Vierailija

Kuvaile miten ja missä tämä tapahtui?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ruohoaidantakana

Ei meillä muita harrastetakaan. Jos minulta ei kolmessa minuutissa tule niin vaimo lopettaa leikin sanomalla että "Yritetään sitten myöhemmin uudestaan". Tulee vähän suorituspaineita eikä sekään auta jos vaimo samalla kertoo työpäivän kuulumisia tms.

Kun olen yrittänyt puhua "seksielämämme" epäkohdista niin vaimo on vaan todennut että jos haluan naisen joka antaa muissakin asennoissa kuin lähetyssaarnaajassa tai antaa/ottaa vastaan suuseksiä niin minun pitää hakea sitä joltain toiselta naiselta.

Vierailija

Toissapäivänä. Mies "määräsi" mut makaamaan olohuoneen matolle mahalleni, veti housut pois ja pani ehkä 5 minuuttia, hieroi mulle orkun kyllä ennen kuin itse tuli.

Anthonis

Aika usein. Joskushan se on parasta.

Viimeksi painoin vaimon niskasta keittiön pöytää vasten nojaamaan, repäisin housut alas ja aloin panemaan takaa suht rajusti.

Aika usein muuten tulee tehtyä juuri keittiössä. Joskus olen työntänyt/nostanut vaimon selälleen ruokapöydälle ja tehnyt siinä temput.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika usein. Joskushan se on parasta.

Viimeksi painoin vaimon niskasta keittiön pöytää vasten nojaamaan, repäisin housut alas ja aloin panemaan takaa suht rajusti.

Aika usein muuten tulee tehtyä juuri keittiössä. Joskus olen työntänyt/nostanut vaimon selälleen ruokapöydälle ja tehnyt siinä temput.

Vaimo, vai naapurin vaimo?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat