Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nopeasti! Olen kaupassa ostamassa joululahjoja!

Vierailija
21.12.2015 |

Pitäisi saada lasipurkki kahvipapuja varten kaverille. Etsii siis sellaista purkkia, johon mahtuisi 450g kahvipapupussin sisältö kokonaan. Edessäni on 0,6 litran ja 1 litran purkit. Kumman ostan? Säilyttää papuja jääkaapissa, joten tuo 1-litrainen näyttää siihen vähän isolta, mutta mahtuuko 450g papuja tuohon 0,6 litran purkkiin?

Menisin muuten kysymään myyjältä, mutta niitä ei ole vapaana ja kassoille on 10 minuutin jono.. Odottelen täältä nopeampaa vastausta, kuten aina :D

ELI KUMMAN OSTAN?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa se papupussi ja sovita.

Vierailija
2/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1l

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että pienempään mahtuu. :)

Vierailija
4/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin isomman varmuuden vuoksi!

Vierailija
5/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se 0,6 se on tyyllikkäämpi 

Vierailija
6/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole töissä

Vierailija
7/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään pavuista. Onko se sellainen kauppa, johon voi palauttaa tuotteet? Osta molemmat, ja palauta se tarpeeton myöhemmin.

Vierailija
8/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota hyllystä papupurkki ja tunge se pienempään lasipurkkiin. jos mahtuu niin pienempi on ok. jos ei mahdu niin isompi.

Vierailija
9/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole töissä

Ootko sä muka itte???? Kuka sieltä töistä kirjottelis??? Me ollaan joulu/elämänlomilla jo!

Vierailija
10/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta molemmat. Kyllä niille varmaan käyttöä löytyy.

Vierailija
11/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin sen pienemmän ja laittaisin papuja sen verran kuin mahtuu.

Vierailija
12/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tällä osastolla ei nyt ole papuja ollenkaan, olen täällä pyyhe/astia/kodinkone-osastolla.. 

Seison jonossa molemmat purkit kädessä, kassalla on ryhmä venäläisiä valittamassa jostain Tax Free-sekaannuksesta. Kestää, kestää..

En osta molempia, koska en jaksa tulla tänne uudestaan palauttamaan. En asu lähellä. 

Voi olla, ettei kassallakaan tiedetä.

Yritin googlata samalla kahvipavun tilavuutta ja kuinka monta papua mahtuisi litraan, mutten löytänyt. Tuon pienemmän purkin kyljessä lukee 20oz/0,6l. Eikö oz ole paino-, eikä tilavuusmitta? Onhan sillä väliä, onko sisällä kahvipapuja, vettä vai höyheniä. 

Äh. En halua ostaa liian pientä, mutta tuo litrainen näyttää kyllä liian isolta ja epäkäytännölliseltä sinne jääkaappiin.

ap

Vierailija
13/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta papuja kaverille, vaan kaveri haluaisi säilyttää papuja jääkaapissa lasipurkissa. Nyt ostaa pavut pussissa ja kun pussi on avattu, laittaa koko pussin sellaisenaan muovipussiin. Ei ole löytänyt tarpeeksi isoa sulkijaa sille kahvipussille ja kun ne on kovaa materiaalia, niin ei saa edes kääräistyä kivasti rullallekaan. 

Tuohon ongelmaan siis etsin papupurkkia, johon sen koko pussillisen saa kerralla kaadettua, jotta sen pussin voi heittää menemään.

ap

Vierailija
14/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole töissä

Keskity sinäkin niihin röihisi siellä!!!

Vierailija
15/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sen litran ostaisin. Puolen kilon papupussi on aika lailla litran kokoinen.

Vierailija
16/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta papuja kaverille, vaan kaveri haluaisi säilyttää papuja jääkaapissa lasipurkissa. Nyt ostaa pavut pussissa ja kun pussi on avattu, laittaa koko pussin sellaisenaan muovipussiin. Ei ole löytänyt tarpeeksi isoa sulkijaa sille kahvipussille ja kun ne on kovaa materiaalia, niin ei saa edes kääräistyä kivasti rullallekaan. 

Tuohon ongelmaan siis etsin papupurkkia, johon sen koko pussillisen saa kerralla kaadettua, jotta sen pussin voi heittää menemään.

ap

Ymmärsin kyllä idean. Mutta monesti sama ongelma on ihan kaiken kanssa, jauhojen, sokerin jne. En mä itse ainakaan ole löytänyt kaikille täsmäkokoista purkkia. Itse teen niin että käytän ne pussinjämät ensin pois ja sitten purkista jonne olen laittanut niin paljon kuin mahtuu.

Vierailija
17/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

valopää

Vierailija
18/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksi se koko paketillinen pitää saada mahtumaan?

Vierailija
19/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, mitä hyötyä siitä purkista sitten on kun jos tää kaveri säilyttäis niitä loppuja sit siinä pussissa jääkaapissa. en ole AP niin en tiedä :)

Vierailija
20/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se ongelma mihinkään sitten poistu, jos koko pussillinen ei mahdu purkkiin. Ne pussinpohjat on sitten edelleen siinä kahvipussissa, joka on muovipussissa jääkaapissa sen uuden purkin vieressä..

Ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän