Vaikeaa tämä uuden miehen kanssa seurustelu kun on lapsi.
Kun olen miesystäväni kanssa, toivon vaan ettei tuota lasta olisi. Olemme olleet yhdessä puoli vuotta ja tuntuu, ettei vieläkään helpota. Lapsi ei halua jakaa minua kenenkään kanssa. Käyttäytyy vieläkin erittäin huonosti ja yrittää pilata parisuhteeni. Haluan olla miesystäväni kanssa vain kahdestaan. Tuntuu niin ylimääräiseltä tuo lapsi.
Kommentit (65)
Jospa sun miesystäväs on paska ja lapses vaistoaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi 12v, raskaus ei suunniteltu, mutta ajattelin nuorena ja tyhmänä että lapsen pitäminen hyvä ratkaisu. En pidä taukoa seurustelusta ja miesystävä huomioi lasta paljon ja on ollut helvetin mukava ja kärsivällinen. Olisin halunnut lapsen muuttavan isälleen, mutta eivät halua! Ap
Sääliksi käy lapsiparka. Äiti koettaa tuupata isälleen pois uuden miehen tieltä ja isä ei myöskään halua. :(
En usko, että sinäkään haluaisit jos tietäisit millainen on. Ei sitä vaan halua kukaan, elämä voi olla julmaa. Mutta jotkut on vaan sellaisia, ettei heitä kukaan kestä. Siihen voisi omalla käytöksellään kyllä vaikuttaa paljon. Ap
Hei helvetti, nyt pikaisesti otat itse yhteyttä lastensuojeluu !!! Mitä tuossa vielä tulee tapahtumaan... Onko lapsi koskaan saanut rakkauttakaan :( surullista. Ihan rehellisesti teet lapsestasi lasun ja sanot nämä samat asiat ääneen, lapsesi pääsee parempaan perheeseen! Olen nyt hyvin huolissani tuosta lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna lapsi isälleen tai adoptoitavaksi..johan helpotti.
Juuri näin. Ei uusi mies tuollaisia taakkoja halua itselleen, joista ei ole mitenkään vastuullinen.
Ei tietenkään halua. Mutta minut haluaa, ja valmis sitten ottamaan koko paketin. Ap
Jos ei parempaa saa.
Ei saa, kun ei ole olemassa tämän parempaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi 12v, raskaus ei suunniteltu, mutta ajattelin nuorena ja tyhmänä että lapsen pitäminen hyvä ratkaisu. En pidä taukoa seurustelusta ja miesystävä huomioi lasta paljon ja on ollut helvetin mukava ja kärsivällinen. Olisin halunnut lapsen muuttavan isälleen, mutta eivät halua! Ap
Kauheaa luettavaa. Sääliksi käy lapsi jota kukaan ei halua, ei äiti eikä isä. On se vaan niin väärin että tuollaiset ihmiset saavat lapsia. On paljon lapsettomia ja sitten luen tälläistä. Tosi surullista. Itselläni on pieni poika joka on todellakin tärkein ihminen elämässäni. On oma mieskin rakas mutta ainahan se lapsi on ykkönen.
Ajattelutapa jota en voi käsittää, enkä tule koskaan käsittämäänkään.
Parempi vain pysyä erossa tuollaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ei uusi mies tuollaisia taakkoja halua itselleen, joista ei ole mitenkään vastuullinen.
Ei tietenkään halua. Mutta minut haluaa, ja valmis sitten ottamaan koko paketin. Ap
Jos ei parempaa saa.
Lapseton nainen voittaa 10-1.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paska, lapsi on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai miehen vika, että nainen on itse lutkaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei parempaa saa.
Niin SINUN mielestä. Voi vitun pälli! Ap
Muistathan ettet lisäänny uuden miesystävän kanssa, saatat olla sen lapsen kanssa samassa tilanteessa joskus.
Mä en kyllä käsitä että naisella on miehen tarve niin kova että oma lapsi on taakka. Kaikki ei aina ole helppoa ja miksi pitäisikään. Mua on aina järkyttäny nämä jutut kuinka helposti lapsi sysätään syrjään uuden suhteen tieltä, varsinaista minäminä meininkiä. Sitten ihmetellään miksi lapset/ nuoriso voi huonosti. Kasva aikuiseksi vastuuntuntoiseksi äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hei helvetti, nyt pikaisesti otat itse yhteyttä lastensuojeluu !!! Mitä tuossa vielä tulee tapahtumaan... Onko lapsi koskaan saanut rakkauttakaan :( surullista. Ihan rehellisesti teet lapsestasi lasun ja sanot nämä samat asiat ääneen, lapsesi pääsee parempaan perheeseen! Olen nyt hyvin huolissani tuosta lapsesta.
Kyllä tässä on jo ulkopuolista apua saatu. Vielä vaan ei toivottua tulosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa luettavaa. Sääliksi käy lapsi jota kukaan ei halua, ei äiti eikä isä. On se vaan niin väärin että tuollaiset ihmiset saavat lapsia. On paljon lapsettomia ja sitten luen tälläistä. Tosi surullista. Itselläni on pieni poika joka on todellakin tärkein ihminen elämässäni. On oma mieskin rakas mutta ainahan se lapsi on ykkönen.
Ai se että lapsi on tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei parempaa saa.
Ja myös sen miehen mielestä. Jos vaihtoehtoja ei ole, niin tyytyy jämiin.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan ettet lisäänny uuden miesystävän kanssa, saatat olla sen lapsen kanssa samassa tilanteessa joskus.
Mä en kyllä käsitä että naisella on miehen tarve niin kova että oma lapsi on taakka. Kaikki ei aina ole helppoa ja miksi pitäisikään. Mua on aina järkyttäny nämä jutut kuinka helposti lapsi sysätään syrjään uuden suhteen tieltä, varsinaista minäminä meininkiä. Sitten ihmetellään miksi lapset/ nuoriso voi huonosti. Kasva aikuiseksi vastuuntuntoiseksi äidiksi.
Yhteinen lapsi ei olisi samanlainen, ihan eri asia ja olen raskaana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se että lapsi on tärkeä?
Ei se, vaan tuollainen ajatusmalli uhrata oma elämänsä lapselle. Miehenä en sellaista naista katselisi jonka elämä pyörii vain lapsen ympärillä. Lapsi ei ole mikään naisen jatke, kuten monilla naisilla tuntuu olevan. Lapsi on vapaa kuin taivaan lintu ja joku päivä lentää pois pesästä. Lapset ovat vain lainassa, eivätkä mitään omistettavia esineitä.
Nyt haet itsellesi ja lapsellesi apua! Kohta alkaa lapsella murrosikä ja sitten auttaminen on vielä vaikeampaa. Lapsi on luonasi enää hetken kun on jo noin iso. Hän varmasti vaistoaa hankalat tunteet ja reagoi niihin tuolla käytöksellään. Nyt katsotaan sun aikuisuus ja vanhemmuustaidot ja se pystytkö hetkeksi siirtämään omat tarpeesi sivuun. Ehdottomasti yhteys esim. Perheneuvolaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei parempaa saa.
Ja myös sen miehen mielestä. Jos vaihtoehtoja ei ole, niin tyytyy jämiin.
Olisi voinut kyllä ottaa sen lapsettoman. Niitä oli kyllä tarjolla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä käsitä että naisella on miehen tarve niin kova että oma lapsi on taakka. Kaikki ei aina ole helppoa ja miksi pitäisikään. Mua on aina järkyttäny nämä jutut kuinka helposti lapsi sysätään syrjään uuden suhteen tieltä, varsinaista minäminä meininkiä. Sitten ihmetellään miksi lapset/ nuoriso voi huonosti. Kasva aikuiseksi vastuuntuntoiseksi äidiksi.Yhteinen lapsi ei olisi samanlainen, ihan eri asia ja olen raskaana. Ap
Et ole tosissasi.. ?
Rauhassa. Tämä on sama iänikuinen provoilija joka aina jänkkää vastaan ja lisävärittää tarinaa. Porvoosta näitä löytyy
Jos ei parempaa saa.