Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä kävi päälle MITÄ TEHDÄ??

Huolestunut
20.12.2015 |

Ostin tyttöystävälleni kaupunkilomamatkan Barcelonaan joululahjaksi ja menin paljastamaan lahjan etukäteen kun hän tästä tenttasi ja näytti minulle ostamaansa lahjaa (rannekello). Hän alkoi raivota ettei tahdo mennä Barcelonaan, koska on käynyt siellä lapsena perheensä kanssa ja sanoi haluavansa mennä Miamiin jonne on aina unelmoinut pääsevänsä. Sanoin että olen maksanut jo matkan ja menemme sinne. Tyttöystäväni alkoi huutamaan (on tempperamenttinen nainen) ja repi taulun seinältä ja heitti sen minua päin. Menin ja otin hänet halaus otteeseen ja pyysin rauhoittamaan jolloin hän alkoi raapia naamaani ja sanoi vihaavansa minua. Mitä minä voin tehdä? Voiko matkaa vaihtaa? Voiko tyttöystäväni saada uudestaan tällaisen raivarin? On huutanut ennen, mutta ei koskaan heitellyt tavaroita tai käynyt fyysiseksi.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän noita löytyy....veikkaan, että kyse aika nuoresta naisesta? Suora kysymys: onko sillä hormonaalinen ehkäisy? Vaihtakaa se äkkiä pois.

Mitä itse tilanteeseen tulee, niin tosi järkyttävää! Olisin itse ihan älyttömän otettu lahjasta, joka olisi matka (ihan minne vaan)! Puoliso onkin puhellut, että ostaa lahjaksi kylpylämatkat, mutta mä olen suorastaan kieltänyt, että ei mene rahaa niin valtavasti mun lahjomiseeni. Mutta, että ostit yllätyksenä matkan Barcelonaan ja toinen käy kimppuun, kun ei pääse Miamiin...kaikkea sitä kuuleekin. 

Miksi muuten olet noin kiittämättömän ihmisen kanssa?

Me emme ole käyttäneet ehkäisyä noin 7kk sillä tyttöystäväni haluaa lapsen kanssani mistä olen hyvin otettu. Meitä ei ole vielä siunattu lapsella lukuisista yrityksistä huolimatta.. Tyttöystäväni sanoi olevansa stressaantunut sen jälkeen kun pyysin häntä lopettamaan työt ravintola tarjoilijana, jotta hän voi keskittyä kokoaikaisesti maalausharrastukseensa. Hän on taitava maalaaja ja tykkään katsella häntä, silloin kun hän sen sallii. Hän on sanonut, että tarjoilija työ oli hyvä tapa purkaa paineita, koska siinä tapasi erillaisia ihmisiä, hän kuitenkin pitää kotona työskentelystä sen tuoman vapauden vuoksi mikä on ymmärrettävää.

No nyt paljastui provoksi. Alku oli ihan ok, sanoisin 3/5, mutta tämä käänne meni yli ja saa siten vain 1/5. Sori. Mutta hyviä joulun aikoja!

No eiks noi kuulosta iha normaaleilta asioilta. En huomaa mitää erityistä tossa.

Vierailija
62/63 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas akka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin "NO MITHÄÄÄ VITHYAA" Sit mukiloisin muijaa vähän ja heittelisin pitkin huonekaluja. Kaiken tekisin hihaton wife beater paita päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän