Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköisiä nuoria miehiä (alle 26) av:lla?

Vierailija
23.12.2015 |

Onko? Haluan miehen. Olen epätoivoinen. Ai niin, + mukavia

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä, en itsekkään ole perinteisen näköinen suomalainen vaan tummat hiukset ja kulmakarvat. Mitä tarkoittaa ei perinteinen kaunotar :) ? Mistäpäin?

Olen tumma myös, vahvat kasvonpiirteet. En osaa selittää mitä tarkoitetaan perinteisellä kaunottarella, mutta voin sen sanoa, että olen ehkä eri tavalla kaunis, erikoiset kasvonpiirteet ja silmät. Olen Varsinais-Suomesta. ap

Okei kuulostat kauniilta ihmiseltä ulkoisesti ja sisäisesti, tutustumisen arvoiselta :) aika loppui vaan kello on 23.00  t:24v

Onneksi se on päivä tänäänkin :)

Vierailija
22/23 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä, en itsekkään ole perinteisen näköinen suomalainen vaan tummat hiukset ja kulmakarvat. Mitä tarkoittaa ei perinteinen kaunotar :) ? Mistäpäin?

Olen tumma myös, vahvat kasvonpiirteet. En osaa selittää mitä tarkoitetaan perinteisellä kaunottarella, mutta voin sen sanoa, että olen ehkä eri tavalla kaunis, erikoiset kasvonpiirteet ja silmät. Olen Varsinais-Suomesta. ap

Valitettavasti asun Etelä-Karjalan alueella eli aika kaukana... 24v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti asun Etelä-Karjalan alueella eli aika kaukana... 24v

Mm jep, ehkä vähän turhan kaukana :( ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän