Vierailija

Leivonnaiset kävin äsken hakemassa paikallisesta leipomosta, aukesi klo 7. Puuttuvat ruuat haetaan Siwasta tai ABC:lta sitten iltapäivällä, mitä on jäljellä. Perusruokia meillä on jo ja kinkku.

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siwastako joululahjat aijot hankkia?

Kyllä täällä kirjakaupat ja lelukauppa on 12 saakka auki. Ap. Tavaratalot  on auki 7-12. 

Vierailija

Hyvä ettei jää viimetippaan
Eilen itse kaupungilla mietin miksen ostanut lahjoja ajoissa...
Mutta kaikki on nyt valmista. Jopa ruuat on ostettu ja laatikot tehty paistoa odottamaan

Vierailija

Olen joskus itsekin miettinyt, että voisi hankkia lahjat vasta aattoa edeltävänä päivänä tai vasta aattoaamuna :D Pääsisi halvemmalla, kun kaikki on alennuksessa. Toisaalta... se "kaikki" on vain se mitä on jäljellä, jämätavaraa. Ei voi tietää löytyykö jotain lahjaksi kelpaavaa, ei uskalla ottaa riskiä.

Vierailija

Olen vuosia tehnyt näin. Tosiasiassa lahjaksi tulee muutama arpapaketti, kirja, jonka olen varannut etukäteen, eli pitäisi olla odottamassa ja sitten käyn katsomassa mitä lelukaupassa on tarjolla, jotain palapelejä ja lautapelejä. Ei sieltä tavarat ole koskaan aattona olleet lopussa. Ihan pieniä ei lahjan saajissa ole. Sen takia jää näin viime tippaan, että tulin vasta eilen työreissusta myöhään illalla ja työpaikkakunnalla en ole ehtinyt lahjaostoksille. Piparitaikinan tein siellä valmiiksi, kun asun siellä yksiössä. Ne paitan, kun tulen reissusta. Olen siis vakituisesti toisella paikkakunnalla reissusssa toistaiseksi. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat