Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki naiset eivät kelpaa edes seksisuhteeseen

Vierailija
23.12.2015 |

Ellei sitten tyytyisi johonkin alkoholisoituvaan tai mt-ongelmaiseen tai maksulliseen mieheen. Vaikka ulkonäköä sanottu miesten ja naisten taholta kauniiksi, vartalo hoikka (ehkä liiankin), mutta kun on lähes rinnaton ja takapuoleton, ei herätä tavallisten, mukavien miesten kiinnostusta näköjään missään mielessä. Parisuhteessa olen ollut toistakymmentä vuotta ja siksi menisi vaikka satunnainenkin seksi saman miehen kanssa. Huolehdin ulkonäöstäni. Ehkäpä luonteessa on vikaa.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pommitti yksi mies tiiviisti viesteillä nyt syksyllä. Kehui kauniiksi ym. Kyseli, olisinko kiinnostunut. Kyllä kiinnostuin ajastaan, paljonkin. Kun oli seksiä harrastettu pari kertaa, väheni yhteydet. Minusta puuttui se jokin tärkeä juttu.

Vierailija
42/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa "edes seksisuhteeseen", mutta olet ollut 20 v parisuhteessa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pommitti yksi mies tiiviisti viesteillä nyt syksyllä. Kehui kauniiksi ym. Kyseli, olisinko kiinnostunut. Kyllä kiinnostuin ajastaan, paljonkin. Kun oli seksiä harrastettu pari kertaa, väheni yhteydet. Minusta puuttui se jokin tärkeä juttu.

Totesi vielä lopuksi olevansa mieluummin yksin. Siinäpä sitä alkujaan kauniiksi ja seksikkääksi kehutulle naiselle oikein kunnon oodi naiseuden suhteen. Kuinkahan monen naisen kanssa tämäkin veijari on tehnyt samaa, kun liikkuu välillä P-Karjala-Helsinki. Ja kaiken huippu. että havittelee vielä ex-vaimon luo takaisin. Paluuta ei taida olla.

Vierailija
44/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset nykyään niin epätoivoisia, että suostuu pelkkiin panosuhteisiin? Vai onko se sitten ihan tavoiteltava tila? Voi tavallaan elää sinkkuna, mutta käy viihdyttämässä itseään tarpeen tullen.

Vierailija
45/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset nykyään niin epätoivoisia, että suostuu pelkkiin panosuhteisiin? Vai onko se sitten ihan tavoiteltava tila? Voi tavallaan elää sinkkuna, mutta käy viihdyttämässä itseään tarpeen tullen.

Naiset juuri eivät ole epätoivoisia. Vakiseksikumppani on loistoratkaisu, mm. turvallisuuden kannalta.

Mikset syytä miehiä epätoivoisuudesta? Tunnetusti miehille kelpaa kuka tahansa yhdeksi yöksi, ihan sama millainen nainen (rumatkin kelpaavat) ja millainen riski sukupuolitautiin. Siinä jos missä voidaan puhua epätoivosta...

Vierailija
46/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei sitten tyytyisi johonkin alkoholisoituvaan tai mt-ongelmaiseen tai maksulliseen mieheen. Vaikka ulkonäköä sanottu miesten ja naisten taholta kauniiksi, vartalo hoikka (ehkä liiankin), mutta kun on lähes rinnaton ja takapuoleton, ei herätä tavallisten, mukavien miesten kiinnostusta näköjään missään mielessä. Parisuhteessa olen ollut toistakymmentä vuotta ja siksi menisi vaikka satunnainenkin seksi saman miehen kanssa. Huolehdin ulkonäöstäni. Ehkäpä luonteessa on vikaa.

Monella yli4 0v -miehellä on lisäksi pari eroa taustalla ja heti hinku uuteen suhteeseen ennen kuin aiempi ero on työstetty. Vielä kun mies on pettäjäainesta tai vilkkaampi tapaus eli heiluttaa häntää monissa vuoteissa, on aivan turn off suhteeseen ajatellen.  En hae pelkkää seksisuhdetta ja ellei löydy suht järkevää miestä, olen ilman. Nuo pettäjät ovat surkeaa ainesta ja tulevat pettämään myöhemminkin. Narspershäiriöisiä olen tavannut myös, heitä ei kiinnosta kuin omat etuudet.

Vierailija
47/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, en kelpaa minäkään. Ikää toki jo on palstalaisten keskiarvoa enemmän. Vartalokaan ei ole hullumpi, löytyy tissit ja takapuoli. Pitkät hiukset. En ole parisuhteessa, vaan leski. Tekisi mieli jo koskettaa miestä. Mutta kun semmosia ei löydy, kavereina heitä kylläkin on.

No, varmasti löytyy, kuvailemasi kaltaiselle naiselle.  Oletko itse se, joka vääntää väkisin kaikki mahdollisuudet pelkäksi tuttavuudeksi/kaveruudeksi??   Kielletyt puheenaiheet ??  Tätimäinen olemus?? 

Vierailija
48/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen ollut pitkässä parisuhteessa, en ole enää. Ja siksi kaipaisin miestä elämääni, mutta eihän mistään deittisivuilta uskalla ketään tavata ja harrastukset ovat yksinäistä liikuntaa .Baareissa en käy.

-ap

No hyvänen aika, mistä ihmeestä niitä miehiä voikaan löytyä noilla tiedoilla ja elämäntavoilla? Täytyyhän sitä jotekin itsekin yrittää.

Vierailija
49/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kelpaa. Aina kun tapaan miehen esim Tinderin kautta seksin merkeissä, sovitaan että voitaisiin kokeilla fuckbuddy-suhdetta. Usein ne jäävät vain yhteen panokertaan, kerran on jäänyt kahteen kertaan ja kerran kolmeen. Sitten ne vaan loppuu eikä miehistä enää kuulu mitään. Johtuneeko siitä etten ota suihin... Blaah.

Tuskin johtuu juuri siitä, mutta jos et ota suihin et todennäköisesti tee paljon muutakaan miehen iloksi.

Vierailija
50/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se suihinottaminen mitään auta. Ei, vaikka olisi kuulemma hyvä.

Vierailija
51/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko ap, että sinussa on mitään "vikaa", oli sitten kyse luonteesta tai ulkonäöstä. Fakta nyt vaan on, että miehet voivat aina valita useasta eri naisesta mielensä mukaan kun tarjontaa on yllin kyllin.

Yhden illan juttuihin varmasti kelpaat erittäin hyvin miltei kaikille.

Ai että miehet voi valita? Kyllä se on ollu kovan työn alla, jos on saanu edes yhden kiinnostumaan. Naiset ne on, ketkä valitsee.

Kyllä.

Olen tuon 8 kommentin kirjoittanut nainen ja miehet ovat kieltäytyneet kun olen ehdottanut. Viimeisin kieltäytyjä ylipainoinen, kerran elämässään seurustellut ja yli vuoden sinkkuna ollut mies. Kuulemma ei halua ja en ole edes naisena siinä asemassa, että voisin valita miehistä.

Minun on kyllä vaikea uskoa tuota. Varmaan hyvin pienellä osalla miehistä voi olla valinnan varaa, veikkaan jotain 1%. Suurin osa miehistä kuitenkin on tottunu saamaan pakkeja ja ettei heistä (meistä) tavallisetkaan naiset kiinnostu.

Komppaillen. Jos miehellä ei ole laajaa tuttavapiiriä eikä ole luontainen naisteniskijä/supliikkimies, niin monesti on vaikeaa. En voi edes kuvitella tuota 8:n skenaariota. Joko meille ei ole kerrottu kaikkea tai mies on sekaisin/elää harhoissa. 

Itsekin nyt muutaman kk omistautunut deittailulle ja niistä paristakymmenestä potentiaalisesta kirjoittelen enää yhdelle, ja tämäkin on pysynyt kaveritasolla, tosin ihana sellainen. Eritoten noissa deiteissä suuri osa naisista tuntuu etsivän jotain ihmeprinssiä. Kiinnostus lopahtaa heti kun menee juttelemaan jostain arkisesta ja ilmoittaa olevansa tavallinen kundi.

Vierailija
52/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko ap, että sinussa on mitään "vikaa", oli sitten kyse luonteesta tai ulkonäöstä. Fakta nyt vaan on, että miehet voivat aina valita useasta eri naisesta mielensä mukaan kun tarjontaa on yllin kyllin.

Yhden illan juttuihin varmasti kelpaat erittäin hyvin miltei kaikille.

Ai että miehet voi valita? Kyllä se on ollu kovan työn alla, jos on saanu edes yhden kiinnostumaan. Naiset ne on, ketkä valitsee.

Kyllä.

Olen tuon 8 kommentin kirjoittanut nainen ja miehet ovat kieltäytyneet kun olen ehdottanut. Viimeisin kieltäytyjä ylipainoinen, kerran elämässään seurustellut ja yli vuoden sinkkuna ollut mies. Kuulemma ei halua ja en ole edes naisena siinä asemassa, että voisin valita miehistä.

Minun on kyllä vaikea uskoa tuota. Varmaan hyvin pienellä osalla miehistä voi olla valinnan varaa, veikkaan jotain 1%. Suurin osa miehistä kuitenkin on tottunu saamaan pakkeja ja ettei heistä (meistä) tavallisetkaan naiset kiinnostu.

Komppaillen. Jos miehellä ei ole laajaa tuttavapiiriä eikä ole luontainen naisteniskijä/supliikkimies, niin monesti on vaikeaa. En voi edes kuvitella tuota 8:n skenaariota. Joko meille ei ole kerrottu kaikkea tai mies on sekaisin/elää harhoissa.

Eihän kyse ollut vain tuosta miehestä vaan en ole kelvannut yhdellekään miehelle seksisuhteeseen :D

Huvittavaa kun ette usko. Minua ei tosin oma tilanne yhtään naurata, vielä vähemmän tällä hetkellä kun vetelen joulukonvehtien sijaan terveellisiä ruokia joulun etten vaan liho ja löllöydy.

Vierailija
53/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania miehiä on joka paikka pullollaan kun vain hieman ympärilleen katselee! Naisen luonteessa on iso vika jos näitä miehiä ei osaa huomata, se ei todellakaan ole miesten vika. Olen nelikymppinen hyvin tavallinen nainen ja harvoin on edes kauppareissua etten näkisi ja juttelisi jonkun mukavan miehen kanssa. Ainakin ystävällisiä ja hieman ujoja hymyjä tulee nopeasti kun oman hymyilevän katseen miesten silmiin nostaa. Edes lasteni mukana oleminen ei ole vähentänyt tätä. Vähän itsevarmuutta ja hymyä peliin niin varmasti vastakaikua tulee.

Vaikutat aika ylimieliseltä, joten ei se luonne silmäniskuja estä tai ehkä vain kirjoitat ajattelemattomasti. Olet varmaan aika flirtti joka tapauksessa. Itse kun käyn kaupassa, en paljon miehiä vilkuile vaan keskityn ostoslistaan. Mutta eipä kaupoissa taida paljon silmäpeliä olla.

Vierailija
54/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania miehiä on joka paikka pullollaan kun vain hieman ympärilleen katselee! Naisen luonteessa on iso vika jos näitä miehiä ei osaa huomata, se ei todellakaan ole miesten vika. Olen nelikymppinen hyvin tavallinen nainen ja harvoin on edes kauppareissua etten näkisi ja juttelisi jonkun mukavan miehen kanssa. Ainakin ystävällisiä ja hieman ujoja hymyjä tulee nopeasti kun oman hymyilevän katseen miesten silmiin nostaa. Edes lasteni mukana oleminen ei ole vähentänyt tätä. Vähän itsevarmuutta ja hymyä peliin niin varmasti vastakaikua tulee.

Vaikutat aika ylimieliseltä, joten ei se luonne silmäniskuja estä tai ehkä vain kirjoitat ajattelemattomasti. Olet varmaan aika flirtti joka tapauksessa. Itse kun käyn kaupassa, en paljon miehiä vilkuile vaan keskityn ostoslistaan. Mutta eipä kaupoissa taida paljon silmäpeliä olla.

Niin, tuskin se ostoslista paljon silmäpeliä harrastaa.

Vierailija
55/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kelpaisi kyllä nainen jolla ei ole rintoja, eikä takapuolta eikä jalkojen välissäkään mitään (koska karvat ajeltu pois...yleensä ei siis sovi ajelu tuollaiselle vartalolle),  mutta tuollainen vartalo voisi innostaa jos nainen olisi täysin lahna, eli hän ei tykkäisi ottaa suihin eikä ratsastaa, vaan haluaisi miehen tekevän kaiken ja ottavan hänet.  Niin hullulta kuin se ehkä kuulostaakin, mutta kun yleisesti minä ja monet muut miehet haaveilemme isorintaisen naisen ratsastavan päällämme villisti, niin täydellinen vastakohtakin kiehtoisi vaihtelun vuoksi.

Mutta siis vaan siinä tapauksessa, että nainen ei yhtään tykkää olla itse aktiivinen. Sellainen nainen ei kiinnosta, joka voisi suostua olemaan se passiivinen osapuoli jos mies niin haluaa, mutta voi aivan yhtä hyvin kuitenkin myös ratsastaa ja imeä jne......naisen pitää olla ihan oikeasti passiivinen, jotta innostun.

-Mies28-

Vierailija
56/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko minulla ollut sitten poikkeuksellisen hyvää tuuria. Olen hoikka, pienirintainen nainen, en mitenkään kovin naisellinen vartaloltani. Silti olen aina löytänyt hyviä, mukavia A-luokan miehiä. En siis usko, että väitteesi pitää paikaansa. Jos nyt miettii vaikka  menestyneiden julkkismiesten puolisoita, niin monella on laiha, pienirintainen puoliso! Eiköhän parisuhteessa ole kuitenkin kyse muusta kuin rintojen koosta! Toki miehiä ja "makuja" on erilaisia, kannattaa valita sellainen mies, joka ei ole pinnallinen, sellaiset miehet ovat myös usein fiksumpia ja parempia kumppaneita. Niin ja hyvä itsetunto kaunistaa. :) Jos ajattelet kokoajan ettet löydä miestä, voi sen löytäminen osoittautua vaikeaksi - muuta siis ajattelutapaasi, niin vedät paremmin miehiä puoleesi. ;)

Vierailija
57/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kelpaisi kyllä nainen jolla ei ole rintoja, eikä takapuolta eikä jalkojen välissäkään mitään (koska karvat ajeltu pois...yleensä ei siis sovi ajelu tuollaiselle vartalolle),  mutta tuollainen vartalo voisi innostaa jos nainen olisi täysin lahna, eli hän ei tykkäisi ottaa suihin eikä ratsastaa, vaan haluaisi miehen tekevän kaiken ja ottavan hänet.  Niin hullulta kuin se ehkä kuulostaakin, mutta kun yleisesti minä ja monet muut miehet haaveilemme isorintaisen naisen ratsastavan päällämme villisti, niin täydellinen vastakohtakin kiehtoisi vaihtelun vuoksi.

Mutta siis vaan siinä tapauksessa, että nainen ei yhtään tykkää olla itse aktiivinen. Sellainen nainen ei kiinnosta, joka voisi suostua olemaan se passiivinen osapuoli jos mies niin haluaa, mutta voi aivan yhtä hyvin kuitenkin myös ratsastaa ja imeä jne......naisen pitää olla ihan oikeasti passiivinen, jotta innostun.

-Mies28-

No en ole passiivinen, vaan hyvin aktiivinen. Seksihaluni ovat usein suuremmat kuin kumppanilla ja otan suihin ihan omasta tahdostani.  En tiedä, minkälaisia naisia miehet hakevat, kun seksuaalisesti aktiivinen, hoikka, pitkähiuksinen  koulutettu nainen ei tunnu riittävän. Miestä en tarvitse kotiorjaksi, sillä olen pitänyt kodin puhtaana ja jääkaapin täynnä kotiruokia. On vakituinen työpaikka, auto ja ei velkaa. Ehkä olen liian varman oloinen nainen, joka ei suostu mihin tahansa, itsenäinen ja sitä kautta kaikki kiinnostavat miehet karkottuvat lyhyen tapailun jälkeen.

Vierailija
58/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se suihinottaminen mitään auta. Ei, vaikka olisi kuulemma hyvä.

Ei auta, ei. 

Vierailija
59/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kelpaa. Aina kun tapaan miehen esim Tinderin kautta seksin merkeissä, sovitaan että voitaisiin kokeilla fuckbuddy-suhdetta. Usein ne jäävät vain yhteen panokertaan, kerran on jäänyt kahteen kertaan ja kerran kolmeen. Sitten ne vaan loppuu eikä miehistä enää kuulu mitään. Johtuneeko siitä etten ota suihin... Blaah.

Tuskin johtuu juuri siitä, mutta jos et ota suihin et todennäköisesti tee paljon muutakaan miehen iloksi.

Jumalauta annan pillua!!!!! Mut tää on taas tätä nykymeininkiä, kun pitäs miehille tarjota kaikkea. ei se pelkkä pillu enää kelpaa. Mitä tämmösellä naisella enää nykymaailmassa tekee kun antaa VAAN pillua?

Vierailija
60/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totesi vielä lopuksi olevansa mieluummin yksin. Siinäpä sitä alkujaan kauniiksi ja seksikkääksi kehutulle naiselle oikein kunnon oodi naiseuden suhteen. Kuinkahan monen naisen kanssa tämäkin veijari on tehnyt samaa, kun liikkuu välillä P-Karjala-Helsinki. Ja kaiken huippu. että havittelee vielä ex-vaimon luo takaisin. Paluuta ei taida olla.

Pitäisikö näitten kusipäitten nimet listata tänne, jotta oppisi varomaan. Ensin herätetään naisen kiinnostus ja sitten nainen ihastuu ja onkin sen jälkeen kompostiainesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi