Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio deittailusta

Vierailija
19.06.2026 |

Miehet innostuvat jos nainen on ei-niin-vakavalla mielellä, tyyliin "kattellaan" ja heittää pikkutuhmia.

Jos taas nainen etsii elämänkumppania tositarkoituksella ja pysyy asialinjalla, niin miehiä ei kiinnosta.

Miehet haluavat pääsääntöisesti vain helppoa ja kevyttä seuraa.

Muita asian huomanneita?

Oletteko lähteneet kevyempään leikkiin mukaan vaiko luopuneet leikistä kokonaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjadeittailijat palautuvat kiertoon nopeammin kuin vakavaa suhdetta etsivät. Sitoutumiskykyiset sitoutuvat oikean ihmisen osuttua kohdalle. Sitoutumiskyvyttömät jatkavat samaa rataa.

Vierailija
2/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjadeittailijat palautuvat kiertoon nopeammin kuin vakavaa suhdetta etsivät. Sitoutumiskykyiset sitoutuvat oikean ihmisen osuttua kohdalle. Sitoutumiskyvyttömät jatkavat samaa rataa.

Sarjadeittaajia ja kevytsuhteilijoita on kuitenkin suurin osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole koskaan etsinyt mitään vakavaa suhdetta, vaan kevyellä asenteella olen aina ollut liikkeellä. Joskus sitten vain käy niin, että ihastuminen muuttuukin rakastumiseksi ja suhteesta tuleekin vakava.

Vierailija
4/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole koskaan etsinyt mitään vakavaa suhdetta, vaan kevyellä asenteella olen aina ollut liikkeellä. Joskus sitten vain käy niin, että ihastuminen muuttuukin rakastumiseksi ja suhteesta tuleekin vakava.

Minusta tuo on hyvä asenne. Antaa käärmeen luikerrella itse piippuun sullomisen sijaan.

Vierailija
5/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan oikea tyyli lähestyä miehiä. Ettei oo turhan tosissaan.

Vierailija
6/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa.a  Olen miehenä, jolla on opintovuodet toistaiseksi takana ja verraten pieni työyhteisö, josta turha uneksiakkaan kumppanin löytämistä ja jonka lähipiiri on valtaosaltaan vakiintunut. Tai kuinks jotain erinomaisen ihmeellistä pitäisi tapahtua, että päätyisin parisuhtreseen yhdenkään naispuolisen kaverini tai ystäväni kanssa. Niin ja vielä kun lisään, että en ole jaksanut kirjautua tinderiin  paljossa sen maineen takia  saati, että olisin kirjautunut perinteisemmälle nettitreffisaitilla , kuten Suoli24 tai Happy pancake, niin ei kai ihmekkään, että vakituideen ja pysyvämpään suhteeseen minun kanssa haluava kumppani on jäänut haaveeksi kun en edes baareissa tai yökerhoissa tapaa juurikaan käydä...  

Missä me sius edes voisimme kohdata ja löytää toisemme?

Vierailija
7/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villit naiset vetoaa. 

Vierailija
8/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa.a  Olen miehenä, jolla on opintovuodet toistaiseksi takana ja verraten pieni työyhteisö, josta turha uneksiakkaan kumppanin löytämistä ja jonka lähipiiri on valtaosaltaan vakiintunut. Tai kuinks jotain erinomaisen ihmeellistä pitäisi tapahtua, että päätyisin parisuhtreseen yhdenkään naispuolisen kaverini tai ystäväni kanssa. Niin ja vielä kun lisään, että en ole jaksanut kirjautua tinderiin  paljossa sen maineen takia  saati, että olisin kirjautunut perinteisemmälle nettitreffisaitilla , kuten Suoli24 tai Happy pancake, niin ei kai ihmekkään, että vakituideen ja pysyvämpään suhteeseen minun kanssa haluava kumppani on jäänut haaveeksi kun en edes baareissa tai yökerhoissa tapaa juurikaan käydä...  

Netti on aikuisiällä varmaan ainut paikka pariutumiseen nykyään. Harmi vaan, että netti on täynnä säätäjiä ja pikasuhteilijoita, varattuja yms kaikenlaisia sekoja.

Tsemppiä!

Vierailija
9/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on aikuisiällä varmaan ainut paikka pariutumiseen nykyään. Harmi vaan, että netti on täynnä säätäjiä ja pikasuhteilijoita, varattuja yms kaikenlaisia sekoja.

Tsemppiä!

Kiitos. Lupaan vielä joskus harkita tuota nettivaihtoehtoa. - Tuntuu vain, että siellä hrlposti saattaa ihastua mutta, jonkin pysyvämmän löytäminen on yksinkertaistaen haastavaa. Millä edes saada toinen vakuuttuneeksi siitä, ettö ehlä juuri minä voisin olla hän, jonka avaukseen kannattaisi vastata? -  Mistä tuota vasta tuota joitain aikoja sitten kstsoin tv realitya 90 fiance vain muistuttaakseni itseäni siitä miten suurta on ihmisten halu ja tpive löytää ja kohdata oma rakas....... 

Vierailija
10/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kiinnosta jos mies on tosissaan ja etsii elämänkumppania. Olen tavannut varmaan 30 naista 4 vuoden aikana ja naisia ei kiinnosta parisuhde vaan seksisuhde. Tosissani olen kun sanon tämän että naiset haluaa vain läheisyyttä.

Vierailija
11/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä todellisuudessa jotkut elävät?

Kyllä naisia voi kohdata ihan tosielämässä jos vaan viitsii lähteä liikkeelle. Eivät ne kotoa tule hakemaan.

Ihan kadulla, kaupassa, kahvilassa, kirjastossa, museossa, konsertissa, autohuollossa, virastossa, torilla, tapahtumissa olen kohdannut ihan eläviä, eri-ikäisiä naisia. Joidenkin kanssa vain lyhyesti jutellut, joidenkin kanssa pitempään. Monet ovat olleet ihan potentiaalisia kumppaneita, mutta koska olen hyvässä parisuhteessa, en ole ryhtynyt mihinkään iskuyrityksiin. Menkää ulos, avatkaa silmänne, kyllä naisia löytyy.

Vierailija
12/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta jos mies on tosissaan ja etsii elämänkumppania. Olen tavannut varmaan 30 naista 4 vuoden aikana ja naisia ei kiinnosta parisuhde vaan seksisuhde. Tosissani olen kun sanon tämän että naiset haluaa vain läheisyyttä.

Hmm. Minkä kautta tai miltä pohjalta olet nämä naiset tavannut? Minkä ikäisiä olette? 

Eli oletko taas 1 esinerkki, joka vahvistaa mielikuvaNi Tinderistä sekidumppanin hakuaplikaationa? 

Vierailija
13/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs ihan mukiinmenevän näköinen ja mukava muutenkin nainen (40 v.), joka ollut eron jälkeen viisi vuotta sinkkuna - en edes treffeillä käynyt. Itse en työni puolesta(kaan) halua nimeäni ja kuvaani deittipalveluihin + haluan uskoa siihen, että livenä tapaa sen jonkun, jos on tavatakseen; kemian huomaa livenä, ei kuvien ja esittelytekstin perusteella. Mutta on sen jonkun tapaaminen sitten hankalaa: Käyn töissä, vapaalla ulkoilemassa, salilla, uimassa, kahviloissa, puistoissa, kirjastossa, tietty kaupassa, reissuissa koti- ja ulkomailla - ja minä olen aina se, joka aloittaa keskustelun ympärilläni olevien miesten kanssa. Oma-aloitteisesti miehet ottavat minuun kontaktia vain humalassa…

ulkomailla saan kyllä huomiota, mutta haluaisin kumppanin, jonka kanssa olisi yhteinen (äidin)kieli (suomi tai ruotsi), koska keskusteleminen ja ajatusten avaaminen sekä huumori juuri niillä sanoilla, joita oikeasti haluan käyttää, on minulle tärkeää. Niukalla sanavarastolla ei pitkälle pötkitä ja keskustelut jäävät jollain tapaa pinnallisiksi.

Vierailija
14/14 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä eräs ihan mukiinmenevän näköinen ja mukava muutenkin nainen (40 v.), joka ollut eron jälkeen viisi vuotta sinkkuna - en edes treffeillä käynyt. Itse en työni puolesta(kaan) halua nimeäni ja kuvaani deittipalveluihin + haluan uskoa siihen, että livenä tapaa sen jonkun, jos on tavatakseen; kemian huomaa livenä, ei kuvien ja esittelytekstin perusteella. Mutta on sen jonkun tapaaminen sitten hankalaa: Käyn töissä, vapaalla ulkoilemassa, salilla, uimassa, kahviloissa, puistoissa, kirjastossa, tietty kaupassa, reissuissa koti- ja ulkomailla - ja minä olen aina se, joka aloittaa keskustelun ympärilläni olevien miesten kanssa. Oma-aloitteisesti miehet ottavat minuun kontaktia vain humalassa…

ulkomailla saan kyllä huomiota, mutta haluaisin kumppanin, jonka kanssa olisi yhteinen (äidin)kieli (suomi tai ruotsi), koska keskusteleminen ja ajatusten avaaminen sekä huumori juuri niillä sanoilla, joita oikeasti haluan käyttää, on minulle tärkeää. Niukalla sanavarastolla ei pitkälle pötkitä ja keskustelut jäävät jollain tapaa pinnallisiksi.

Eikö niistä miehistä sitten koskaan saa treffiseuraa tms?