Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä minun (mies) vaatetuksesta SALILLA?

Vierailija
18.12.2015 |

Elikkäs olen 21-vuotias mies ja käyn sellaisella pienellä kuntosalilla. Mitä ajattelisit minun vaatteista, jos näkisit minut salilla? Normaali lyhyt t-paita sekä juoksutrikoot (joiden alla valkoiset stringit). Olen pitkä ja normaalipainoinen (suht paksut reidet ja pyöreä takamus). Pukeudun noin koska trikoilla on hyvä treenata ja stringit eivät jätä niin isoja rajoja.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkäs olen 21-vuotias mies ja käyn sellaisella pienellä kuntosalilla. Mitä ajattelisit minun vaatteista, jos näkisit minut salilla? Normaali lyhyt t-paita sekä juoksutrikoot (joiden alla valkoiset stringit). Olen pitkä ja normaalipainoinen (suht paksut reidet ja pyöreä takamus). Pukeudun noin koska trikoilla on hyvä treenata ja stringit eivät jätä niin isoja rajoja.

Huomiohuorahomo

Vierailija
82/87 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaatetus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
84/87 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokisi ollenkaa hankalaksi runkata sinut nähdessäni. Nyt jo elin sykkii omissa trikoissa. Jos kehtaat, niin pistä kuvia tulemaan. timok84@gmail.com voinmlaittaa paluupostissa omia tulemaan kun kerrot minkälaiset kuvat kiinnostaa.

Vierailija
85/87 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi 84 :(( - Ap

Vierailija
86/87 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyväpeppuiselle nuorukaisille sopii stringit jos karvat ajeltuna.

Vierailija
87/87 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin salilla jollain miehellä kys.vaatetuksen ja minä innostuin saman tien :)