Vierailija

Täällä valinnanvaikeus..Housut,hame vai mekko!?

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=39782990 mä laitan tällaisen, se on yhden koon ja mulla tuota mallia lyhyempänä se yltää pari senttiä polvien yläpuolelle. Sen lisäksi laitan joulukuvioiset harmaat sukkahousut mustan topin. Meillä on jouluna aina ihan järkyttävän kuuma kun tänne tulee koko suku ja uuni ja hella on kauan päällä, en voi mitään pitkähihaista edes kuvitella.
-N21

Vierailija

Toivottavasti saisin sairaalavaatteet päälle ja pääsisin synnyttämään 😊 ensi vuonna sitten juhlavammin, tänä vuonna en taida mahtua kuin jätesäkkiin 😳

Vierailija

Yleensä mulla on ollut melko arkiset, mutta siistit vaatteet. Eli kutakuinkin mustat farkut ja jokin kiva paita. Tänä vuonna ajattelin kuitenkin ekaa kertaa laittaa mustan mekon päälle kun mennään mummoni luo syömään.

Vierailija

Farkut ja joku kiva mutta arkinen paita. Tai jos nyt oikein innostun niin toppi ja rento jakku, jotain koruja. Hiukset kiharran ja meikkiin panostan vähän normaalia enemmän :)

Vierailija

Päivällä ihan tavalliset siistit vaatteet, farkut ja joku paita. Illalla mustat sukkikset j a mustavalkoinen, siisti mutta rento mekko.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat