Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Petteri punakuono

Ihanan räkätaudin sain eilen. Kun en malttanut levätä niin tänään saakin sitten maata yksin makuuuhuoneessa ja niistää nenää. Yök kun on kamala olo ja poskiontelot selvästi tulehtuneet :(((

Että hyvää joulua vaan kaikille! Myös teille kohtalotovereille jotka potevat nuhaa tai influenssaa näin jouluna :)

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Täällä yks flunssalainen kanssa :( mulla oli onneksi kaapissa aerinazea(duactin tapainen) helpottamaan oloa ... Mut aika ikävä olla silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Flunssassa ollaan. Eilen sairastuin ja nukuin lattialle tehdyssä pedissä etten tartuta toista. Surkea olo, eristyksessä, kuumetta ja kurkkukipua. Mutta suurin huoli ettei muut vaan saisi tartuntaa.

Vierailija

Meillä koko perhe influenssan kourissa :( Itelläni kuume huitelee 39... mies taitaa olla vähiten kipee, lämpöä vain 37.5
Harmi kun jää sukujoulut tänä vuonna viettämättä. Viimeisillä voimilla käytiin eilen kaupasta hakee kaikki jouluruoat Saarioisten äitien tekemänä :'(

Vierailija

Lapsi oksensi viime yönä, nyt toivotaan että oli vain kovasta yskästä johtuvaa. Mahatautia en millään jouluksi halua, flunssakin reilusti parempi vaihtoehto. Ainakin aamupalaa söi normisti ja on muutenkin oikein pirteä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieli maassa eron takia ja sekava olo. Tekisi mieli luovuttaa, kun tietää, ettei tämä vaiva mene ohi edes parissa viikossa.

Ei ehkä parissa viikossa mutta jonkun ajan päästä voit katsoa taakse ja sanoa itsellesi että selvisi siitäkin! :) <3

Vierailija

Meidän perhe oli eilen vatsataudissa, nyt jo on parempi, mutta kaikki ruuat, siivoamiset ym ym tekemättä :( pyykkikone pyöriny tänään kokopäivän vaan.

Vierailija

Kaksi edellistä joulua olen ollut sairas, kaksi vuotta sitten oli niin kipeä kurkku että söin vain jäätelöä ja join raakaa vodkaa ja jägermaisteria, vuosi sitten olin kovassa flunssassa, nyt terve onneksi.

Vierailija

Meillä nuorimmalla korvatulehdus, räkätauti ja nyt kroppaan tuli näppyjä...Joku rokko kai...päiväkodista tarttunut mikä sitten tarttuu itämisajalla muihin...Jee!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä koko perhe influenssan kourissa :( Itelläni kuume huitelee 39... mies taitaa olla vähiten kipee, lämpöä vain 37.5
Harmi kun jää sukujoulut tänä vuonna viettämättä. Viimeisillä voimilla käytiin eilen kaupasta hakee kaikki jouluruoat Saarioisten äitien tekemänä :'(

Oisko kantsinut ottaa rokotteet? Vai ootteko niitä rokotusvastaisia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heräsin kuudelta siihen kun nenä vuotaa. Nyt on paha olo ja menkatkin alkamassa ja maha sen takia tosi kipee.

Hah, mäkin herännyt parina pnä kun tyynyliina märkänä vetisestä räästä!
Ihanaa!!
Noin kolmas päivä tautia menossa vasta - onneksi nenänvuoto jo loppui.
Erittäin huono olo välillä mullakin, oksettaa.
Niska- ja pääkivut kovat.

Muuten olen täsmälleen kuin ap:n kuvauksesta.
Saa nähdä onko pitkäkin tauti - joku rhinovirus, oletan. 😲

Vierailija

Selkä sökönä, kolmatta päivää. Onneksi puoliso on niin ihana että on laittanut aivan kaiken, olen vaakatasossa autellut mitä olen pystynyt. Sitä keksii tarpeen tullen vaikka mitä, kuorii mm.perunoita tyynyihin tuettuna😊 Paranemisia itse kullekin ja hyvää joulua 🎄

Vierailija

Itse olen influenssan/elämäni pahimman flunssan paranemisvaiheessa. Alkoi tasan viikko sitten vatsataudin oireilla, tajuttoman kipeällä kurkulla (nieleminen sattui) ja kuumeella. Joka jäsentä särkenyt, niskakipuja, kamala yskä ettei saanut nukuttua ollenkaan. Paineen tunnetta rinnassa ym.kivaa. Aloitin eilen antibiootin ja sain reseptiyskänlääkettä. Nyt ehkä jo uskon, että selviän tästä taudista hengissä... Usko oli jo pari päivää sitten koetuksella. En enää yhtään ihmettele, että mummoja ja riskiryhmiä rokotetaan.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat