Muita jouluna sairaana?
Ihanan räkätaudin sain eilen. Kun en malttanut levätä niin tänään saakin sitten maata yksin makuuuhuoneessa ja niistää nenää. Yök kun on kamala olo ja poskiontelot selvästi tulehtuneet :(((
Että hyvää joulua vaan kaikille! Myös teille kohtalotovereille jotka potevat nuhaa tai influenssaa näin jouluna :)
Kommentit (31)
Koettakaa jaksaa kohtaloverit! I feel you.
Ap
Meillä saatellaan suvun vanhinta kohti toisia ulottuvuuksia.
Täällä vaan pahenee :( kuume nousee nyt vasta :/
Mites muut voi?
Ap
17 rhinosaurus jatkaa:
pahenee tavallaan mulla myös. Onneksi ei kuumetta. Kuvittelen koko ajan, että tää olisi ohi viikossa.
Nyt jo viides päivä, eikä lupaavalta tunnu.
Lääkityksenä on glögi. Aiiika vahvat prosentit.
%%%%%%%%%%
%%%%%%%%%%%%%%%
Enemmän ois ehkä pitänyt olla tota viinapuolta, tuntuu auttavan :D aika hyvin.
Silloin kun en juo glögi & punkkua, niin särkypillerii ja duactia.
Tää ei ole miehelle vielä tarttunut...
Täällä lapsi oksensi aattoaamuna klo 4stä lähtien, ilta viideltä alkoi tavara pysyä jo onneksi sisällä. Itselle nousi kuume ja ääni meni aattoiltana, eilen illalla jo melkein päivystykseen, mutta kuume alkoi laskea niin olo helpottui.
Eilen oli pahempana nuha, koko pää särki ja räkää riitti.
Illalla epätoivoissani höyryhengittelin, vaikka höyryhengitystä olen inhonnut lapsesta saakka. Se helpotti. Kolmatta päivää napsin aerinazea, joten sekin kuivattaa nuhaa. Nyt yskittää jatkuvasti, vatsa on ihan kipeä ja tuntuu että pissat menee housuun yskiessä. :(
Muu perhe on ollut terveenä, tämä on itselle toinen flunssa lyhyen ajan sisään, joten koko ajan sellainen olo, että alkaa jysähtää poskiontelontulehdukseksi tai vielä viheliäisemmäksi keuhkoputkentulehdukseksi.
Yöllä valvoin kahden, kolmen aikaan ja katselin ohjelmaa naismurhaajista ja mietin että hyvä se, ettei herkut maistu, eipä tule ähmittyä tänä jouluna.
Onneksi ei ole ihan pieniä lapsia, nuo isommat pystyvät auttamaan ja saan levätä ihan oikeasti. Ja kun ulkona myrskyää ja ilmat on mitä on, niin samahan se on pötkötellä vällyjen alla.
Toipumista kohtalontovereille!
Mulla on kuumetta ja aivan järkyttävää yöhikoilua. Heräsin tänään siihen kun hiki valui pitkin kylkiä? Kuumetta ollut vain 38,5. Onkohan tää nyt ihan normaalia..?
Täällä jäätävässä flunssassa ja poskiontelontulehduksessa. Kolmas joulu peräkkäin!
Ei ole täälläkään kovin hohdokkaat joulufiilikset ollut. Lapseni (jo vähän vanhempi) joutui sairaalaan jo ennen joulua. On erittäin vakava sairaus, viruksen aiheuttama. Lääkkeet menee suonen kautta. Tulee ainakin n. viikon sairaalareissu ja sen jälkeen vielä kotisairaanhoidon kautta hoito pitkään kotona. Onneksi kuitenkin hengissä selvisi. Mies on myös flunssainen (eri tauti). Toivottavasti itse säästyn. Paljon on kuulemani mukaan porukkaa nyt sairaana flunssassa ym.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole täälläkään kovin hohdokkaat joulufiilikset ollut. Lapseni (jo vähän vanhempi) joutui sairaalaan jo ennen joulua. On erittäin vakava sairaus, viruksen aiheuttama. Lääkkeet menee suonen kautta. Tulee ainakin n. viikon sairaalareissu ja sen jälkeen vielä kotisairaanhoidon kautta hoito pitkään kotona. Onneksi kuitenkin hengissä selvisi. Mies on myös flunssainen (eri tauti). Toivottavasti itse säästyn. Paljon on kuulemani mukaan porukkaa nyt sairaana flunssassa ym.
Sikainfluessa? Oli mikä oli. Toivottavasti paranette pian! :)
Hei eikä! Mulla varmaan ihan sama. Eilen vuosi ihan jatkuvasti vetinen räkä. Meni tuo loputon räkä jo ohi mutta silti selvästi poskiontelot kipeät :(
Ap