Mikä maku konvehtirasioissa on pahin?
Kommentit (62)
Marsipaani, viinakarkit ja marjaa tai hedelmää sisältävät.
Marsipaani ja erittäin tumma suklaa viinan makuisena
Pandan juhlapöydän konvehdit on samaa paska massaa kaikki
Liköörit ja marmeladit sekä kaikki appelsiinitäytteiset. Nappaan sieltä rasiasta ainoastaan kaikki toffee-, pähkinä-, crisp- sekä nougatsuklaat. En ole erikoisten makujen ystävä.
Pandan Juhlapöydän konvehdeissa zabaglione.
Ostin fazerin rasian ja hyi saatana mitä kakkaa ne on nykyään. Mitä suklaalle on tapahtunut? Minusta vielä viime vuonna osa suklaista oli ihan hyvänmakuisia.
Vierailija kirjoitti:
Ostin fazerin rasian ja hyi saatana mitä kakkaa ne on nykyään. Mitä suklaalle on tapahtunut? Minusta vielä viime vuonna osa suklaista oli ihan hyvänmakuisia.
Tämä on hyvä pointti, varsinkin uusista, markkinoille tulleista rasioista ja konvehtimauista. Ikinä ei tiedä mitä moskaa niissä loppujen lopuksi on. Siksi itse ostankin vain ja ainoastaan Fazerin sinisen ja geishan levyjä, ainakin tietää mitä saa, ettei tule pettymyksiä ja ikäviä yllätyksiä.
Marabou Aladdin keltainen rasia sisältää hyvän makuisia namuja ja eikä jää laatikkoon pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Marabou Aladdin keltainen rasia sisältää hyvän makuisia namuja ja eikä jää laatikkoon pyörimään.
Tämän ostan meille aina jouluksi. En muista välitä. Tuo rasia ja pari torttua niin joulu on jo onnistunut. :)
Makuja niin monia... minä rakastan juuri kirsikkaa ja ananasta. Ällöttää ne nougat ja muut kermaiset, ylirasvaiset makeat.
Oli pakko käydä ostamassa sekä Pandan että Fazerin konvehtirasiat. Tuo monen inhoama zabaglione taitaa olla punssilla maustettu. Söin just ensimmäisen kerroksen ja pahin tosiaan tais olla toi edellä mainittu. Toisaalta myös minttu on nykyään liian imelää.
zabaglione
Miten suklaa voi ollakin niin pahaa.
Pandan suklaat on yleisesti ällöjä. Jää kitalakeen kiinni. Maraboulla noblesse on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä pointti, varsinkin uusista, markkinoille tulleista rasioista ja konvehtimauista. Ikinä ei tiedä mitä moskaa niissä loppujen lopuksi on. Siksi itse ostankin vain ja ainoastaan Fazerin sinisen ja geishan levyjä, ainakin tietää mitä saa, ettei tule pettymyksiä ja ikäviä yllätyksiä.
Alapeukutin, vaikka muuten olen samaa mieltä, mutta Geisha on yksi pahimmin pilatuista suklaista ikinä. Ennen se oli ihanaa, nyt hirveää.
Omat konvehti-inhokkini ovat marsipaani, kookos, rommi. Maraboulla on kaksi hyvää rasiaa, Paradis ja erityisesti Symphony, jossa ei juurikaan ole noita kamaluuksia, vaan monta tosi hyvää.
Viinasuklaat