Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä kävi päälle MITÄ TEHDÄ??

Huolestunut
20.12.2015 |

Ostin tyttöystävälleni kaupunkilomamatkan Barcelonaan joululahjaksi ja menin paljastamaan lahjan etukäteen kun hän tästä tenttasi ja näytti minulle ostamaansa lahjaa (rannekello). Hän alkoi raivota ettei tahdo mennä Barcelonaan, koska on käynyt siellä lapsena perheensä kanssa ja sanoi haluavansa mennä Miamiin jonne on aina unelmoinut pääsevänsä. Sanoin että olen maksanut jo matkan ja menemme sinne. Tyttöystäväni alkoi huutamaan (on tempperamenttinen nainen) ja repi taulun seinältä ja heitti sen minua päin. Menin ja otin hänet halaus otteeseen ja pyysin rauhoittamaan jolloin hän alkoi raapia naamaani ja sanoi vihaavansa minua. Mitä minä voin tehdä? Voiko matkaa vaihtaa? Voiko tyttöystäväni saada uudestaan tällaisen raivarin? On huutanut ennen, mutta ei koskaan heitellyt tavaroita tai käynyt fyysiseksi.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole trolli, niin jätä se sika. Kuulostaa seinähullulta tapaukselta.

Vierailija
2/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen puoliso ei parane ilman terapiaa. Nyt hän näkee että olet melko ok asian kanssa ja jos jätät sen tuohon tulee tyttöystävä tekemään sen uudestaan jopa vielä pahemmin.

Vakavan keskustelun paikka.

Lahja oli ihana, olisin itse otettu mistä tahansa matkasta jos lahjaksi saisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lyödä takaisin. Ja tää ei ole vitsi. Ihan oikeasti jotkut naiset eivät  tajua sitä, mitä tekevät eivätkö edes pysähdy ajattelemaan asiaa kun käyvät miehen päälle. Eikä siinä auta yhtään se että mies yrittää poistua tilanteesta tai pidellä käsistä. Kun mies lyö takaisin niin on pakko pysähtyä ajattelemaan mitä tekee, ja tajuamaan että ei ole oikeutettu itse käyttäytymään miten tahansa. Enkä puhu nyt mistään nyrkillä päin seinää paiskaamisesta, mutta esim. napakka litsari naamaan. 

Vierailija
4/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkosen vaarallinen tyttis.

Vierailija
5/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on provo, eihän tuollaista voi ollakaan, että ilmaisesta lomamatkasta alkaa raivoamaan? No oli miten oli, niin heivaa helvettiin tuollainen hullu.

N32

Vierailija
6/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihellä peli poikki. Ihan hirveää käytöstä, ei voi laittaa minkään temperamentin piikkiin. Jos painat tuon villaisella niin sama meno tulee jatkumaan. Älä suostu tuohon.

Vierailija
7/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lyödä takaisin. Ja tää ei ole vitsi. Ihan oikeasti jotkut naiset eivät  tajua sitä, mitä tekevät eivätkö edes pysähdy ajattelemaan asiaa kun käyvät miehen päälle. Eikä siinä auta yhtään se että mies yrittää poistua tilanteesta tai pidellä käsistä. Kun mies lyö takaisin niin on pakko pysähtyä ajattelemaan mitä tekee, ja tajuamaan että ei ole oikeutettu itse käyttäytymään miten tahansa. Enkä puhu nyt mistään nyrkillä päin seinää paiskaamisesta, mutta esim. napakka litsari naamaan. 

Noin hysteerisimmät naiset vaan hullaantuu ja alkaa syyttelemään jätkää pahoinpitelystä, vaikka mies löisikin itsepuolustukseksi. Voit olla varma, että naista uskotaan enemmin.

Vierailija
8/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kaksinen provo, mutta kaipa tähänkin jotkut tarttuu.

Vierailija
9/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä on provo, eihän tuollaista voi ollakaan, että ilmaisesta lomamatkasta alkaa raivoamaan? No oli miten oli, niin heivaa helvettiin tuollainen hullu.

N32

Voi kuule.. Sä et ole tavannut veljeni vaimoa. Huh! Se on myös suuttunut matkasta seurusteluaikana, veljellä mustasilmä.. Se myös suuttuu pullonkerääjille, kun ovat karmeita pummeja eikä anna ihmisten juoda juomiaan rauhassa! Sai pahoinpitely tuomion siitä kerran, kun kävi pullonkerääjä muorin kimppuun. Veljensä tupareissa räjähti parille vieraalle, että paiskoi näitä biljardipalloilla ja kepillä hakkasi. Koska ei entuudestaan tuntenut näitä ja epäili niiden olevan kuokkavieraita. Veljensä uusi duunikavereita. Oikeuteen sekin juttu meni.. Hyvä niin.

Vierailija
10/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32

No ei ole provo. Meillä on käyty samanlainen riita aikaisemminkin, mutta oli vain verbaalinen eli huutamista. Olin ostanut hänelle synttärilahjaksi kultasormuksen, mutta olisi halunnut valkokultasormuksen. Jäi tuolloin ihan pelkkään huutamiseen ja käytiin vaihtamassa sormus mieleiseen.ap

11/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeän tämän provoksi. Tuhlaat vastaajien aikaa kehittelemällä olemattomia ongelmia. Älä viitsi jatkaa näitä.

Jos kuvailemasi tapahtuisi oikeasti niin palstalta ei kannattaisi neuvoa kysellä. Mikäli sellaisen jälkeen haluaisivat edelleen jatkaa yhdessä tulisi heidän käydä ammattiauttajan puheilla.

Vierailija
12/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nainen, voi ja varmaan tekeekin uudestaan jos tilaisuus tulee. Mutta muista itsekin jatkossa että kaikki ihmiset eivät reagoi hyvin mikäli heidät mennään riitatilanteessa ottamaan väkisin halausotteeseen, itse olen sellainen että jos tuollaiseen otteeseen otetaan kesken konfliktin niin iskee paniikki.

Vierailija
13/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden sun kanssa Barcelonaan! Olen kiltti enkä saa kilareita :)

Vierailija
14/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

No ei ole provo. Meillä on käyty samanlainen riita aikaisemminkin, mutta oli vain verbaalinen eli huutamista. Olin ostanut hänelle synttärilahjaksi kultasormuksen, mutta olisi halunnut valkokultasormuksen. Jäi tuolloin ihan pelkkään huutamiseen ja käytiin vaihtamassa sormus mieleiseen.ap

Jätä vaan mokoma kitisijä, itse en ainakaan tuollaista jaksaisi. M22

Vierailija
15/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ilman tyttöystävää sinne matkalle, ota joku kaveri mukaan.

Vierailija
16/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kaheleita. yksikin aikoinaan pillastui minulle ns. tyhjästä, ja haukkui pystyyn. Minä sitten naama kysymysmerkillä, että mitäs perkelettä? en lopettanut tinkaamista kunnes sain vastauksen, joa oli : oli nähnyt unta jossa minä olin ollut ollut tympeä.

psykojen kanssa ei nyrkit auta. se homma ei pääty hyvin. paras on se, kun lähdet itse jos ei touhu muutu. katso tää tilanne kuitenkin läpi. jos tajuaa tehneensä väärin, kaikki on ok. jos ei, ole helmikuuksi muualla.

-m35

Vierailija
17/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Joku raja sentään lassukan provoa huonoidellakin luulisi olevan. Koeta seuraavalla kerralla vähän kehittää kerrontaa uskottavammaksi.

Vierailija
18/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Joku raja sentään lassukan provoa huonoidellakin luulisi olevan. Koeta seuraavalla kerralla vähän kehittää kerrontaa uskottavammaksi.

Anteeksi?

Vierailija
19/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie se vok:iin niin saavat bagdadinpojat ja muut ählyt tyhjentää teepussinsa tuohon "suljetulta osastolta" karanneeseen neitoosi 😇 & allah kiittää

vok?

Vierailija
20/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

No niin, tulihan se lassukkaepäily sieltä taas. Onko se pakollinen joka ketjussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän