Mitä mieltä minun (mies) vaatetuksesta SALILLA?
Elikkäs olen 21-vuotias mies ja käyn sellaisella pienellä kuntosalilla. Mitä ajattelisit minun vaatteista, jos näkisit minut salilla? Normaali lyhyt t-paita sekä juoksutrikoot (joiden alla valkoiset stringit). Olen pitkä ja normaalipainoinen (suht paksut reidet ja pyöreä takamus). Pukeudun noin koska trikoilla on hyvä treenata ja stringit eivät jätä niin isoja rajoja.
Kommentit (87)
Miten musta tuntuu että perverssinä kiihotut stringeissä treenaamisesta. Olenko oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu että perverssinä kiihotut stringeissä treenaamisesta. Olenko oikeassa?
Et ole oikeassa. Vaan ne ovat hyvät tiukkojen trikoiden kanssa kun ei näy alushousujen rajoja. Muuten käytän boksereita collareiden ja farkkujen kanssa. - Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole oikeassa. Vaan ne ovat hyvät tiukkojen trikoiden kanssa kun ei näy alushousujen rajoja. Muuten käytän boksereita collareiden ja farkkujen kanssa. - Ap
Ei heteromiestä kiinnosta näkyykö alushousujen rajat vai ei. Mutta hei, ei homoudessa mitään pahaa ole. Tai ehkä sä olet vain metroseksuaali.
Stringit, jotta ei näe rajoja? Miksi laittaa alushousut, jos et halua, että näkyy rajoja?
Vierailija kirjoitti:
no mun mielestä siinä ei oo mitään erikoista..
Ei kai homoudessa nykypäivänä mitään erikoista olekaan.
Olen täysin hetero. Jos ei olisi alushousuja ollenkaan, niin silloinhan vehje roikkuisi lahkeessa ällöttävästi. -Ap
Kyllähän näitä sukkahousumiehiä näkyy välillä. Yhdenkään en ole vielä nähnyt treenavaan lujaa.
Kumpi tässä tekee homomaisen minusta se että on trikoot jalassa vai että niiden alla on stringit? - Ap
Mitä väliä vaikka bokserien rajat näkyis? Olen nainen ja käytän trikoita treenatessa ja stringit on viimeinen asia mitä laittaisin jalkaani kun treenaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä vaikka bokserien rajat näkyis? Olen nainen ja käytän trikoita treenatessa ja stringit on viimeinen asia mitä laittaisin jalkaani kun treenaan.
Kiitos vastauksesta. Olen luullut että on parempi jos ei näy. Mutta jos teidän mielestä on parempaa käyttää boksereita, niin pitää kai alkaa käyttämään. Mutta trikoiden käyttö ei siis ole homoa jos alla on bokserit? - Ap :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Olen luullut että on parempi jos ei näy. Mutta jos teidän mielestä on parempaa käyttää boksereita, niin pitää kai alkaa käyttämään. Mutta trikoiden käyttö ei siis ole homoa jos alla on bokserit? - Ap :)
Treenates ei oo väliä kunhan on vaatteet päällä. Stringit miehellä on kaiken lisäksi turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenates ei oo väliä kunhan on vaatteet päällä. Stringit miehellä on kaiken lisäksi turn off.
Voin käyttää collareitakin treenatessa, mutta ostin juoksukäyttöön trikoot. niin kokeilin niitä salilla niin olivat tosi käytännölliset. En tiiä sitten että katsooko kukaan ja huomaako niitä stringejä edes niiden alta. Mutta mutta. Mää ainakin pidän jos nainen käyttää stringejä, niin olen ajatellut että on myös toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
No ollaanpa täällä suppea katseisia. :D
Jep, semmosta porukkaa liikkeellä. Mikä sinun mielipide on? Ja oletko m vai n.
Kyllähän sitä näkyä ihailis :)