Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoiset: rintaliivienne koko

Vierailija
18.12.2015 |

Sinä ylipainoinen nainen: minkä kokoisia rintaliivejä käytät? (ympärysmitta ja kuppikoko) Entä mitä kokoa käytät yleensä vaatteissa yläosissa?

Olen jotenkin hämilläni omasta rintaliivien ympärysmitasta. Jouduin ostamaan 90B kokoiset rintaliivit, koska suht pitkään käyttämäni 85 ympärys tuntui liian tiukalta. No, mittasin kenties ensimmäistä kertaa mittanauhalla ympärykseni ja se oli n. 98 cm!!! Voi hemmetti. Luku on älytön. Tämän johdosta siirryin kokoon 90.

Rupesin googlettamaan tuon ympärysmitan omaavia ja halusin tietää, mitä ympärysmittaa rintaliiveissään käyttävät esimerkiksi pluusabloggarit. No, Plusmimmi kertoi jossain vanhassa postauksessa käyttävänsä ympärysmitaltaan kokoa 85 ja Pipsa taas 90-95 (joskus enemmän). Siis mitä ihmettä??

Jos vertaan itseäni esimerkiksi Plusmimmiin, olen todella paljon pienempi kuin hän, vaikka ylipainoa minullakin on reippaasti. No, Pipsasta puhumattakaan - emme todellakaan ole saman kokoisia.

Toki tiedän, että vartalot ovat eri mallisia. Siksi teenkin nyt galluppia! Kaunis kiitos vastauksistanne. :)

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

85K-L 163/88

Ympärysmitta itse mitattuna reippaasti yli 90 rintojen alta, mutta sen ympärysmitan liivit eivät pysy päällä.. Päältä mitattuna 125cm. 

Yläosista s-l riippuen mallista ja materiaalista, s menee reilun kokoisista malleista ja mieluiten käytän joustavia paitoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla