Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä kävi päälle MITÄ TEHDÄ??

Huolestunut
20.12.2015 |

Ostin tyttöystävälleni kaupunkilomamatkan Barcelonaan joululahjaksi ja menin paljastamaan lahjan etukäteen kun hän tästä tenttasi ja näytti minulle ostamaansa lahjaa (rannekello). Hän alkoi raivota ettei tahdo mennä Barcelonaan, koska on käynyt siellä lapsena perheensä kanssa ja sanoi haluavansa mennä Miamiin jonne on aina unelmoinut pääsevänsä. Sanoin että olen maksanut jo matkan ja menemme sinne. Tyttöystäväni alkoi huutamaan (on tempperamenttinen nainen) ja repi taulun seinältä ja heitti sen minua päin. Menin ja otin hänet halaus otteeseen ja pyysin rauhoittamaan jolloin hän alkoi raapia naamaani ja sanoi vihaavansa minua. Mitä minä voin tehdä? Voiko matkaa vaihtaa? Voiko tyttöystäväni saada uudestaan tällaisen raivarin? On huutanut ennen, mutta ei koskaan heitellyt tavaroita tai käynyt fyysiseksi.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä69 kirjoitti:

Tässä muutama linkki liittyen naisten harjoittamaan väkivaltaan parisuhteessa.

http://anna.fi/liikunta-ja-terveys/kotilaakari/hyva-mieli/naisen-vakiva…

http://www.kauneusjaterveys.fi/seksi-suhteet/suhteet/kun-nainen-on-vaki…

https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=84

http://www.hs.fi/elama/a1415164552409

Väkivaltaa parisuhteessa ei tule hyväksyä. Jos siihen ei reagoi heti niin sitä ilmaantuu jatkossa lisää, olipa lyöjänä mies tai nainen.

Kiitos linkeistä, luen ne.

Vierailija
42/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo. Toi viimeisin viestisi, nro 41, on kertakaikkisen epäuskottava. Ei kait nyt kukaan ala varata toista matkaa  kun reaktio ensimmäiseen oli käsiksi käyminen ??? Aivan karsea eukko, jos ei ole provo. Vaihtoon!!! Maailmassa on lukemattomia naisia, jotka olisivat onnesta soikeina jos puoliso ostaisi matkan BArcelonaan (minä mukaan lukien). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos takaisin lyömistä harkitsee, niin kannattaa mieluiten antaa naiselle ns. perinteinen selkäsauna. Siinä on se etu, että nainen ei taatusti kehtaa mennä esittelemään viiruista takapuoltaan virkavallalle ja toisaalta on kiva katsoa, kun jokusen kymmenen lyönnin jälkeen nainen vakuuttaa ikuista kiltteyttään kirvelyn lisääntyessä sietämättömäksi takapuolella. :)

44/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten väkivaltaisuus on Suomessa aikamoinen tabu, kuten tässäkin ketjussa huomataan. Kääntäkääpä tilanne toisinpäin: mies hermostui naiselle, repi taulun seinältä ja heitti naista päin. Tuollainen toiminta ei ole tippaakaan hyväksyttävämpää, vaikka nainen tekisi sen miehelle. Ap:lle neuvo: lähde suhteesta heti! Nainen on jo aiemmin kohtuuttomasti suuttunut ostamastasi lahjasta (sormus) ja nyt tää matka. Kerro hänelle rehellisesti, ettet halua olla väkivaltaisessa suhteessa. Älä missään tapauksessa lähde vaihtelemaan matkaa. Lopeta suhde!!

Miten tästä ketjusta ilmenee että naisen väkivaltaisuus on tabu? Kaikkihan ,siis ihan jokainen on kehottanut ap : tä lähtemään tms. Sorrut nyt itse siihen että oletat naisten puolustavan naista, vaikka yhdessäkään mielipiteessä näin eu ei ole.

Nämä samat lassukathan vastaavissa ketjuissa joissa esim nainen on vuosien ajan joutunut väkivallan kohteeksi, tulevat julistamaan että nainen on ansainnut hakkaamisen koska ärsytti miestä tms.

Itsepuolustus on aina sallittua, oli kohteena mies tai nainen.

Itsepuolustustilanteessa nainen on vahvoilla, mies taas nimetty syylliseksi jo etukäteen. Miehen pitää valmistautua todistamaan syyttömyytensä. Miehen kannalta on hyvin vaikeaa jälkeenpäin osoittaa, että jäljet ranteissa johtuvat raivottaren kiinnipitelystä eikä miehen itsensä harrastamasta pakottamisesta. Jos mies ei itsepuolustustilannetta voi mitenkään välttää hyökkääjän ollessa nainen niin se soitto 112 tilanteen ollessa päällä kannattaa ehdottomasti. 

Jos tilanne toistuu eikä väkivaltainen osapuoli suostu terapiaan niin parisuhteesta pitää lähteä niin pian kuin mahdollista. 

Vierailija
45/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas eukko on aina paras jättää. Toivottavasti löydät kunnon naisen Barcelonan reissullesi.

Vierailija
46/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä varaisi matkoja Miamiin tuollaisen jälkeen. Peruisin entisenkin matkan. Kyllä puolisoiden välillä pitää kunnioitusta ja arvostusta olla. Ja lahjoista osoittaa kiitollisuutta. Sinua käytetään hyväksi.

Vierailija
47/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko naiselta pataan?

Vierailija
48/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletko Jossu-possu Tukiaisen kanssa?? Muuten ei ole normaalia käytöstä, akka pihalle ja kiireesti!!

49/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitko naiselta pataan?

Tuon tapauksen jälkeen hätäkeskuspäivystäjiä uudelleenkoulutettiin suhtautumisesta naisten väkivaltaisuuteen.

http://yle.fi/uutiset/hatakeskuspaivystaja_perheenisalle_otat_sa_naisel…

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288334856938.html

Espoolaismies oli paennut lastensa kanssa turvakotiin väkivaltaista puolisoa. Seuraavana päivänä hän meni hakemaan kotoaan lapsille vaatteita.

Puoliso oli siellä yhä. Kun nainen löi, huitoi ja kävi päälle, mies soitti 112:een yhteensä neljä puhelua, joihin vastasi kolme eri päivystäjää. Heistä kaksi käyttäytyi asiallisesti, mutta kolmas ei.

Näin puhelu eteni:

Häke: Hätäkeskus

Mies: K tässä hei. Tilanne jatkuu täällä& (Naisääni toistaa taustalla puhelun alussa: "Tilanne ei jatku") Hän käy kokoajan mun kimppuun, enkä mä pysty tekemään tätä, voitko lähettää partiota?

Häke: Otat sä naiselta pataan niinkö?

Mies: Onks tää hätänumero?

Häke: On, voitko vastata mun ihan asialliseen kysymykseen?

Mies: No, ei kyllä ollut oikein asiallinen kysymys toi

Häke: Eikö? No saanko kysyä tämmösen ihan fysikaalisen: kuinka iso olet, kontra, kuinka iso tämä nainen on?

Mies: Toivon, että tää nauhoitus saadaan sitten jotenkin

Häke: Voitko vastata kysymykseen, jos haluat ett puhelu jatkuu?

Mies: Kysyt kuinka painava nainen on ja kuinka painava hän on

Häke: Juuri näin minä kysyin. Älä arvioi sitä, että mikä se tarkoitus on

Mies: Mä olen kuuskyt ja hän on kuuskyt

Häke: No niin, silloinhan se on tasapeli

Mies: Anteeks mitä?

Häke: Niin et, sehän on tasapeli sillon

Mies: Siis, mihin mä soitin?

Häke: Et sä tiedä edes mihin sä soitat?

Mies: Kyllä 112

Häke: Miks sä kysyt sitä koko ajan?

Mies: Mä kysyn, koska noi sun kommentit on aika uskomattomia. Mä olen tullut turvakodista hakemaan tänne lasteni vaatteita ja vaimo käy päälle koko ajan, mä en pysty tekemään sitä

Häke: Justiinsa. Onks sulla ketään kaveria ketä vois turvata?

Mies: Ei ole, mä olen selvittänyt sen jo aikaisemmin ja mä olen niinku yrittänyt soittaa teille vaikka kuinka monta kertaa. Hän mottaa mua ja lyö mua, saako simmoista tehdä, täh, vastaisitko asialliseen kysymykseen, saako vaimo lyödä?

Häke: Kyllähän sä varmaan sen kysymättäkin tiedät, että jos suomen lakia yhtään tuntee et ei saa.

Päivystäjä myönsi selityksessään, että hän olisi voinut olla asiallisempi ja ystävällisempi. Hän kuitenkin selitti, ettei hänen laajaan tuttavapiiriinsä kuulu "yhtään sellaista miestä, jota puoliso pystyisi ilman apuvälineitä pahoinpitelemään".

Hänen mielestään kysymys soittajan ja tämän puolison painosta oli asiallinen ja perusteltu.

Apulaisoikeusmies Pajuoja oli eri mieltä. Hänen mukaansa päivystäjän kommentit ilmensivät vähättelevää suhtautumista naisten miehiin kohdistamaan väkivaltaan.

Vierailija
50/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten väkivaltaisuus on Suomessa aikamoinen tabu, kuten tässäkin ketjussa huomataan. Kääntäkääpä tilanne toisinpäin: mies hermostui naiselle, repi taulun seinältä ja heitti naista päin. Tuollainen toiminta ei ole tippaakaan hyväksyttävämpää, vaikka nainen tekisi sen miehelle. Ap:lle neuvo: lähde suhteesta heti! Nainen on jo aiemmin kohtuuttomasti suuttunut ostamastasi lahjasta (sormus) ja nyt tää matka. Kerro hänelle rehellisesti, ettet halua olla väkivaltaisessa suhteessa. Älä missään tapauksessa lähde vaihtelemaan matkaa. Lopeta suhde!!

Miten tästä ketjusta ilmenee että naisen väkivaltaisuus on tabu? Kaikkihan ,siis ihan jokainen on kehottanut ap : tä lähtemään tms. Sorrut nyt itse siihen että oletat naisten puolustavan naista, vaikka yhdessäkään mielipiteessä näin eu ei ole.

En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta kyllä naisen tekemä perheväkivalta on edelleen tabu, sillä vain harvat miehet kertovat vammojen synnystä tai tekevät siitä rikosilmoitukset ja suurin osa miehistä kärsivät nahoissaan

Niin kuin tässäkin mies yrittää sopeutua naisen pillin mukaan ja kuvittelee sillä ratkaisevan asian, vaikka hän antaa sillä vain hyväksynnän ja ehkä seuraavalla kerralla hän voi antaa jopa oman henkensä, kun nainen ei ymmärrä tekojen seurauksia. Entä sitten kun kohteena on puolustuskyvytön lapsi.

Parasta mitä ap.voi tehdä, on että lääkäri tutkii hänen vammansa ja tekee rikosilmoituksen, jolloin nainen ehkä ymmärtää hakeutua terapiaan.

Vierailija
51/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lyödä takaisin. Ja tää ei ole vitsi. Ihan oikeasti jotkut naiset eivät  tajua sitä, mitä tekevät eivätkö edes pysähdy ajattelemaan asiaa kun käyvät miehen päälle. Eikä siinä auta yhtään se että mies yrittää poistua tilanteesta tai pidellä käsistä. Kun mies lyö takaisin niin on pakko pysähtyä ajattelemaan mitä tekee, ja tajuamaan että ei ole oikeutettu itse käyttäytymään miten tahansa. Enkä puhu nyt mistään nyrkillä päin seinää paiskaamisesta, mutta esim. napakka litsari naamaan. 

Tuolla periaatteella kun mies pahoinpitelee naista, nainen saa hakea haulikon ja ampua miehen saman tien. Kun ei se muuten kuitenkaan tajua.

Aivan sekopäinen ajattelutapa tällä kirjoittajalla. Tuosta tilanteesta kuuluu poistua, ei jäädä kouluttamaan hakkaamalla ihmisten tavoille.

Vierailija
52/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkä.

Vierailija
53/63 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä on provo, eihän tuollaista voi ollakaan, että ilmaisesta lomamatkasta alkaa raivoamaan? No oli miten oli, niin heivaa helvettiin tuollainen hullu.

N32

Totta kai on provo. Näitä on täällä tasaisin väliajoin. Tarkoituksena on oikeuttaa naisten hakkaaminen. Tuolla joku jo onkin huutelemassa, miten miehen kuuluu hakata nainen joka raivoaa, sillä tilanteesta lähteminen ei auta mitään. Myös nalkuttamisesta saa hakata, koska se on henkistä väkivaltaa ja miljardi kertaa pahempaa kuin murtuneet luut. Nämä mielipiteet halutaan saada esille näillä provoaloitukseilla.

Vierailija
54/63 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on palannut kotiin ja meillä olit pitkä keskustelu, jonka päätteeksi molemmat itkimme. Tämä riita on lähentänyt meitä ja tyttöystäväni mielestä ei ole tarpeellista mennä terapiaan ja tavallaan olen hänen kanssaan samaa mieltä, meillä oli hyvin hedelmällinen keskustelu siitä mikä on oikein ja väärin. Hänen sanoi, ettei pitänyt halausotteesta johon hänet otin, kun hän heitti taulun. Lupasin hänelle, etten tee niin enään koskaan sillä se laukausee hänessä ''taistele tai pakene'' tilan. Tyttöystäväni on hyvin iloinen, että menemme Miamiin johon hän on aina toivonut pääsevänsä hän sanoi, että voi minun mieliksi lähteä myös Barcelonaan. Otin vapaata töistä ja tein tyttöystävälleni herkku aamupalan, makailemme koko päivän sängyssä yhdessä keskustellen ja sovitellen :,) Kiitos kaikille teille jotka tarjositte apua.

T: Huolestunut, mutta huojentunut

Vierailija
55/63 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän noita löytyy....veikkaan, että kyse aika nuoresta naisesta? Suora kysymys: onko sillä hormonaalinen ehkäisy? Vaihtakaa se äkkiä pois.

Mitä itse tilanteeseen tulee, niin tosi järkyttävää! Olisin itse ihan älyttömän otettu lahjasta, joka olisi matka (ihan minne vaan)! Puoliso onkin puhellut, että ostaa lahjaksi kylpylämatkat, mutta mä olen suorastaan kieltänyt, että ei mene rahaa niin valtavasti mun lahjomiseeni. Mutta, että ostit yllätyksenä matkan Barcelonaan ja toinen käy kimppuun, kun ei pääse Miamiin...kaikkea sitä kuuleekin. 

Miksi muuten olet noin kiittämättömän ihmisen kanssa?

Vierailija
56/63 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nytkö menet sen kanssa Miamiin ja se lähtee säälistä sun kanssa Barcelonaan...? En lukenut koko ketjua, mutta huh huh mikä pirullinen ämmä! Pakko olla provo.

Vierailija
57/63 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vähän kalliimmat liput jatkossa  joissa on vaihto-oikeus- Voi vaihtaa kohdetta tai naista.

Vierailija
58/63 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän noita löytyy....veikkaan, että kyse aika nuoresta naisesta? Suora kysymys: onko sillä hormonaalinen ehkäisy? Vaihtakaa se äkkiä pois.

Mitä itse tilanteeseen tulee, niin tosi järkyttävää! Olisin itse ihan älyttömän otettu lahjasta, joka olisi matka (ihan minne vaan)! Puoliso onkin puhellut, että ostaa lahjaksi kylpylämatkat, mutta mä olen suorastaan kieltänyt, että ei mene rahaa niin valtavasti mun lahjomiseeni. Mutta, että ostit yllätyksenä matkan Barcelonaan ja toinen käy kimppuun, kun ei pääse Miamiin...kaikkea sitä kuuleekin. 

Me emme ole käyttäneet ehkäisyä noin 7kk sillä tyttöystäväni haluaa lapsen kanssani mistä olen hyvin otettu. Meitä ei ole vielä siunattu lapsella lukuisista yrityksistä huolimatta.. Tyttöystäväni sanoi olevansa stressaantunut sen jälkeen kun pyysin häntä lopettamaan työt ravintola tarjoilijana, jotta hän voi keskittyä kokoaikaisesti maalausharrastukseensa. Hän on taitava maalaaja ja tykkään katsella häntä, silloin kun hän sen sallii. Hän on sanonut, että tarjoilija työ oli hyvä tapa purkaa paineita, koska siinä tapasi erillaisia ihmisiä, hän kuitenkin pitää kotona työskentelystä sen tuoman vapauden vuoksi mikä on ymmärrettävää.

Vierailija
59/63 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huhhuh

Vierailija
60/63 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me emme ole käyttäneet ehkäisyä noin 7kk sillä tyttöystäväni haluaa lapsen kanssani mistä olen hyvin otettu. Meitä ei ole vielä siunattu lapsella lukuisista yrityksistä huolimatta.. Tyttöystäväni sanoi olevansa stressaantunut sen jälkeen kun pyysin häntä lopettamaan työt ravintola tarjoilijana, jotta hän voi keskittyä kokoaikaisesti maalausharrastukseensa. Hän on taitava maalaaja ja tykkään katsella häntä, silloin kun hän sen sallii. Hän on sanonut, että tarjoilija työ oli hyvä tapa purkaa paineita, koska siinä tapasi erillaisia ihmisiä, hän kuitenkin pitää kotona työskentelystä sen tuoman vapauden vuoksi mikä on ymmärrettävää.

No nyt paljastui provoksi. Alku oli ihan ok, sanoisin 3/5, mutta tämä käänne meni yli ja saa siten vain 1/5. Sori. Mutta hyviä joulun aikoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan