Mitä mieltä minun (mies) vaatetuksesta SALILLA?
Elikkäs olen 21-vuotias mies ja käyn sellaisella pienellä kuntosalilla. Mitä ajattelisit minun vaatteista, jos näkisit minut salilla? Normaali lyhyt t-paita sekä juoksutrikoot (joiden alla valkoiset stringit). Olen pitkä ja normaalipainoinen (suht paksut reidet ja pyöreä takamus). Pukeudun noin koska trikoilla on hyvä treenata ja stringit eivät jätä niin isoja rajoja.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Stringit. Miehellä. :D.
Älä laita muita housuja, vain stringit.
Tykkään käyttää niitä, onko siinä jotain outoa? -Ap
Sitä mieltä, että tarvitset omistusliitteen. Ja kuka v*ttu jaksaa treenatessaan miettiä vaatteita?
Mää seuraisin sivusilmällä ;) oisha se ihana nähä nuori mies tiukoissa vetimissä :)
Vierailija kirjoitti:
En ajattelisi mitään.
Eli mielestäsi se olisi ihan ok?
No jo ihan rehellisiä ollaan, niin ajattelisin, että olet homo, koska käytät stringejä. Eihän siinä tietysti mitään pahaa ole.
Ensimmäisellä salillani oli sellainen nostaessaan neitimäisesti ähkivä homo(?) ja edellisellä salilla oli transu, joten enpä ajattelisi varmaan juurikaan ihmeitä.
Elikkäs ajattelisin, että outo tyyppi, mies stringeissä. Elikkäs hiukan naismainen. Pysyisin kaukana. Elikkäs on ihan normaalia, että trikoista näkyy alushousujen rajoja vähän. Elikkäs mieluummin rajat kuin perseposket vapaana.
Miks just valkoset? En kyl ajattelis oikein mitään. Keskityn salilla vain omaan treeniin.
Eli trikoiden käyttö on ihan ok mutta stringien ei? Valkoiset siksi kun olen ostanut sen väriset ja käytän niitä vain urheillessa. - Ap
Vierailija kirjoitti:
No onneksi elikkäs edes lyheni. Muuten keskity edelleen itseesi.
Onko sinulla jotain vastaan sanasta elikkäs? Vittu mikä eevertti.
Tulisin hieromaan kivikovaa anusnuijaani pyllynposkiasi vasten sopivassa tilanteessa. Huohottaisin riettaasti ja tunkisin kieleni korvaasi ja nipistäisin nännejäsi. Sen jälkeen voisimme siirtyä naimaan saunaan tai halutessasi suihkuun, vaahdottaisin sinut ja.....
Terveisin vanhempi rietas homomies, Kalervo 66v 140kg/165cm
Ajattelisin, että jaa.