Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeaa tämä uuden miehen kanssa seurustelu kun on lapsi.

Vierailija
13.12.2015 |

Kun olen miesystäväni kanssa, toivon vaan ettei tuota lasta olisi. Olemme olleet yhdessä puoli vuotta ja tuntuu, ettei vieläkään helpota. Lapsi ei halua jakaa minua kenenkään kanssa. Käyttäytyy vieläkin erittäin huonosti ja yrittää pilata parisuhteeni. Haluan olla miesystäväni kanssa vain kahdestaan. Tuntuu niin ylimääräiseltä tuo lapsi.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt haet itsellesi ja lapsellesi apua! Kohta alkaa lapsella murrosikä ja sitten auttaminen on vielä vaikeampaa. Lapsi on luonasi enää hetken kun on jo noin iso. Hän varmasti vaistoaa hankalat tunteet ja reagoi niihin tuolla käytöksellään. Nyt katsotaan sun aikuisuus ja vanhemmuustaidot ja se pystytkö hetkeksi siirtämään omat tarpeesi sivuun. Ehdottomasti yhteys esim. Perheneuvolaan!

Voisihan tässä yrittää olla vielä ymmärtäväisempi. Vaikeaa se on. Ap

Vierailija
42/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistathan ettet lisäänny uuden miesystävän kanssa, saatat olla sen lapsen kanssa samassa tilanteessa joskus.

Mä en kyllä käsitä että naisella on miehen tarve niin kova että oma lapsi on taakka. Kaikki ei aina ole helppoa ja miksi pitäisikään. Mua on aina järkyttäny nämä jutut kuinka helposti lapsi sysätään syrjään uuden suhteen tieltä, varsinaista minäminä meininkiä. Sitten ihmetellään miksi lapset/ nuoriso voi huonosti. Kasva aikuiseksi vastuuntuntoiseksi äidiksi.

Yhteinen lapsi ei olisi samanlainen, ihan eri asia ja olen raskaana. Ap

Et ole tosissasi.. ?

Harvoin tälläistä tapahtuu kun kyseessä yhteinen lapsi. Ja tämä raskaus oli suunniteltu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ap hoitoon...oikeesti ei terve ihminen tee omalle lapselle noin. Ja vielä raskaana...hei ihan oikeesti et oo tosissas et teet lisää lapsia kun et esikoisestakaan osaa huolehtia.

Vierailija
44/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oksettava ihminen!!!!!

Vierailija
45/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut kertoa tästä raskaudesta, mikä on ihan alussa, kun tiedän miten siihen reagoidaan. Mutta kerta kysyttiin. On niin eri asia saada lapsi miehen kanssa ketä rakastaa. Ap

Vierailija
46/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala millaista tekstiä. Itse olen sinkkuäiti, lapseni on 1v8kk enkä ole vielä löytänyt aikaa tai kiinnostusta seurustelulle - ehkä, kun lapsi on isompi, mutta toivon todella ettei niin käy kuin ap:lle. Lapseni on nyt ykkösenä ja näin haluan asian aina olevankin.

Vierailija
47/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu sä oot :D

Vierailija
48/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee ap hoitoon...oikeesti ei terve ihminen tee omalle lapselle noin. Ja vielä raskaana...hei ihan oikeesti et oo tosissas et teet lisää lapsia kun et esikoisestakaan osaa huolehtia.

Elämä ei ole mustavalkoista. Huolehtinut minkä pystynyt. Joillekin vaan ei mikään riitä. Ap

Vierailija
49/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna lapsi isälleen tai adoptoitavaksi..johan  helpotti.

Juuri näin. Ei uusi mies tuollaisia taakkoja halua itselleen, joista ei ole mitenkään vastuullinen.

Ei tietenkään halua. Mutta minut haluaa, ja valmis sitten ottamaan koko paketin. Ap

Jos ei parempaa saa.

Ei saa, kun ei ole olemassa tämän parempaa. Ap

Lapseton nainen voittaa 10-1.

Niin SINUN mielestä. Voi vitun pälli! Ap

Ja myös sen miehen mielestä. Jos vaihtoehtoja ei ole, niin tyytyy jämiin.

Olisi voinut kyllä ottaa sen lapsettoman. Niitä oli kyllä tarjolla. Ap

Höpön löpön. Niitä ei saanut, niin tyytyi sinuun.

Vierailija
50/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kamala millaista tekstiä. Itse olen sinkkuäiti, lapseni on 1v8kk enkä ole vielä löytänyt aikaa tai kiinnostusta seurustelulle - ehkä, kun lapsi on isompi, mutta toivon todella ettei niin käy kuin ap:lle. Lapseni on nyt ykkösenä ja näin haluan asian aina olevankin.

Näin se vähän mullakin oli. En mä siihen ketään miestä edes kaivannut. Odotas kun lapsi isompi. Elämä muuttuu ja ajatukset ja niin pois päin. Ap

Vierailija
51/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuäiti on mahdoton yhtälö, jos lapsi asuu kotona.

Kyseessä on yh-äiti. Sinkku asuu yksinään.

Vierailija
52/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kamala äiti. Nyt haet äkkiä apua noihin ongelmiin.

Vierailija
53/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v 8kk lapsi ja miestä ei ole. Voi vittu minkälaisia lutkia sitä maa päällään kantaakin.

Vierailija
54/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna lapsi isälleen tai adoptoitavaksi..johan  helpotti.

Juuri näin. Ei uusi mies tuollaisia taakkoja halua itselleen, joista ei ole mitenkään vastuullinen.

Ei tietenkään halua. Mutta minut haluaa, ja valmis sitten ottamaan koko paketin. Ap

Jos ei parempaa saa.

Ei saa, kun ei ole olemassa tämän parempaa. Ap

Lapseton nainen voittaa 10-1.

Niin SINUN mielestä. Voi vitun pälli! Ap

Ja myös sen miehen mielestä. Jos vaihtoehtoja ei ole, niin tyytyy jämiin.

Olisi voinut kyllä ottaa sen lapsettoman. Niitä oli kyllä tarjolla. Ap

Höpön löpön. Niitä ei saanut, niin tyytyi sinuun.

No mutta, sä näköjään tiedät asian oikean laidan niin eiköhän tää asia selvinnyt sitten niin voit painua vaikka vittuu siitä jankkaamasta. Ap

Vierailija
55/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mikä rikkaus kun sinulla on jo lapsi ja sisarus tulossa. Sinun pitää nyt nähdä lapsen käytöksen taakse ja olla aikuinen! Järjestätte vaikka viikottain kahdenkeskeistä aikaa lapsesi kanssa, teette jotain kivaa yhdessä ja sitten uuden miehesi kanssa sovitte kahdenkeskeistä aikaa vaikka mll:n lastenhoitajan palkkaat siksi aikaa. Olet nyt rakastunut, mutta huuma menee ohi ja arki tulee joskus...miten suuri menetys olisi sinulle jos menetät yhteyden omaan esikoiseesi. Luulen ettet antaisi sitä itsellesi anteeksi koskaan. Sinulla on vastuu tilanteesta, ei lapsellasi!

Vierailija
56/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäisin vielä , että tuo ikäkin (esimurkku) on vaikea. Lapsen voi itsekin olla vaikea hyväksyä muutoksia ja omaa kasvuaan. Samaan aikaan äiti odottaa vauvaa yhdessä uuden isäpuolen kanssa. Hän varmaan kokee ettei ole yhtä rakastettu enää ja testaa sinun rakkauttaan nyt vaikealla käytöksellään eikä itsekään vielä osaa tiedostaa miksi käyttäytyy huonosti. Sanoita lapsellesi näitä tunteita eli kerro että rakastat ja siitä miten hän voi osallistua vauvan hoitoon ym.!

Vierailija
57/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo? Kuulostaa ihan kuin elettäisiin taas vuotta 1914 ja huutolaisaikaa. No ei vaineskaan, nimittäin siihen aikaanhan lapsesi olisi jo jossain sijaiskodissa tekemässä hullunu kotitöitä ja saamassa selkäänsä. Eikä suinkaan sinun hoidossasi.

Se mitä yritän tässä sanoa on se, että sinä olet aika epäkelpo äidiksi ja kannattaisi varmaankin miettiä välillä elämää sieltä sen lapsen näkökulmasta. Miltä sinusta tuntuisi tuo mitä nyt teet? Toivottavasti joku tekisi sinusta lastensuojeluilmoituksen että heräisit näkemään mikä ihmishirviö olet.

Terveisin, yksinhuoltaja, joka arvostaa sitä että meidän nykypäivän yhteiskunta mahdollistaa minulle sen että voin opiskella, tehdä töitä ja hoitaa omat lapseni rakkaudella. Ahdistaa tuollaiset kuin sinä :(

Vierailija
58/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä provo? Kuulostaa ihan kuin elettäisiin taas vuotta 1914 ja huutolaisaikaa. No ei vaineskaan, nimittäin siihen aikaanhan lapsesi olisi jo jossain sijaiskodissa tekemässä hullunu kotitöitä ja saamassa selkäänsä. Eikä suinkaan sinun hoidossasi.

Se mitä yritän tässä sanoa on se, että sinä olet aika epäkelpo äidiksi ja kannattaisi varmaankin miettiä välillä elämää sieltä sen lapsen näkökulmasta. Miltä sinusta tuntuisi tuo mitä nyt teet? Toivottavasti joku tekisi sinusta lastensuojeluilmoituksen että heräisit näkemään mikä ihmishirviö olet.

Terveisin, yksinhuoltaja, joka arvostaa sitä että meidän nykypäivän yhteiskunta mahdollistaa minulle sen että voin opiskella, tehdä töitä ja hoitaa omat lapseni rakkaudella. Ahdistaa tuollaiset kuin sinä :(

Lähinnä ihmettelen miksi ap on hankkiutunut uudelleen raskaaksi, kun teini-ikäisen kanssa ei tule toimeen. Kaikki tenavat ovat lopulta teini-iässä.

http://yle.fi/uutiset/lapsia_annetaan_huostaan_uuden_perheen_tielta/5348991

Vierailija
59/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kommentoin näin ilkeästi, mutta nyt om pakko.

Mulla on eräs sukulainen yrittänyt lasta jo muutaman vuoden. Kaks vai kolme keskenmenoa. Ei toivo mitään niin paljon kuin omaa lasta. Sitten tällaiset saa lapsia pyytämättä. Niin väärin....

Itkettää ajatella lapsesi tulevaisuutta ja elämää nyt...

Vierailija
60/65 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluatko, että lapsellasi, tulevalla yhteiskunnan jäsenellä tulee olemaan rikosrekisteri, ehkäpä vielä pahimmassa  tapauksessa linnatuomio? Tuollaisita hylätyistä lapsista tulee helposti sellaisia.

Ja SINÄ, Ap, kirjoitat kuvainnollisesti AINA, synnyttäessäsi uuden elämän alun, ALLEKIRJOITUKSESI LAPSEEN. Lapsesi voidaan vielä aikuisenakin, liittää sinun kasvatusmetodeihin, ja elämän ansioluettelossa hylätty lapsi ei näytä hyvältä saavutukselta. Raamatussa sanotaan, että olkaatte lasten kaltaisia, heillä on paikka taivaassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi