Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ellei sitten tyytyisi johonkin alkoholisoituvaan tai mt-ongelmaiseen tai maksulliseen mieheen. Vaikka ulkonäköä sanottu miesten ja naisten taholta kauniiksi, vartalo hoikka (ehkä liiankin), mutta kun on lähes rinnaton ja takapuoleton, ei herätä tavallisten, mukavien miesten kiinnostusta näköjään missään mielessä. Parisuhteessa olen ollut toistakymmentä vuotta ja siksi menisi vaikka satunnainenkin seksi saman miehen kanssa. Huolehdin ulkonäöstäni. Ehkäpä luonteessa on vikaa.

Sivut

Kommentit (85)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On sulla kans ongelmat. Miksei se vakituinen kelpaa, siis se, jonka kanssa olet "parisuhteessa"? Tarvitsetko vain jonkun pönkittämään tissitöntä narsismiasi?

Vierailija

Älä huoli, en kelpaa minäkään. Ikää toki jo on palstalaisten keskiarvoa enemmän. Vartalokaan ei ole hullumpi, löytyy tissit ja takapuoli. Pitkät hiukset. En ole parisuhteessa, vaan leski. Tekisi mieli jo koskettaa miestä. Mutta kun semmosia ei löydy, kavereina heitä kylläkin on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, en kelpaa minäkään. Ikää toki jo on palstalaisten keskiarvoa enemmän. Vartalokaan ei ole hullumpi, löytyy tissit ja takapuoli. Pitkät hiukset. En ole parisuhteessa, vaan leski. Tekisi mieli jo koskettaa miestä. Mutta kun semmosia ei löydy, kavereina heitä kylläkin on.

Ikä?

Vierailija

Ei kelpaa ei! :D Olen nuori, hoikka (treenaan säännöllisesti), tiimalasivartalo, hyvä perse, tissit 70C (eli aika pienet), naisellinen ja perusnätti kasvoiltani.

Kelpaan vain yhden illan juttuihin, n. kerran vuodessa. Aina löytyy joku kauniimpi ja parempi miehelle jos niin haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ei kelpaa edes seksisuhteeseen ja suurin osa miehistä ei kelpaa mihinkään suhteeseen.

Höpön löpön. Minä 8 kommentoijana olen nainen, joka ei kelpaa juuri yhtään mihinkään suhteisiin. Ei parisuhteisiin tai seksisuhteisiin.

Vierailija

No parempihan se on ettei ihan kaikki naiset pilaa itseään sekstailemalla ristiin ja rastiin. Jösses. Liian moni nainen haluaa vain miellyttää jotain pleijereitä ja pilaa itsensä sitten siinä, ja sen jälkeen ei kukaan kunnon mies vilkaisekaan piloille menneeseen. Jösses.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No parempihan se on ettei ihan kaikki naiset pilaa itseään sekstailemalla ristiin ja rastiin. Jösses. Liian moni nainen haluaa vain miellyttää jotain pleijereitä ja pilaa itsensä sitten siinä, ja sen jälkeen ei kukaan kunnon mies vilkaisekaan piloille menneeseen. Jösses.

Et näytä tietävän millaisia deittailu on tavisnaisille.

Kyllä sen nainen nyt itse tietää, ettei koskaan kelpaisi millekään player-tason miehille, niillehän jo löytyy ne kauneimmat naiset niin halutessaan. Ihan perusäijiä ne on, mitkä ovat tulleet iskemään aina ja mitä itse on yrittänyt.

Vierailija

Siis olen ollut pitkässä parisuhteessa, en ole enää. Ja siksi kaipaisin miestä elämääni, mutta eihän mistään deittisivuilta uskalla ketään tavata ja harrastukset ovat yksinäistä liikuntaa .Baareissa en käy.

-ap

Vierailija

En usko ap, että sinussa on mitään "vikaa", oli sitten kyse luonteesta tai ulkonäöstä. Fakta nyt vaan on, että miehet voivat aina valita useasta eri naisesta mielensä mukaan kun tarjontaa on yllin kyllin.

Yhden illan juttuihin varmasti kelpaat erittäin hyvin miltei kaikille.

M39

Vierailija kirjoitti:
En usko ap, että sinussa on mitään "vikaa", oli sitten kyse luonteesta tai ulkonäöstä. Fakta nyt vaan on, että miehet voivat aina valita useasta eri naisesta mielensä mukaan kun tarjontaa on yllin kyllin.

Ai että miehet voi valita? Kyllä se on ollu kovan työn alla, jos on saanu edes yhden kiinnostumaan. Naiset ne on, ketkä valitsee.

Vierailija

En minäkään kelpaa. Aina kun tapaan miehen esim Tinderin kautta seksin merkeissä, sovitaan että voitaisiin kokeilla fuckbuddy-suhdetta. Usein ne jäävät vain yhteen panokertaan, kerran on jäänyt kahteen kertaan ja kerran kolmeen. Sitten ne vaan loppuu eikä miehistä enää kuulu mitään. Johtuneeko siitä etten ota suihin... Blaah.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai että miehet voi valita? Kyllä se on ollu kovan työn alla, jos on saanu edes yhden kiinnostumaan. Naiset ne on, ketkä valitsee.

Kyllä.

Olen tuon 8 kommentin kirjoittanut nainen ja miehet ovat kieltäytyneet kun olen ehdottanut. Viimeisin kieltäytyjä ylipainoinen, kerran elämässään seurustellut ja yli vuoden sinkkuna ollut mies. Kuulemma ei halua ja en ole edes naisena siinä asemassa, että voisin valita miehistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En minäkään kelpaa. Aina kun tapaan miehen esim Tinderin kautta seksin merkeissä, sovitaan että voitaisiin kokeilla fuckbuddy-suhdetta. Usein ne jäävät vain yhteen panokertaan, kerran on jäänyt kahteen kertaan ja kerran kolmeen. Sitten ne vaan loppuu eikä miehistä enää kuulu mitään. Johtuneeko siitä etten ota suihin... Blaah.

Näin se just on. Pari kertaa seksiä ja se on siinä.  Valintaa on miehille liian paljon ja he tietävät sen. Moni ei halua puhuakaan mistään seurustelusta, ovat pettyneitä tai jätettyjä, hakevat vain seksiä aina uudelta naiselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Johtuneeko siitä, et suostut tollasiin suhteisiin?Seksiä kun saa heti, niin ei miestä enää jakorasia kiinnosta.

Fuckbuddy-suhteessako pitäisi olla pihtari? En nyt ihan ymmärrä pointtiasi...

M39

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Olen tuon 8 kommentin kirjoittanut nainen ja miehet ovat kieltäytyneet kun olen ehdottanut. Viimeisin kieltäytyjä ylipainoinen, kerran elämässään seurustellut ja yli vuoden sinkkuna ollut mies. Kuulemma ei halua ja en ole edes naisena siinä asemassa, että voisin valita miehistä.

Minun on kyllä vaikea uskoa tuota. Varmaan hyvin pienellä osalla miehistä voi olla valinnan varaa, veikkaan jotain 1%. Suurin osa miehistä kuitenkin on tottunu saamaan pakkeja ja ettei heistä (meistä) tavallisetkaan naiset kiinnostu.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat