Saatteko miehen perheeltä lahjoja?
Vai jäättekö nyhjöttämään yhden lahjan tai ei ollenkaan lahjoja-kanssa nurkkaan?
Tiedän, että miehen siskot (samanikäisiä kuin minä) tulevat aukomaan useita lahjoja. Katsonko minä sivusta? Saako tuntua pahalta?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
No niinoä, mulla on omia ystäviä ja yksi sisar, oon aina kärsinyt jotenkin siitä, ettei mulla oo siskoja. Kai luulin, että he haluaa olla mulle läheisiä, kun heidän äiti sanoo, että olen yksi hänen tyttäristään. Siskot ovat päällepäin ystävällisiä ja kommentoivat useib juttujani somessa.
Mutta kun olen heidän keskellään, minä kai odotan liikaa.
Päätin, etten enää mene heidän kesämökilleen kun he ovat siellä tms. Irrottaudun kaikesta sosiaalisesta, mikä ei ole pakollista. Laitan ykköseksi omat ystäväni ja sukulaiset. Siskot muutenkin saattavat kutsua toisiaan kylään, eivät minua ja miestä. Vaikka veljestään tykkäävät kovasti, niin parempi ymmärtää viesti.
Tavallaan tää ketju vapautti minut! Minunkaan ei todellakaan tartte stressata heistä, he ovat ns. Pakko joka on tullut miehen kautta elämääni. Keskityn omaan ja miehen elämään ja haen sosiaalisuuden omista piireistä!
Tuo lahja juttu oli vain trikkeri, jonka kautta onnistuin hahmottaa että mistä oikeasti on kyse.
Huh, miten lapsellinen ajattelumaailma kolmekymppisellä naisella. Tottakai siskoilla on keskenään läheiset välit ja he käyvät toistensa luona kylässä. Ei siinä mitään "viestiä" sinulle ole, jos sinua ja miesystävääsi ei kutsuta yhtä aikaa kylään.
Mun mielestä on outoa, että jos ostatte yhdessä lahjat miehesi kanssa, ette saa yhteislahjoja takaisin.