Mitä mieltä minun (mies) vaatetuksesta SALILLA?
Elikkäs olen 21-vuotias mies ja käyn sellaisella pienellä kuntosalilla. Mitä ajattelisit minun vaatteista, jos näkisit minut salilla? Normaali lyhyt t-paita sekä juoksutrikoot (joiden alla valkoiset stringit). Olen pitkä ja normaalipainoinen (suht paksut reidet ja pyöreä takamus). Pukeudun noin koska trikoilla on hyvä treenata ja stringit eivät jätä niin isoja rajoja.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Elikkäs olen 21-vuotias mies ja käyn sellaisella pienellä kuntosalilla. Mitä ajattelisit minun vaatteista, jos näkisit minut salilla? Normaali lyhyt t-paita sekä juoksutrikoot (joiden alla valkoiset stringit). Olen pitkä ja normaalipainoinen (suht paksut reidet ja pyöreä takamus). Pukeudun noin koska trikoilla on hyvä treenata ja stringit eivät jätä niin isoja rajoja.
ensimmäinen ajatus liittyisi kaappiin ja kuinka sieltä saa tulla poiskin nykyaikana. suoraan seuraava ajatus jatkaisi sarjan laskemista. ihan niinkuin tolla on mitään merkitystä salilla. siinä vaiheessa se menee häiritseväksi jos vedät stringit, korkkarit ja rintsikat päällä niinkuin muutama äärilaidan fitnesstapaus. onneksi kuitenkin HYYVIN harvoin.
-m35
Ei sitä kukaan tiedäkkään, vain sen että ei näy rajoja. Joten ei ole bokserit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä sukkahousumiehiä näkyy välillä. Yhdenkään en ole vielä nähnyt treenavaan lujaa.
Ne treenaa sillai miehekkäällä latinotavalla.
Vierailija kirjoitti:
Stringit, jotta ei näe rajoja? Miksi laittaa alushousut, jos et halua, että näkyy rajoja?
Tuo on aika monilla naisilla selitys stringien käytölle. Miksi se miehellä on niin outoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringit, jotta ei näe rajoja? Miksi laittaa alushousut, jos et halua, että näkyy rajoja?
Tuo on aika monilla naisilla selitys stringien käytölle. Miksi se miehellä on niin outoa?
Sitä minäkin mietin. - Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Monet naiset sanovat noin ja miehelle moinen käytös olisi outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä sukkahousumiehiä näkyy välillä. Yhdenkään en ole vielä nähnyt treenavaan lujaa.
Ne treenaa sillai miehekkäällä latinotavalla.
Heh, liekkö crossfit ihmisiä :D
-m35
Miten säilytät kassisi siinä narussa ja onko vehkeesi tosi pieni?
Hyvin istuvat jalkaani. Normaalikokoiset vehkeet. Ap
Minun ex pomo käytti tuollaista saliasua kun treenattiin samalla salilla vuosia sitten. Kieltämättä erottui joukosta ja oli todella vaikeaa vaihtaa hänen kanssaan yhtään sanaa...toinen mieskollega kysyi että onkohan ostanut trikoonsa naisten puolelta...Tietty jos asu omasta mielestä paras treenaamiseen eikä välitä toisten katseista niin sitten se on hyvä...
Naisilla on samanlainen vaatetus. Se on hyvä mutta miehet eivät kehtaa.
onks sun frettien nimet mave, penkki ja kyykky?
Olipa muuten tänään aika kamala näky, kun pumpissa edessäni jumppaili vanhempi mieshenkilö pyöräilyhousuissa. Miehellä ei ilmeisesti ollut alushousuja lainkaan, sillä vitjapallit heiluivat näkyviin jalkovälistä joka kerta miehen kyykätessä :/
Kyllä ne huomaa ne stringit jos katsoo. Olen nimittäin nähnyt monilla naisilla.
Hyvää joulua stringien käyttäjille! :)
Siis mistä me muut tiedetään, että sulla on stringit? Pidätkö niitä trikoiden päällä tjn?