Tai ei siinä vielä ollu kaikkia. No jos loput sitten kuusen alle, minkä mies haki vasta nyt aamuyöstä.

Siinä meni taas yö niin että heilahti.
Nyt kaks yötä valvonu ja pelkään etten herää koht ollenkaa enää jos tästä nyt joskus nukkumaan pääsee.....

Kommentit (6)

Piti kysyä siis että mitenkäs teillä muilla, onko lahjat kuusen alla, piilossa tai tuoko pukki sitten?

Lapset nukkui niin sikeästi etteivät heränneet vaikka piilotin heidän tyynyjen alle pienen lahjan.
En odottanut että heille tulee taas noin paljon paketteja, vähempikin ois riittänyt, mut en hirveästi kysellyt mummoilta ja muilta että kuin paljon
ostelevat.

Ite en oo vieläkään päässy nukkumaan, vauva alottaa itkun heti kun mennään sänkyyn ja kohta herää nuo isommat.

Kirkkoon olin suunnitellu mrneväni mut unohdan sen nyt kyllä kokonaan.
Oon taas niin TÖÖT.

Mieskin on valvonut. Hän teki karjalanpaistin ja on siivonnut, etsi kuusen vähän viime tipassa, mut ilahtuupa lapset kuitenkin.

Meinaan meinattiin jättää kuusi kokonaan hommaamatta ja siitä eile illalla lapsillekki sanottii.

Mut nyt on vieläpä komea tuuhea kuusi olohuoneessa ja hirveästi lahjoja sen alla.
Ja noin puolet piilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä tuodaan tylsästi kuusen alle tänä jouluna.
Lapset tietää että me ostetaan lahjat niin mitä sitä enää piilottelemaan. :) Tietää että lahjat on meidän vanhempien makkarissa ja sieltä siis viedään kuusen alle. Ei laitettu etukäteen kun lahjat avataan vasta myöhemmin iltapäivällä niin ei vaivaa siellä sitten ;)
Itse nousen kohta riisipuuron keittoon mutten vielä viitsi mennä kolistelemaan keittiöön ettei lapset herää. He meni nukkumaan vasta kahdeltatoista jälkeen kun mieskin tuli sänkyyn. Itse simahdin jo yhdeltätoista aikaan.

Tänä jouluna en stressaa mistään ja tehdään vähän fiiliksen mukaan. Ei siis ole tarkkoja kellonaikoja mihinkään ja otetaan rennosti vaan.
Pyykkiäkin jäi pyykkikoriin iso vuori ja puhdas pyykki odottaa lajittelua mutta olkoot, ei ne sieltä minnekään katoa eli ehtii hyvin joulun jälkeenkin! ;)
Hyvää ja stressitöntä joulua av raadille!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat