Vierailija

Miehen suvun luokse siis. Paikka on minulle uppo-outo, ihmiset upouusia, en tiedä yhtään mikä minua odottaa siellä. Yritin uskoa vakuutteluihin, että "mukavaa siitä tulee" jne, mutta nyt mies on ollut todella rasittava ja suorastaan töykeä viime aikoina, eikä reissu tuntemattomaan enää tunnu niin hyvältä idealta. Matka on jo maksettu, puhutaan onneksi "vain" kymmenistä euroista, mutta kyllä minua vituttaa maksaa tyhjästä jos en nyt menekään reissuun. Mies osti siis matkat molemmille ja minä maksoin oman osuuteni miehen tilille.

Huoh. En tiedä enää mistään mitään.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olette ilmeisesti olleet vasta vähän aikaa yhdessä. Joulu saa monesta ihmisestä huonot puolet esiin.

Kyllä... Kertokaahan arvon av-raati, menenkö vai en? Kyseessä on lyhyt vierailu, pari päivää, mutta se paikka ja kaikki siellä ihmisistä lähtien on minulle ihan outoa ja uutta ja lisäksi tuo mies on tuollainen. Veikkaan, että voisi olla parempi skipata... Voinko vaatia rahani takaidin mieheltä, jos jätän menemättä? Enhän minä ilman hänen kiukuttelujaan edes miettisi väliin jättämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miestä ehkä jännittää esitellä sinut ja myöskin se, miten sinä suhtaudut hänen perheeseensä. Älä viitsi olla tuollainen hankala ämmä! Jos reissusta on jo sovittu, niin sitten tietenkin menet. Naurettava syy perua, ettet tunne sieltä ketään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miestä ehkä jännittää esitellä sinut ja myöskin se, miten sinä suhtaudut hänen perheeseensä. Älä viitsi olla tuollainen hankala ämmä! Jos reissusta on jo sovittu, niin sitten tietenkin menet. Naurettava syy perua, ettet tunne sieltä ketään.

Huoh. Lue uudestaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huoh. Lue uudestaan.

Huoh ja huoh itselles. Korjaatko, että mikä tekstissäni oli pielessä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se seikkailumieli katosi?

Miehen tyly käytös.

Joo ja sinä olet varmaan oikea enkeli. NOT.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, olet menossa kylään jonnekin poikkiksen sukulaisten luokse?

Olen tai olisin.

No, tottakai menet, kun kerran sovittu jo. Voit toki sanoa poikkikselle, että jos tylytys ei lopu, niin vetäkööt tumppuun.

Vierailija

Voi poikkisraukkaa, joutunut anelemaan ja vakuuttelemaan ap:lle, että arvon kuningatar suostuisi lähtemään reissuun. Kuulostat ap oikeasti aivan hirveältä ja itsekkäältä ämmältä!

Vierailija

Nyt, jutelkaa. Jos tässä vaiheessa seurustelua ei pysty puhumaan, niin ei hyvä seuraa. Kysy, asiallisesti, miksi on töykeä. Ja käyttäydy itse kunnolla, mies ehkä aistii epäröintisi.

Vierailija

Ap, voin kertoa että mieheni (luki 20 vuotta oltu kimpassa) vieläkin on joka kerta tyly ja töykeä minulle ennen kotonaan vierailua. Aluksi en ymmärtänyt sitä mutta tutustuttuani ko perheeseen ja perheen historiaan, olen ymmärtänyt miksi. Mies ei ole " kotonaan" lapsuuskodissaan ja oireilee sitä ennen vierailua (joita on jouluna ja juhannuksena).
Poikkiksesi taatusti jännittää ensivierailuanne ja siksi voi käyttäytyä tökerösti. Älä nyt sen takia peru sovittua reissua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voit jättää väliin, mutta et vaatia rahoja takaisin.

Miksi en? Jos mies ei olisi tyly minulle niin en edes miettisi skippaamista?

Vierailija

Minä voin kyllä ymmärtää, että ensivierailu poikaystävän vanhempien luo olisi mukavampi suorittaa johonkin muuhun ajankohtaan kuin jouluun. Juhliin liittyy muutenkin jo kaikenlaisia odotuksia. Lisäksi se, että kyseessä ei ole parin tunnin, vaan parin päivän kyläily.

Vaikka nämä faktat ovat olleet jo tiedossa (ja ehkä olisi ollut parempi kieltäytyä alun perin), en moittisi ap:ta, jos päättäisi olla menemättä, vaikka on jo luvannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, voin kertoa että mieheni (luki 20 vuotta oltu kimpassa) vieläkin on joka kerta tyly ja töykeä minulle ennen kotonaan vierailua. Aluksi en ymmärtänyt sitä mutta tutustuttuani ko perheeseen ja perheen historiaan, olen ymmärtänyt miksi. Mies ei ole " kotonaan" lapsuuskodissaan ja oireilee sitä ennen vierailua (joita on jouluna ja juhannuksena).
Poikkiksesi taatusti jännittää ensivierailuanne ja siksi voi käyttäytyä tökerösti. Älä nyt sen takia peru sovittua reissua.

Minulle on tullut ihan eri fiilis, "poikkis" eli mies lähes 30-v on sanonut olevansa innoissaan tästä reissusta...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat