Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki naiset eivät kelpaa edes seksisuhteeseen

Vierailija
23.12.2015 |

Ellei sitten tyytyisi johonkin alkoholisoituvaan tai mt-ongelmaiseen tai maksulliseen mieheen. Vaikka ulkonäköä sanottu miesten ja naisten taholta kauniiksi, vartalo hoikka (ehkä liiankin), mutta kun on lähes rinnaton ja takapuoleton, ei herätä tavallisten, mukavien miesten kiinnostusta näköjään missään mielessä. Parisuhteessa olen ollut toistakymmentä vuotta ja siksi menisi vaikka satunnainenkin seksi saman miehen kanssa. Huolehdin ulkonäöstäni. Ehkäpä luonteessa on vikaa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tapailusuhde seksin merkeissä. Mies näytti ja kuului nauttivan kovasti seksistä kanssani ja jälkikäteen puhuttiinkin, kuinka upeaa oli. Sitten jotain muuttui, miestä ei enää huvittanut tavata tai pitää muutenkaan yhteyksiä. Kertoi vaan, ettei ole oikeaa fiilistä. Säikähtikö sitä, että olisin halunnut muutakin kuin seksiä. Jäi kyllä pettynyt mieliala itselleni.

Vierailija
82/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisena haluan tietää, ellei seksikään kelpaa kanssani kuin kerran tai kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi unohtaa miehet kokonaan, niin ei pety.

Vierailija
84/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole näkynyt teiltä viestejä, vaikka olin kirjautunut treffipalveluihin netissä. Ottakaa itse miehiin yhteyttä, jos ei muuten natsaa.

Vierailija
85/85 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisena haluan tietää, ellei seksikään kelpaa kanssani kuin kerran tai kaksi.

Oisko niin, että miehet eivät halua loukata, kertomalla totuutta.  Totuuksien laukojaa ei haluta lähelle, valehtelemisesta tulee tapa koska se on yleisesti hyväksyttyä.. Politikoilla jopa kunniallista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä