "tyhjää" aikaasi hyvien, henkevien, hauskojen, älykkäiden provojen kehittelyyn. 

Läskit, naiset toistensa kimpussa (käly, anoppi jne.), yleinen ihmisviha, toisten ihmisten ostokset, mies hakkaa, mutta on ihana isä lapsille ... Noi kaikki on jo niin nähtyjä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
5/5 :'D

Mä en antaisi kuin 2/5. Ei nyt oikein iskenyt. Jatkakaa toki silti yrittämistä. Odotan vielä jotain tosi mehukasta jouluprovoa. Mielellään sellainen kunnolla koukuttava, jonka etenemistä voi seurata. "Pukki varasti lahjat" oli jo aika lupaava, mutta tarina vaatisi jatkoa, jotta nousisi huipulle. Voit toki ap kehittää tätäkin vielä.

Vierailija

Tämä oli kyllä minun ensimmäinen jouluprovoni, joka sai innoituksensa tuosta linkitetystä. Tosin ei tuokaan hullumpi saavutus, että luullaan muiden provojen kirjoittajaksi. Ajattelin, että sopiva aika on jouluaterian jälkeen. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat