Onko sinulla perinteinen suomalainen möllöttäjämies?
Mies, joka ei puhu eikä pussaa. Ei kerro rakastavansa, koska sanoihan hän sen kerran, eikä tilanne ole muuttunut. Hänen ajatuksensa romanttisesta lahjasta on tuulilasinpyyhkijä.
Kommentit (16)
Joo, oon just tommonen. Elämä on mallillaan ja pysyykin siinä, kun ei turhia vouhoteta.
Ei.
Ei hän ole yltiöromanttinen ruusujen rahtaaja, mutta tiukoissa tilanteissa on näyttänyt mitä tosirakkaus on ja se on pohjimmiltaan paljon romanttisempaa kuin mikään muu.
No ei oo, eikä tuu. Miksi kukaan haluaisi elää ankeuttajan kanssa.
Mies on nauravainen, puhelias ja suhtautuu elämään positiivisesti. Pussaa kyllä, mutta hyvin harvoin oma-aloitteisesti. Minulla oli pari viikkoa sitten synttärit, hän haki konditoriasta leivokset. Ihan tyytyväinen olen.
Ei ole, vaan mies *tumma ja tulinen*- mies etelänmailta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oon just tommonen. Elämä on mallillaan ja pysyykin siinä, kun ei turhia vouhoteta.
lisänä pitkät kalsarit ja nopee pano
Tuulilasinpyyhkijä...Ai kauhee😂😂😂😂🙈🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Tuo on parempi kuin pölyhuiska 🙄
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden teko että huolehtii ajoturvallisuudesta , ei ne suuret puheet vaan pienet teot . Ja silloin kun puhuu puhuu totta eikä ole sanahelinää .
Minäpäs olen saanut lahjaksi mapin, nitojan ja rei'ittäjän 😅
Tiedän miehen joka ajaa autolla pienen lenkin että vaimon ei tarvitse mennä kylmään autoon töihin lähtiessään , siinä on melkoinen huomaavaisuuden osoitus .
Ei kyllä ole. Aika kaukana siitä.
Pussaa ja sanoo rakastavansa. Tykkää ilahduttaa minua ja tehdä pieniä arjen tekoja. Paras kaverini ja ihminen jonka kanssa on ollut helppo suunnitella tulevaisuutta ja pyrkiä kohti yhteisiä unelmia.
Kaikki puolin juuri minulle sopiva mies. Joku muu voi sitten tykätä vaikka siitä jörrikästäkin eikä se ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden teko että huolehtii ajoturvallisuudesta , ei ne suuret puheet vaan pienet teot . Ja silloin kun puhuu puhuu totta eikä ole sanahelinää .
Totta puhumalla voi myös loukata toista koska ei jokaista toista koskevaa ajatusta aina kannata toiselle sanoa.
Kyllä tuo pussaa ja puhuukin välillä. En kaipaa mitään lahjoja, välillä mies tuo kaupasta mullekkin jotain herkkua ja energiajuomaa. Semmosia arjen pieniä yllätyksiä.