Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se yleistä tai normaalia, että pienestäkin erimielisyydestä tai huonon mielentilan johdosta miettii parisuhteen päättämistä?

Vierailija
04.08.2026 |

Tilanteessa jossa ei olla naimisissa eikä ole lapsia. Toki ajatus myös yleensä menee ohi mielentilan kohentuessa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa pershärö tai pakko-oireinen häiriö voi oireilla noin.

Vierailija
2/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole normaalia jos ei kestä erimielisyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaslia. Ei ainakaan kyseessä ole rakkaus. Muu hyöty takana esim ettei ole yksin. 

Vierailija
4/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ajattelen, mutta sitten se tosiaan menee aina ohi.

Vierailija
5/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, mistä on erimielisyyttä. Esimerkiksi minä laitoin sellaisen miehen ovesta ulos, joka väitti, ettei miehen tarvitse muistaa lastensa syntymäpäivää. Itse kun ei muistanut tyttärensä syntymäpäivää, ja oli ihan ihmeissään kun äitinsä (ei siis ex) laittoi viestin että synttärit ovat tänään ja hän on hankkinut lahjan.

Vierailija
6/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä, mistä on erimielisyyttä. Esimerkiksi minä laitoin sellaisen miehen ovesta ulos, joka väitti, ettei miehen tarvitse muistaa lastensa syntymäpäivää. Itse kun ei muistanut tyttärensä syntymäpäivää, ja oli ihan ihmeissään kun äitinsä (ei siis ex) laittoi viestin että synttärit ovat tänään ja hän on hankkinut lahjan.

Ja tästähän olikin kyse? 

Vierailija
7/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos suhde on hyvin ohuella pohjalla niin tuo on normaalia. Vakavassa suhteessa ei. 

Vierailija
8/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaankaan asu yhdessä? 

Vierailija
9/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tällainen pieni erimielisyys? 

Vierailija
10/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suhteen alussa toimi noin, oli eksältään oppinut. Onneksi kasvoi siitä ulos, sanoin hänelle että en ala suhteeseen jossa tuolla tavalla uhkaillaan. Jos erota oikeasti haluaa niin sitten istutaan pöytään ja asiasta jutellaan niin kuin aikuiset ihmiset. 

Vierailija
11/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleistä. Nyt on joko huono sietokyky pienille vaikeuksilla tai pahoja ongelmia, mitä kuvittelee pieniksi.

Vierailija
12/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta kovin motivoituneelta tuohon suhteeseen, jos ei jaksa tehdä sen vertaa töitä, että keskustelisi erimielisyydet selviksi. Vakava ja pitkä parisuhde vaatii yleensä työtäkin. Ehkä hän haluaa vain kevyen ja helpon suhteen? 

Vierailija
13/13 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai huolet keskustellaan läpi eikä kumppanille kerrota eroajatuksista. Ei kaikkia ppälkähdyksiä muutenkaan kannata sanoa ääneen. Ajatuksia tulee ja menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi