Tyttöystävä kävi päälle MITÄ TEHDÄ??
Ostin tyttöystävälleni kaupunkilomamatkan Barcelonaan joululahjaksi ja menin paljastamaan lahjan etukäteen kun hän tästä tenttasi ja näytti minulle ostamaansa lahjaa (rannekello). Hän alkoi raivota ettei tahdo mennä Barcelonaan, koska on käynyt siellä lapsena perheensä kanssa ja sanoi haluavansa mennä Miamiin jonne on aina unelmoinut pääsevänsä. Sanoin että olen maksanut jo matkan ja menemme sinne. Tyttöystäväni alkoi huutamaan (on tempperamenttinen nainen) ja repi taulun seinältä ja heitti sen minua päin. Menin ja otin hänet halaus otteeseen ja pyysin rauhoittamaan jolloin hän alkoi raapia naamaani ja sanoi vihaavansa minua. Mitä minä voin tehdä? Voiko matkaa vaihtaa? Voiko tyttöystäväni saada uudestaan tällaisen raivarin? On huutanut ennen, mutta ei koskaan heitellyt tavaroita tai käynyt fyysiseksi.
Kommentit (63)
Mä sanoisin "NO MITHÄÄÄ VITHYAA" Sit mukiloisin muijaa vähän ja heittelisin pitkin huonekaluja. Kaiken tekisin hihaton wife beater paita päällä.
No eiks noi kuulosta iha normaaleilta asioilta. En huomaa mitää erityistä tossa.