Lihoin takaisin vaikka käytän Ozempicia koko ajan
Olen diabetikko joka on käyttänyt Ozembicia 2v. Ekan vuoden aiakna laihdui n18 kg ja toisen vuoden aikana lihoin 20 kg vaikka käytän sokereihi edellen Ozembicia. Eli se vei nälkää ekan vuodenja toisen vuoden aikana ei vaikutusta. Meitä on muitakin diabeetikkoja. Ystäväni laihtui 34 kg lihoi puolessa vuodessa takaisin (hän lopetti Ozyn käytön, ei diabetesta). Edelleen sokeriarvoni ovat hyvät mutta läskit tuli takaisin.
Nyt Ozya on massakäytetty noin vuosi. Ihmiset ovat juuri laihtuneet mutta lihovat takaisin vuoden päästä. Eli se siitä pysyvyydestä. Syömismuutos on tehtävä pysyvästi.
Kommentit (29)
Syöt liian usein, liikaa määrällisesti ja aivan liikaa hiilihydraatteja.
Niin miksi teit tämän aloituksen? Kertoaksesi että hauki on kala?
Tuon takia en edes harkinnut tuota valmistetta kun lihoaa kuitenkin takaisin. Kävin leikkauksessa ja syömistottumukset muuttuivat pysyvästi.
Mä en edes laihtunut sillä kuin pari kiloa. Niin suuret oli odotukset, että tämä nyt oikeasti auttaa sairaalloiseen ylipainooni. Vaan ei.
Harhaluulo,että voi mässäillä poskettomasti ja lääke kyllä hoitaa laihduttamisen654. Minkä ravinnon jätät kuluttamatta,sen lihot. Yksinkertaista.
Jos puolessa vuodessa lihoo 34 kiloa, niin pitää mättää herkkuja naamaan kaksin käsin, ranteet teipattuna. 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia en edes harkinnut tuota valmistetta kun lihoaa kuitenkin takaisin. Kävin leikkauksessa ja syömistottumukset muuttuivat pysyvästi.
Ihan bullshittiä. Tuolla logiikalla ei kannata laihduttaa ikinä kun lihoaa takaisin. No totta munassa jos jatkaa mässytystä sen jälkeen. Eikö ihmisillä ole järjen hiventä?
Mulle yks suuttui kun sanoin että jättää sen suklaan mussuttamisen! Kai sitä lihoo.
Ap jatkaa. Tiedän että oli typerä kun lihoin takaisin Ozempicista huolimatta. Tänä vuonna oli surua kuolemia jne joten annoin mennä vaan. Onneksi sokerit pysyivät alhaalla, ja yritän ryhdistäytyä painon suhteen.
Haluan että kaikki Ozempicilla laihtuvat tekevät päätöksen pysyä laihoina. Maksatte lääkkeestä 1500e vuodessa. Itse maksan vain murto osan sairaana.
Ozy on lääketehtaan kultakaivos. Ihmiset ei tajuu että sen vaikutus loppuu vuodessa.
Totta ap. Laihduin 45 kg nyt tullut 22 kg takaisin. en syö Ozya
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan bullshittiä. Tuolla logiikalla ei kannata laihduttaa ikinä kun lihoaa takaisin. No totta munassa jos jatkaa mässytystä sen jälkeen. Eikö ihmisillä ole järjen hiventä?
Niin, tämän takia kävin lihavuusleikkauksessa koska aina laihdutettuani ennen lihoin takaisin. Nyt leikkauksen myötä annoskoot pieniä ja makeanhimo jäi leikkauspöydälle, niin pysyyhän sitä normaalipainoisena.
itse olen laihduttanut 20 kg ilman mitään, sitten 19 kg Ozylla. Syön vielä Ozya tai Rebelsusta sokerien takia (maksan Ozysta 25 e kk, muut 143e kk). Painoa on palannut 8 kg.
Olen 67 v en pääse enää leikaukseen
Miten app maksaa Ozysta vain vähän, maksan itse 142 e kk
Vierailija kirjoitti:
Totta ap. Laihduin 45 kg nyt tullut 22 kg takaisin. en syö Ozya
Sitä EI syödä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 67 v en pääse enää leikaukseen
Miksi et hakeutunut aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle yks suuttui kun sanoin että jättää sen suklaan mussuttamisen! Kai sitä lihoo.
Useiden tutkimusten mukaan suklaata syövät vat terveempiä kuin ne jotka eivät syö ollenkaan suklaata.
Ai siis levytolkulla viikossa, neljässä ties kuinka monta. Älä viitsi.
Lopettakaa se älytön karkkien mässytys niin laihtuu
Syömismuutos on tehtävä pysyvästi.
Oliko tämä yllätys?