Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko miehen perheeltä lahjoja?

eiosaasanoajoo
19.12.2015 |

Vai jäättekö nyhjöttämään yhden lahjan tai ei ollenkaan lahjoja-kanssa nurkkaan?

Tiedän, että miehen siskot (samanikäisiä kuin minä) tulevat aukomaan useita lahjoja. Katsonko minä sivusta? Saako tuntua pahalta?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan lahjoja miehen perheeltä, on kiva kun ottavat niin hyvin huomioon ja ihan tuntee kuuluvansa perheeseen.

Vierailija
2/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, joskus enemmän kuin mies... mutta en toki missään nimessä ottaisi nokkiini jos en yhtäkään lahjaa saisi, tai jos vain miehen sisko saisi, ymmärrän kyllä että vanhemmat lahjovat omia lapsiaan. :) Ollaan sanottu että ei tarvita mitään, mutta kaikki tykkäävät lahjoja antaa ja minä annan heille. 

Meillä miehen suku tätejä ja mummeja myöten on aina lahjonut myös minua ja oma perheeni aina muistanut miestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme vietä joulua yhdessä (nuoria, avopuolisoni), mutta kyllä molempien vanhemmat muistavat meitä ristiin paketilla.

Vierailija
4/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa miehen perheeltä lahjoja. Mieheni tai lapsemmekaan eivät saa. Tästä huolimatta olen itse aina muistanut heitä. Toivoin joskus, että lapset saisivat lahjoja heiltä. Nykyään toivon, että olisivat joskus kiinnostuneita edes lapsenlastensa kuulumisista. Asumme kaukana toisistamme ja tapaamme yleensä noin kaksi kertaa vuodessa. He eivät edes soita koskaan kuulumisia. Olkaa onnellisia te, kenellä perhesiteissä riittää lämpöä ja välittämistä. Se on suurin lahja!

Vierailija
5/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Sekä mieheni äiti että isä (eronneet) ostavat meille kaikille, eli miehelleni, minulle, sekä kolmelle lapsellemme, oikein kivat omat lahjat. Lisäksi ehkä jotain yhteistä. Lapset saa useampiakin yleensä kultakin.

Myös miehen veljet ostavat lahjat kaikille, tosin minulle ja miehelle mahdollisesti yhden yhteisen lahjan. Vastavuoroisesti me samoin heille.

Mun puolelta sit taas, ei niinkään. Eli mun vanhemmat on ostaneet lapsille kyllä mutta meille aikuisille ei lahjoja tule ainakaan heiltä. Mun sisaruksilta tulee lapsille lahjat myös, aikusille ei välttämättä, ehkä jotain pientä jos on sattunut sopivaa vastaan. Mun miehelle ei oo kukaan mun perheen puolelta koskaan ostanut mitää lahjaa, meille joskus jotain yhteistä pientä vaan. Ei olla sellasta lahjaporukkaa kuin miehen perhe. :) Mullakin on ollut vähän harjoittelemista näiden lahjajuttujen kanssa, mutta onneks oon tässä viiden vuoden aikana vähän jo päässyt jyvälle, miten tärkeää lahjahommat on miehen perheessä aikusillekin. :)

Vierailija
6/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa naispuolinen "tulokas" perheeseen, jossa on kaksi voimakasta naista, siis miehen siskoa ja on kieltämättä vähän sellainen olo monesti tuossa perheessä, että minä olen ilmaa. Ja että he ovat kiinnostuneita toisistaaan ja puhuvat mielellään lapsuuden asioista joista minä en ymmärrä mitään. Nyt tiedän, että he ovat toisilleen puuhamassa lahjoja. Minua siis jo valmiiksi ahdistaa mennä "ilmaksi" tuonne. Ärsyttää: itsekin tykkään jutella ja olla sosiaalinen, mutta koen, että minua ei jostain syystä ihan hyväksytä tasapuoliseksi jäseneksi, vaan nämä siskot ovat bestikset keskenään.Ollaan samanikäisiä.

Vierailija
7/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, mutta mieluummin olisin ilman. Eräänäkin vuonna sain hautakynttilän....

Vierailija
8/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme vietä joulua siellä, mutta saan kyllä. Ehkä kerran tosin olen saanut jotain sellaista, joka on tullut oikeasti käyttöönkin... 

Vierailija
9/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan vaikka joulua ei vietettäisiinkään samassa paikassa ja aina ostan myös heille lahjat :) miehen perheeseen kuuluu vanhemmat ja kaksi siskoa.

Vierailija
10/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan, mutta mieluummin olisin ilman. Eräänäkin vuonna sain hautakynttilän....

Apua. :D Vieppä ensi kerralla kimppu valkoisia ruusuja. 

Vierailija
11/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan miehen lapsilta. Hänen vanhempansa ovat jo kuolleet ja sisarukset asuvat kaukana, joten heidän kanssaan ei vietetä joulua.

Vierailija
12/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun miehen perhe on sellainen, että toisilleen ostavat kyllä useita lahjoja (neljä sisarusta) ja vanhemmat lahjovat, mutta minulle ostetaan yksi lahja. Eikö se tunnu epäreilulta? Saako se tuntua pahalta? Jos itse kuitenkin osallistuu muiden lahjoihin?

Vierailija
13/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun miehen perhe on sellainen, että toisilleen ostavat kyllä useita lahjoja (neljä sisarusta) ja vanhemmat lahjovat, mutta minulle ostetaan yksi lahja. Eikö se tunnu epäreilulta? Saako se tuntua pahalta? Jos itse kuitenkin osallistuu muiden lahjoihin?

Miksi siis osallistut, kun tiedät lopputuleman olevan tuo? Kukkaro kiinni ja sano miehellesi, että hoitaa itse perheensä lahjat ja sinä ostat heille yhden muistamisen.

Vierailija
14/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Olisihan tuo sun kuvailema tilanne todella outo ja mä tulisin siitä myös todella surulliseksi. Ihme ettei miehesi tajua ostaa sulle monta lahjaa. Miten jotkut voivat olla noin tunteettomia?!

Ethän sä osta heille lahjoja, jotka eivät osta sulle? Jos ostat, niin et enää!

Vierailija
15/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä, vanhemmat antavat omille lapsilleen enemmän lahjoja (yleensä) kuin tyttöystäville, onko se outoa sinusta? Saathan kuitenkin yhden lahjan, mistä sä nyt tunnet pahaa oloa, ettet saa tarpeeksi lahjoja? Minkä ikäinen oot, kauanko olet ollut miehesi kanssa yhdessä?

Vierailija
16/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ja hyvin arvokkaitakin. Omasta puolestani ei tarvitsisi edes lahjoa minua, lapsille riittäisi. Vaikka toki lahjat ilahduttavatkin!

Vierailija
17/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä, vanhemmat antavat omille lapsilleen enemmän lahjoja (yleensä) kuin tyttöystäville, onko se outoa sinusta? Saathan kuitenkin yhden lahjan, mistä sä nyt tunnet pahaa oloa, ettet saa tarpeeksi lahjoja? Minkä ikäinen oot, kauanko olet ollut miehesi kanssa yhdessä?

Ja miksi ap:n miehen perheellä olisi velvollisuus muistaa ap:ta lahjavuorella? Ajatus tuntuu hassulta, vaikka ap:n omat vanhemmat eivät olisi kuviossa. Mutta tosiaan, ei ap:llakaan ole velvollisuutta osallistua miehensä perheen kaikkiin lahjoihin. -13

Vierailija
18/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole velvollisuutta ei, mutta olen sellainen, joka tykkää ostaa ja saada lahjoja. Meillä kotona on yleensä kaikille annettu lahjoja, myös entiselle miehelle, mutta tämä perhe on näköjään ihan omaa kaliiberiaan. Olemme kaikki n.30 v, eli emme mitään pieniä, mutta nämä perheen lapset tuntuvat kovasti haluavan että heille ostetaan lahjoja, mutta kuitenkaan en minä kehtaa silleen pyytää, että pliis huomioikaa minuakin! Siitä tiedän, että saan yhden lahjan, koska mies kertoi. Mies antaa siis yhden lahjan mulle tuon lisäksi, mutta jotenkin tuntuu typerältä. 

Ja olen itse sellainen, että tykkään huomioida kaikkia, niin jotenkin se tuntuu vaan niin ITSEKKÄÄLTÄ, ettei sitten huomioida minua. Enkä ole mikään riitaisa tms, olen kaikkien kanssa hyvissä väleissä, mutta voiko se vaikuttaa, että olen sellainen kiltti ja en ole mikään päällepäsmäri, olen vähän ylipainoinen ja ns."vaaraton" tyyppi, mutta en ole sitten myöskään kovin huomattava tai kiinnostava kenties?

Vierailija
19/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, taidankin tehdä sillä tavoin, että kun nämä sisarusparvet ovat koolla, aukaisen sen yhden lahjan ja menen suoraan lukemaan kirjaa, jääköön aukomaan keskenään ja kiittelemään keskenään toisiaan.

INHOAN ulkopuolisuuden tunnetta!

Seurustelin pari vuotta sitten miehen kanssa, jonka äiti oli superihana. Perheessä oli kaksi poikaa ja olimme sitten ihania "miniöitä", joita tasapuolisesti muistettiin kumpaakin. Aivan uskomattoman tervetullut olo oli joka kerta kun meni sinne ja huomioitiin muutenkin, oltiin kiinnostuneita minun elämästä, naurettiin yhdessä, oli mahtavaa aikaa. Mutta, sitten meillä ei ihan synkannut sen miehen kanssa.. 

Nyt miehen kanssa synkkaa, mutta tuo miehen perhe on outo.

Vierailija
20/62 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, taidankin tehdä sillä tavoin, että kun nämä sisarusparvet ovat koolla, aukaisen sen yhden lahjan ja menen suoraan lukemaan kirjaa, jääköön aukomaan keskenään ja kiittelemään keskenään toisiaan.

INHOAN ulkopuolisuuden tunnetta!

Seurustelin pari vuotta sitten miehen kanssa, jonka äiti oli superihana. Perheessä oli kaksi poikaa ja olimme sitten ihania "miniöitä", joita tasapuolisesti muistettiin kumpaakin. Aivan uskomattoman tervetullut olo oli joka kerta kun meni sinne ja huomioitiin muutenkin, oltiin kiinnostuneita minun elämästä, naurettiin yhdessä, oli mahtavaa aikaa. Mutta, sitten meillä ei ihan synkannut sen miehen kanssa.. 

Nyt miehen kanssa synkkaa, mutta tuo miehen perhe on outo.

Eikö miehesi osta sinulle lahjoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä